Wielki Myśliwy

Data: 2017-03-27 19:51:46
Autor: 27:1 to SUKCES
Wielki Myśliwy
http://kujawsko-pomorskie.onet.pl/doniesienie-do-prokuratury-na-ministra-szyszke-za-polowanie-na-bazanty/4bhlg70

Dwie organizacje zajmujące się ochroną praw zwierząt powiadomiły Prokuraturę Okręgową w Warszawie o możliwości popełnienia przestępstwa przez ministra środowiska Jana Szyszkę w związku z jego słynnym polowaniem na bażanty. Pod Toruniem miał on wspólnie z innymi uczestnikami łowów zastrzelić kilkaset wyhodowanych w niewoli ptaków."

Rozumiem polowanie gdzies tam na łąkach czy lasach ale walnie z dwururki do ptaszków w klatkach? Takiego numeru nawet Pawlak z Samych Swoich nie wymślił!

CL

Data: 2017-03-27 20:00:17
Autor: A. Filip
Wielki Myśliwy [propaganda totalnej opozycji]
"27:1 to SUKCES" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

To Szyszko strzelał do bażantów siedzących w klatkach?! :-)
Może spróbuj lepiej zrozumieć i przedstawić istotę zarzutów.
Bo na razie robisz za Urbana totalnej opozycji.

Data: 2017-03-27 11:13:19
Autor: Marek Cz.
W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 20:00:19 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
Może spróbuj lepiej zrozumieć i przedstawić istotę zarzutów.
Bo na razie robisz za Urbana totalnej opozycji.

-- A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nieświetlana" przyszłość.
| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Na mój gust powinien kupić sobie karabin maszynowy i zatrudnić się w ubojni drobiu, skoro go tak zabijanie bierze.

Data: 2017-03-27 22:40:45
Autor: Pajdak
Wielki Myśliwy

--

[...]