Wielki Ekonomiska Kraju (WKE)

Data: 2012-09-08 09:10:45
Autor: Przemysław M.
Wielki Ekonomiska Kraju (WKE)

Ekonomista wszechczasów zaprasza innych równie wielkich (czytaj mniej
inteligentnych od siebie) na wielkie forum dyskusyjne o genialnym pomyśle
ekonomicznym swego autorstwa. Owi wybitni ekonomiści będą wyciągać kasztany
z ogniska, które rozpalił ze szczap smoleńskiej brzozy najwiekszy
ekonomista polski (?) od czasu odzyskania niepodległości. Co ciekawe na
forum nie został zaproszony Jacek Rostowski. Najwyraźniej wielki ekonomista
nie chce głosów krytycznych, a jedynie klakę. Być może na to wielkie forum
(być może odbędzie się w Klarysewie, w klasztorze o wielkich tradycjach
ekonomicznych) zostaną zaproszeni wybitni polscy naukowcy z Ameryki, którzy
znają się na wszystkim poczynając od naprężeń pnia brzozy w ternie
zalesionym po wszelkie wskaźniki makroekonomiczne. WKE czuje się już
premierem nowego rządu (rząd Tuska upadnie jeszcze przed świętami!). --
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-08 11:01:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k2er3b$750$1dont-email.me...

[...]

Przypomina mi zaproszenie na stypę, mimo że nieboszczyk jeszcze żyje.
Równie niestosowne i w odwrotnej kolejności.
Wydaje mi się, że najpierw powinno odbyć się forum, a wyniki dyskusji opatrzone wyliczeniami ogłoszone przez prezesa. A tak jest to stawianie wozu przed koniem.

Data: 2012-09-08 11:55:09
Autor: Trybun
Wielki Ekonomiska Kraju (WKE)
W dniu 2012-09-08 09:10, Przemysław M. pisze:
Ekonomista wszechczasów

O kim piszesz - o tzw profesorze, - Balcerowiczu?

Data: 2012-09-08 11:57:02
Autor: pluton_
Wielki Ekonomiska Kraju (WKE)
> Ekonomista wszechczasów

O kim piszesz - o tzw profesorze, - Balcerowiczu?

Balcerowicz to nasza tajna bron termojadrowo-atomowo-
ekonomiczno-biologiczno-chemiczno-niszczaca.

Jak wiadomo trzecia potege gospodarcza swiata ,
kraj wodka, miodem, mlekiem, szynka i w ogole
wszystkim plynacy doprowadzil do totalnej ruiny.

Ciekawe dlaczego nioe zrzucilismy go na Rosje ?/

Nullification

Data: 2012-09-08 12:10:50
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 11:57, pluton_ pisze:
[...]

O tak!! Jest on jeszcze groźniejszy od takich broni. Czego by się nie dotknął to tak sp*oli że nawet szczurom trudno jest przetrwać. Myślę że rozłożenie Rosji zajęłoby mu może z tydzień dłużej od tego "blitzkraigu" którym zniszczył Polskę.

Data: 2012-09-08 12:15:19
Autor: pluton_
> [...]

dotknął to tak sp*oli że nawet szczurom trudno jest przetrwać. Myślę że
rozłożenie Rosji zajęłoby mu może z tydzień dłużej od tego "blitzkraigu"

No wlasnie, po jakiegu wuja my za ciezkie miliardy jakies b16 kupujemy?

Nullification

Data: 2012-09-08 14:37:14
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 12:15, pluton_ pisze:

[...]

Znacznie bardziej zasadne jest pytanie któremu gnojowi przeszkadzała Polska Flota Połowów Dalekomorskich.. Czy to był jeden z warunków przystąpienia Polski do NATO i Unii?

Data: 2012-09-08 12:09:18
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 08 Sep 2012 11:55:09 +0200, Trybun napisał(a):

W dniu 2012-09-08 09:10, Przemysław M. pisze:
Ekonomista wszechczasów

O kim piszesz - o tzw profesorze, - Balcerowiczu?

Nie. ;) --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2012-09-08 12:22:22
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 12:09, Przemysław M. pisze:
Dnia Sat, 08 Sep 2012 11:55:09 +0200, Trybun napisał(a):

W dniu 2012-09-08 09:10, Przemysław M. pisze:
Ekonomista wszechczasów
O kim piszesz - o tzw profesorze, - Balcerowiczu?
Nie. ;)

Ale przecież on tylko jest ten jeden "Wielki", niepowtarzalny, ten jedyny w swoim rodzaju..!

Wielki Ekonomiska Kraju (WKE)