Wielki Pisuar (dawniej Polska)

Data: 2010-05-20 12:18:56
Autor: Przewodas
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
Projekt konstytucji:

1. Wielki Pisuar jest państwem narodowo-socjalistycznym realizującym wzniosłą ideę Pamięci Historycznej.

2. Królem Wielkiego Pisuaru jest Jezus Chrystus, królową Maryja Panna. Ziemskimi namiestnikami Obojga Królestwa są Wielki Brat Prezes i Wielki Brat Dyrektor, zwani Dwójcą Polityczno-Moralną. Wielkiemu Bratu Prezesowi przysługuje ponadto tytuł honorowy: Tańczący Z Kościotrupami.

3. Ustrój polityczny Wielkiego Pisuaru określa zasada: przeszłość jest bardziej realna od przyszłości. 4. Marzenia o przyszłości są myśl-zbrodnią ściganą z urzędu. Literatura SF jest zakazana. 5. Jedyną dopuszczalną formą indywidualnej działalności gospodarczej jest żebranie pod kościołami całego świata. Wielki Pisuar w ramach państwowej działności ekonomicznej drukuje pieniądze i oddaje je na tacę.

6. Podstawowym przywilejem i obowiązkiem każdego kandydata na obywatela Wielkiego Pisuaru jest umrzeć ku jego chwale. Zalecane jest samospalenie w Miejscu Pamięci Narodowej niezwłocznie po osiągnięciu pełnoletności.

7. Pełnia praw politycznych i przywilejów społecznych przysługuje Umarłym, czyli Prawdziwym Patriotom.

8. Siłą zbrojną Wielkiego Pisuaru jest Gwardia Trupia, która w obliczu nieprzyjaciela dokonuje Aktów Moralnej Wyższości (nadstawiają potylice). 9. Kandydat na obywatela Wielkiego Pisuaru zbyt małej wiary aby dokonać samospalenia lub wstąpić do Gwardii Trupiej dostępuje awansu społecznego poprzez zawarcie Sakramentalnego Związku Nekrofilskiego.

10. Sakramentalność Związków Nekrofilskich, stanowiących oryginalne osiągnięcie nauczania Narodowego Kościoła Wielkiego Pisuaru, uzasadnia się trojako, analogicznie jak celibat: chrystologiczne (Chrystus miłował Łazarza), eklezjologiczne (Kościół czci relikwie) i teologicznie (umarli są bliżej Boga). Dlatego słuszne i zbawienne jest trzymanie w domu możliwie największej liczby szczątków Prawdziwych Patriotów Wielkiego Pisuaru.

Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje konstytucyjne dla Jarosława?
Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-20 12:30:21
Autor: Tomy M.
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
Użytkownik "Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4461.0000000d.4bf50c90newsgate.onet.pl...
Projekt konstytucji:

Ależ Ty jesteś żałosny ...

Tomy M.

Data: 2010-05-20 12:38:37
Autor: PesTYcyD
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
W dniu 2010-05-20 12:30, Tomy M. pisze:
Ależ Ty jesteś żałosny ...

Tomy M.

To elektorat Korwina, nie dziwota.

Data: 2010-05-20 12:53:54
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:ht33fd$b8e$3news.onet.pl...

To elektorat Korwina, nie dziwota.

Mam Korwina za porządnego faceta, zastanawiam się
nawet czy nie głosować na niego w pierwszej turze.
Taki palant mnie skutecznie odpycha od JKM :-(

Tomy M.

Data: 2010-05-20 13:06:46
Autor: Przewodas
> [...]

nawet czy nie głosować na niego w pierwszej turze.
Taki palant mnie skutecznie odpycha od JKM :-(

Tacy jak wy wybrali Hitlera.
Przewodas

Data: 2010-05-20 13:17:42
Autor: Tomy M.
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
Użytkownik "Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4461.00000025.4bf517c6newsgate.onet.pl...

Tacy jak wy wybrali Hitlera.

A gdyby Hitlerowi się udało to nie ogladalibyśmy
takich jak Ty.

Tomy M.

Data: 2010-05-20 13:30:06
Autor: Przewodas
> [...]

> Tacy jak wy wybrali Hitlera.

A gdyby Hitlerowi się udało to nie ogladalibyśmy

Na swoje szczęście możesz jeszcze liczyć na Prezia...
Przewodas

Data: 2010-05-20 15:01:52
Autor: heÂŽsk
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On Thu, 20 May 2010 12:18:56 +0200, "Przewodas"
<bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> wrote:

Projekt konstytucji:
 [...]

Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje konstytucyjne dla Jarosława?
Pozdrawiam
Przewodas

-  JEDYNA PARTIA POLITYCZNA POBIERAJACA DOTACJE ZE SKARBU PANSTWA JEST
PiS !

 - dostep do sieci internet wylacznie za zgoda prezydenta pis!
 - wszyscy kierowcy powinni zwrocic do wk prawa jazdy.    oddanie pj nastapi po zrobieniu pj przez prezydenta.

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 15:33:53
Autor: Przewodas
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On Thu, 20 May 2010 12:18:56 +0200, "Przewodas"
<bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> wrote:

> Projekt konstytucji:
 [...]

> [...]

 - wszyscy kierowcy powinni zwrocic do wk prawa jazdy.    oddanie pj nastapi po zrobieniu pj przez prezydenta.

Nikt nie może być wyższy od prezydenta.
Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-20 16:53:07
Autor: ab.666
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
- zakaz hodowli psów (zalecane są koty, myszy i kanarki)
- jesli ktoś już posiada psa to musi on zmienić imię na "Irasiad"
- biały kolor nie nazywamy białym, a czarny nie nazywamy czarnym
- pełna nazwa państwa to Pisuar Wolski
- flaga państwa zmieniona na czerwono-białą (z biało-czerwonej)
- nazwę państwa piszemy do góry nogami
- godłu państwa (orłowi) odwracamy dziób w prawą stronę
- na wiecach patriotycznych stajemy tam gdzie stało ZOMO, ale mówimy że
stali tu stoczniowcy
- przebudowa skrzyzowań na ronda (bo jezdżenie po skrzyzowaniach obraża
uczucia religijne)
- zakaz posiadania kont bankowych
- dozwolona sprzedaż alkoholu tylko w "małpkach"
- likwidacja wszystkich mediów za wyjątkiem rydzykowatych

ab.

Data: 2010-05-20 16:58:46
Autor: u2
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
W dniu 2010-05-20 16:53, ab.666 pisze:
- dozwolona sprzedaÂż alkoholu tylko w "maÂłpkach"

To coś w sam raz dla palikociarni.

Data: 2010-05-20 18:07:14
Autor: Przewodas
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
W dniu 2010-05-20 16:53, ab.666 pisze:
> - dozwolona sprzedaÂż alkoholu tylko w "maÂłpkach"
To coś w sam raz dla palikociarni.

Pogoń za palikotem będzie narodowym wydarzeniem sportowym, które zastąpi Wielką Parduibcką. Kto jest palikotem do gonienia (wrogiem ludu) każdorazowo określa Wielki Brat Dyrektor po konsultacjach z Redaktorem Gebbelsikiem. Nagroda dla zwycięzcy - Wielka Urna Z Prochami (dobre do uprawy rzeżuchy).

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-20 21:57:39
Autor: Przewodas
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
P.S.
Zapomniałem dodać, że największą doroczną imprezą kulturalną Wielkiego Pisuaru będzie Festiwal Parodiowania Mazurka Dąbrowskiego.

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-20 16:27:36
Autor: Hans Kloss
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On 20 Maj, 12:18, "Przewodas" <bazyliszktlWYTNI...@buziaczek.pl>
wrote:
Projekt konstytucji:

Tylko to wam pozostało, niedojdy- obsrywanie, bredzenie, insynuowanie
i palikocenie.
J-23

Data: 2010-05-21 10:10:18
Autor: Przewodas
wrote:
> Projekt konstytucji:

Tylko to wam pozostało, niedojdy- obsrywanie, bredzenie, insynuowanie
i palikocenie.
J-23

Polityczna satyra w oczy kole, co nie?
Kiedyś komuchy tak samo się wkurzały na kabaret Pietrzaka. Zastanów się komu i czemu służysz...

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-21 23:00:49
Autor: Przewodas
> [...]

Polityczna satyra w oczy kole, co nie?
Kiedyś komuchy tak samo się wkurzały na kabaret Pietrzaka. Zastanów się komu
czemu służysz...

Sorki, udzieliłem zbyt skomplikowanej odpowiedzi i dialog się urwał.
PiS jest partią chamów (czego dowodem to forum) i na tym poziomie należy prowadzić rozmowę.
Zatem jak się dziś srało panie J-23? Myśl o Prezesie pozwoliła uniknąć zaparcia?

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-21 14:22:54
Autor: Hans Kloss
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On 21 Maj, 23:00, "Przewodas" <bazyliszktlWYTNI...@buziaczek.pl>
wrote:

Zatem jak się dziś srało
Myśl o tym że w moim kraju psują powietrze bydlęta podobne do ciebie
skłoniła mnie dziś do zakupu kompletu solidnych, poręcznych kijów
golfowych.
Bój to jest wasz ostatni śmieciu i to jedno sobie w swoim debilnym
mikrołebku zakonotuj
J-23

Data: 2010-05-22 12:47:26
Autor: Przewodas
[...]

Dzięki za potwierdzenie, że kaczyzm to faszyzm.
Ktoś jeszcze ma co do tego jakieś wątpliwości...?

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-22 04:24:29
Autor: Hans Kloss
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On 22 Maj, 12:47, "Przewodas" <bazyliszktlWYTNI...@buziaczek.pl>
wrote:

Dzięki za potwierdzenie, że kaczyzm to faszyzm.
Ktoś jeszcze ma co do tego jakieś wątpliwości...?

Poczytaj sobie najpierw kutasino co to takiego faszyzm. A "kaczyzm"?
To jedynie wytwór twojej chorej psychiki.
J-23

Data: 2010-05-22 18:03:25
Autor: Przewodas
wrote:

> Dzięki za potwierdzenie, że kaczyzm to faszyzm.
> Ktoś jeszcze ma co do tego jakieś wątpliwości...?

Poczytaj sobie najpierw co to takiego faszyzm.

Narodowy socjalizm zamiast gospodarki, jeden wódz, jeden naród (polsko-
katolicki) i jeden "prawdziwy patriotyzm" (ten wodza). Coś pominąłem? Ach, prawda! Faszyści zwykle pyszczą na komunistów, ale kiedy trzeba, bez problemu się z nimi dogadują, patrz pakt Ribbentrop-Mołotow i pakt PiS-SLD w sprawie telewizji publicznej....
Każdy sposób dobry by dokopać głupim polaczkom, którzy uwierzyli w przemianę Wodza.

A "kaczyzm"?
To jedynie wytwór twojej chorej psychiki.
J-23

Zatem jesteś wytworem mojej psychiki, czy istniejesz naprawdę kaczy nazisto?
Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-22 13:50:06
Autor: Hans Kloss
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On 22 Maj, 18:03, "Przewodas" <bazyliszktlWYTNI...@buziaczek.pl>
wrote:

ę kaczy nazisto?

Sprawdź sobie w słowniku znaczenie słowa "nazista" platfonsie bo
bredzisz od rzeczy. I wypierdalaj bo zaczynasz mnie nudzić
J-23

Data: 2010-05-22 13:54:26
Autor: Hans Kloss
wrote:

> Poczytaj sobie najpierw co to takiego faszyzm.

Narodowy socjalizm z
Trzeba być niezłym idiotą żeby faszyzm utożsamiać z narodowym
socjalizmem. Chociaż nie, idiotą to za mało- chyba trzeba być do tego
jeszcze platfonsem, politycznym kibolem ryzego donka  albo czerwonym
śmieciem innego sortu.
J-23

Data: 2010-05-22 23:25:36
Autor: Przewodas
wrote:

> [...]
socjalizmem. Chociaż nie, idiotą to za mało- chyba trzeba być do tego
jeszcze platfonsem, politycznym kibolem ryzego donka  albo czerwonym

Na znudzonego ani trochę nie wyglądasz. Równie znudzony jest złodziej kiedy go złapią za rękę. Coś zaczęło docierać do kaczystowskiego łba?

A gdybyś faktycznie zajrzał do tych słowników to byś wyczytał, że PiS to typowa partia klerofaszystowska - fanatyzm religijny i solidaryzm społeczny pasują jak ulał.

Od 20 lat w dorzeczu Wisły nie było żadnego totalitaryzm no i sierotki zatęskniły...
Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-22 14:41:20
Autor: Hans Kloss
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On 22 Maj, 23:25, "Przewodas" <bazyliszktlWYTNI...@buziaczek.pl>
wrote:

Od 20 lat w dorzeczu Wisły nie było żadnego totalitaryzm

Co ty bredzisz? A totalitaryzm ryzego donka do niby nad Zambezi się
rozwinął? Sprawdź sobie choćby siurku ile było doniesień o popełnieniu
przestępstwa i dochodzeń prokuratorskich wobec polityków opozycji,
wszczętych za premierostwa tego śmiecia. Że ze wszystkich gówno wyszło
to jedynie zasługa nie do końca skurwionej i splatfonsiałej
prokuratury... Totalitaryzm platfonsiano-szeterowo-walterowski kwitnie
w najlepsze w czeciejpełoskiej  i dopiero tegoroczny kop w pełoską
dupę w postaci wyniku wyborów prezydenckich oraz przyszłoroczny
plaskacz w pełoski ryj w postaci wyniku wyborów parlamentarnych dadzą
szansę na jego wykorzenienie.
J-23

Data: 2010-05-23 12:15:00
Autor: Przewodas
wrote:

> [...]

przestępstwa i dochodzeń prokuratorskich wobec polityków opozycji,
wszczętych za premierostwa tego śmiecia. Że ze wszystkich gówno wyszło
to jedynie zasługa nie do końca i splatfonsiałej
[...]

Tak gada, proszę lukerów, chory z nienawiści kato-naziol, prawe dziecię Prezia i Rydzia. Precz z klerofaszyzmem!
Przewodas

Data: 2010-05-22 04:32:01
Autor: Kasandra

Przewodas napisał(a):
> My�l o tym �e w moim kraju psuj� powietrze bydl�ta podobne do ciebie
> sk�oni�a mnie dzi� do zakupu kompletu solidnych, por�cznych kij�w
> golfowych.
> B�j to jest wasz ostatni �mieciu i to jedno sobie w swoim debilnym
> mikro�ebku zakonotuj
> J-23

Dzi�ki za potwierdzenie, �e kaczyzm to faszyzm.
Kto� jeszcze ma co do tego jakie� w�tpliwo�ci...?

Pozdrawiam
Przewodas

--
Wys�ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Nikt myślący tej wątpliwości nie ma, ale oni nie oddadzą władzy tak
polubownie jak to zrobili komuniści, czyli będziemy musieli ubrudzić
sobie ścierwem ręce. Moim zdanie doprowadzą razem z kościólkiem do
granicy wytrzymałości Polskie społeczeństwo. Już obecnie kościółek
przygotowuje się do zabronienia antykoncepcji w sposób prawny, więc
Polakom pozostanie rżnąć swoje żony w odbyty, tak jak to robią
katolicy, by bronić się przed zniszczeniem wszystkiego przez masę
dzieci, których nikt nie byłby w stanie utrzymać. Przynajmniej ludzi
których ja spotykam, na słowo "katol", siekiera im się w oczach
otwiera, to się źle skończy dla tych szumowin.

Data: 2010-05-22 05:39:31
Autor: Hans Kloss
On 22 Maj, 13:32, Kasandra <691944...@momail.pl> wrote:

 pozostanie rżnąć swoje żony w odbyty,
Nie ta grupa, zboczone ścierwo. Wypad stąd, opisuj swoje obyczaje
seksualne gdzie indziej. Tu się o polityce rozprawia
J-23

Data: 2010-05-22 06:12:05
Autor: Kasandra

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

Nie ta grupa, zboczone ścierwo. Wypad stąd, opisuj swoje obyczaje
seksualne gdzie indziej. Tu się o polityce rozprawia
Przecież to wasza polityka doprowadziła do tego, że posuwacie żony w
odbyty, bo kk zabrania wam iść po pigułki do lekarza, lub wsuwacie
pigułki udając , że tak wcale nie jest. A jedynych zboczeńców to można
spotkać seryjnie w kk, gdyż aż się przewracaliście o siebie w biegu by
dostać się do dupci dzieci.

Data: 2010-05-22 07:14:23
Autor: Hans Kloss
On 22 Maj, 15:12, Kasandra <691944...@momail.pl> wrote:

Przecież to wasza polityka doprowadziła
... do tego ze tego typu zwidy i majaki rodzą się w chorych umysłach
zidiociałych platfonsów. Ale to już diałka niejakiego Klicha i jego
kolegów po fachu a nie użytkowników psp. Tak więc wypierdalaj
J-23

Data: 2010-05-22 07:34:51
Autor: Kasandra

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

zidiociałych platfonsów. Ale to już diałka niejakiego Klicha i jego
kolegów po fachu a nie użytkowników psp. Tak więc wypierdalaj
Acha .....schizofrenia , taka sama jaka rodzi się w systemach ucisku,
czyli oficjalnie mówicie inaczej, a nieoficjalnie żyjecie inaczej. Coś
ci umkneły skandale podofiskie w kk. Jakim trzeba być śmieciem, by
popierać tych co dzieci fujarami gwałcili, napewno jesteś
normalny???????????

Nie nie jesteście, bo popieranie takiego systemu, to współudział w
popieraniu pedofili, wiec jeśli jesteś tak wyprany z ludzkiego
odczuwania, że los gwałconych jest ci obojętny i popierasz strukturę
nie umiejącą powstrzymać tej czynności, to dlaczego społeczeństwo
miałoby w przyszłości okazać takim litość co wspierają pedofilię????
Lubisz katolu rżnąć dzieci???

Data: 2010-05-22 07:35:12
Autor: Kasandra