Wielka wpadka Komorowskiego. Nie zna polskiej historii?

Data: 2011-04-21 04:04:57
Autor: muto2100
Wielka wpadka Komorowskiego. Nie zna polskiej historii?
Data: 2011-04-21 14:49:02
Autor: Lorn
Wielka wpadka Komorowskiego. Nie zna polskiej historii?
W dniu 2011-04-21 13:04, muto2100 pisze:
http://www.sfora.pl/Wielka-wpadka-Komorowskiego-Nie-zna-polskiej-historii-a31338

A coś takiego jak Konstytucja Korsykańska, znana jest tobie mutosraczka?

Data: 2011-04-22 10:22:02
Autor: Tomek

--

Muto pewnie zna, ale ręczę, że Bul-Komorowski nie...
Tomek

Data: 2011-04-22 11:28:43
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4db13ac9$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty też pewnie znasz, ale się nie przyznajesz.

--
stevep

Data: 2011-04-22 11:31:58
Autor: u2
W dniu 2011-04-22 11:28, cirrus pisze:
Ty też pewnie znasz, ale się nie przyznajesz.

Twoje hemoroidy to znana sprawa cyrkus.

Data: 2011-04-22 19:55:09
Autor: pluton
Wielka wpadka Komorowskiego. Nie zna polskiej historii?

> A coś takiego jak Konstytucja Korsykańska, znana jest tobie mutosraczka?
>
> -- Muto pewnie zna, ale ręczę, że Bul-Komorowski nie...

Najwazniejsze, ze wuc zna hymn Polski.

Nullification

Data: 2011-04-22 11:55:34
Autor: WW
Wielka wpadka Komorowskiego. Nie zna polskiej historii?
W dniu 2011-04-21 13:04, muto2100 pisze:
http://www.sfora.pl/Wielka-wpadka-Komorowskiego-Nie-zna-polskiej-historii-a31338

Ja znam takiego polityka, co nawet hymnu nie zna  :-P.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Wielka wpadka Komorowskiego. Nie zna polskiej historii?