Wielki Przejazd Rowerowy w Gdańsku? 2010? Czy będzie?

Data: 2010-04-06 09:56:10
Autor: Jan Kowalski
Wielki Przejazd Rowerowy w Gdańsku? 2010? Czy będzie?
Pytanie do organizatorów (może tu są)... Pytam, bo na stronie WWW jak zwykle nie ma żadnej informacji w tym temacie, a nie chcielibyśmy dowiedzieć się jak zwykle tydzień przed, że coś takiego jednak się w danym roku odbędzie :D
Bardzo proszę o wszystkei informacje nt tej imprezy w tym roku... :-)

Data: 2010-04-06 19:43:05
Autor: smint
[...]

To chyba w czerwcu zwykle jest organizowane.

Marcin

Data: 2010-04-06 19:52:17
Autor: Jan Kowalski
smint wrote:

[...]

Zgadza się, ale niektórzy chcą (muszą) sobie poustawiać grafiki jeszcze i urlopy... I rezerowanie całego miesiąca, nie wchodzi raczej w rachubę...

Data: 2010-04-20 09:25:58
Autor: Paweł
On Apr 6, 7:52 pm, Jan Kowalski <kowalski....@z.polski.pl> wrote:
smint wrote:

> To chyba w czerwcu zwykle jest organizowane.

Zgadza si , ale niekt rzy chc (musz ) sobie poustawia grafiki jeszcze i
urlopy... I rezerowanie ca ego miesi ca, nie wchodzi raczej w rachub ...

http://bikeboard.pl/index.php?d=nowosci&id=2735

Data: 2010-04-20 18:57:22
Autor: arturbac
W dniu 2010-04-20 18:25, Paweł pisze:

http://bikeboard.pl/index.php?d=nowosci&id=2735

"- uczynienia Gdańska miastem przyjaznym rowerzystom"

I tak to potem wygląda w 3M że chcąc pojechac na uczelnię z Redy przez
Rumie , Gdynie i Spoot do Gdańska
to musiałbym jechać KANAŁAMI chyba, kompletny brak ciągłości i
gdzieniegdzie (Zopot) znaki B-9

... jakieś 2 godziny temu właśnie rozważałem czy nie pojechać w niedziele
na laborki bikiem (30km) ale mi się odechciało jak zaczałem analizować
punkty nieciągłości Gdynia-Zopot, Zopot-Danzig, zakazy wjazdu
Gdynia-Morska i Kwiatkowskiego, Zopot-Niepodleglosci, porąbane jak kilo
gwozdzi DDRiP Gdynia Morska i Zwyciestwa, Gdansk -Grunwaldzka
(zmieniajace ciagle strone jezdni w połączeniu ze staniem na światłach )
i co zrobić aby je objechać .

Wyszlo mi ze gdyby jechac na wprost ulica to spoko mogłbym jechać ale to
zabronione a jazda objazdami zakazĂłw DDRiP albo samymi DDRiP albo lasami
to wyprawa turystyczna i nie zdaze na czas tj musialbym zamiast 1.5h
liczyc ze 3h a to nie ma sensu.

Wielki Przejazd Rowerowy w Gdańsku? 2010? Czy będzie?