Wielki Pisuar (dawniej Polska)

Data: 2010-05-20 15:01:52
Autor: heÂŽsk
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On Thu, 20 May 2010 12:18:56 +0200, "Przewodas"
<bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> wrote:

Projekt konstytucji:
 [...]

Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje konstytucyjne dla Jarosława?
Pozdrawiam
Przewodas

-  JEDYNA PARTIA POLITYCZNA POBIERAJACA DOTACJE ZE SKARBU PANSTWA JEST
PiS !

 - dostep do sieci internet wylacznie za zgoda prezydenta pis!
 - wszyscy kierowcy powinni zwrocic do wk prawa jazdy.    oddanie pj nastapi po zrobieniu pj przez prezydenta.

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 15:33:53
Autor: Przewodas
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
On Thu, 20 May 2010 12:18:56 +0200, "Przewodas"
<bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> wrote:

> Projekt konstytucji:
 [...]

> [...]

 - wszyscy kierowcy powinni zwrocic do wk prawa jazdy.    oddanie pj nastapi po zrobieniu pj przez prezydenta.

Nikt nie może być wyższy od prezydenta.
Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-20 16:53:07
Autor: ab.666
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
- zakaz hodowli psów (zalecane są koty, myszy i kanarki)
- jesli ktoś już posiada psa to musi on zmienić imię na "Irasiad"
- biały kolor nie nazywamy białym, a czarny nie nazywamy czarnym
- pełna nazwa państwa to Pisuar Wolski
- flaga państwa zmieniona na czerwono-białą (z biało-czerwonej)
- nazwę państwa piszemy do góry nogami
- godłu państwa (orłowi) odwracamy dziób w prawą stronę
- na wiecach patriotycznych stajemy tam gdzie stało ZOMO, ale mówimy że
stali tu stoczniowcy
- przebudowa skrzyzowań na ronda (bo jezdżenie po skrzyzowaniach obraża
uczucia religijne)
- zakaz posiadania kont bankowych
- dozwolona sprzedaż alkoholu tylko w "małpkach"
- likwidacja wszystkich mediów za wyjątkiem rydzykowatych

ab.

Data: 2010-05-20 16:58:46
Autor: u2
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
W dniu 2010-05-20 16:53, ab.666 pisze:
- dozwolona sprzedaÂż alkoholu tylko w "maÂłpkach"

To coś w sam raz dla palikociarni.

Data: 2010-05-20 18:07:14
Autor: Przewodas
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
W dniu 2010-05-20 16:53, ab.666 pisze:
> - dozwolona sprzedaÂż alkoholu tylko w "maÂłpkach"
To coś w sam raz dla palikociarni.

Pogoń za palikotem będzie narodowym wydarzeniem sportowym, które zastąpi Wielką Parduibcką. Kto jest palikotem do gonienia (wrogiem ludu) każdorazowo określa Wielki Brat Dyrektor po konsultacjach z Redaktorem Gebbelsikiem. Nagroda dla zwycięzcy - Wielka Urna Z Prochami (dobre do uprawy rzeżuchy).

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-20 21:57:39
Autor: Przewodas
Wielki Pisuar (dawniej Polska)
P.S.
Zapomniałem dodać, że największą doroczną imprezą kulturalną Wielkiego Pisuaru będzie Festiwal Parodiowania Mazurka Dąbrowskiego.

Pozdrawiam
Przewodas

--

Wielki Pisuar (dawniej Polska)