Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę

Data: 2018-12-13 12:47:54
Autor: A. Filip
Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę
https://www.reuters.com/article/us-britain-eu-tusk-may/eus-tusk-to-meet-uks-may-for-last-minute-pre-summit-talks-idUSKBN1OC13W
December 13, 2018
EU's Tusk to meet UK's May for 'last-minute' pre-summit talks
... "Ahead of (the summit), I will meet PM Theresa May for last-minute
talks," Tusk tweeted.

To będą rozmowy o pogodzie?  No przecież "a co ja mogę" Tusk nie był w
żaden sposób winny temu że UE przepadła w brytyjskim referendum.

--
A. Filip

Data: 2018-12-13 04:09:17
Autor: japanizer
On Thursday, December 13, 2018 at 8:48:42 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

To będą rozmowy o pogodzie?  No przecież "a co ja mogę" Tusk nie był w
żaden sposób winny temu że UE przepadła w brytyjskim referendum.

O pedofilach dzisiaj nic nie znalazłeś, Andrzejku? Żadnej wklejki o gwałconych dziewczynkach, z obowiązkowymi "uśmieszkami"?

Data: 2018-12-13 21:20:42
Autor: A. Filip
Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę a japanizer tylko o pedofilach

Jak ci tego tematu brakuje to powiąż.

--
A. Filip

Data: 2018-12-13 04:28:23
Autor: Zenek Kapelinder
Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę
W wikipedii jest zakres jego obowiazkow. To kukielka co nic nie moze i dziala na zasadzie " jak ci dobrze nie podskakuj, siedz na dupie i przytakuj". Amen

Data: 2018-12-13 04:39:20
Autor: japanizer
On Thursday, December 13, 2018 at 9:28:24 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
W wikipedii jest zakres jego obowiazkow. To kukielka co nic nie moze i dziala na zasadzie " jak ci dobrze nie podskakuj, siedz na dupie i przytakuj".. Amen

Piszą, że przysługuje mu auto z szoferem.

Ani razu nikogo nie przejechał na sygnale, a na zakupy sam chodzi do sklepu? Dziwny jakiś ten Tusk.

Data: 2018-12-13 13:58:18
Autor: Zenek Kapelinder
Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę
Przysluguje to nie to samo co ma w dyspozycji. Napisze podanie, rozpatrza i moze dostanie jak akurat samochod wolny bo nie wozi czyichs dzieci na lekcje gry na pianoli. Dlatego samochod z nim nie jezdzi na sygnale ani nikogo nie potracil bo z buta chodnikiem daje. Niby gruba ryba a zgrzewke wody na butach do domu niosl jak mu zdjecie zrobili. Oczami wyobrazni widze jak po zgrzewke wody do amerykanskiej zabki pomyka jakis sekretarz stanu.

Data: 2018-12-13 17:07:16
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:0df38646-5f84-4837-9fd3-7f3c27c3096agooglegroups.com...
[...]

https://wiadomosci.wp.pl/milionerzy-z-pis-majatki-najbogatszych-poslow-i-senatorow-partii-rzadzacej-6291658607970433a

Gdzie mu do zenusia przygłupa genetycznego! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-13 17:27:17
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kto uratuje Polskę? "Jarosław! Polskę zbaw!" ?

--
Pajdak

Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę