Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę

Data: 2018-12-13 04:09:17
Autor: japanizer
Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę
On Thursday, December 13, 2018 at 8:48:42 PM UTC+9, A. Filip wrote:
https://www.reuters.com/article/us-britain-eu-tusk-may/eus-tusk-to-meet-uks-may-for-last-minute-pre-summit-talks-idUSKBN1OC13W
> December 13, 2018
> EU's Tusk to meet UK's May for 'last-minute' pre-summit talks
> ... "Ahead of (the summit), I will meet PM Theresa May for last-minute
> talks," Tusk tweeted.

To będą rozmowy o pogodzie?  No przecież "a co ja mogę" Tusk nie był w
żaden sposób winny temu że UE przepadła w brytyjskim referendum.

O pedofilach dzisiaj nic nie znalazłeś, Andrzejku? Żadnej wklejki o gwałconych dziewczynkach, z obowiązkowymi "uśmieszkami"?

Data: 2018-12-13 21:20:42
Autor: A. Filip
Wielki Donald Tusk znów ratuje Europę a japanizer tylko o pedofilach

Jak ci tego tematu brakuje to powiąż.

--
A. Filip