Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadza do łez! ;-)

Data: 2020-02-29 00:03:43
Autor: A. Filip
Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadza do łez! ;-)
https://www.rmf24.pl/kultura/news-starcia-przed-ceremonia-cezarow-policja-uzyla-gazu-lzawiaceg,nId,4353200
Starcia przed ceremonią Cezarów. Policja użyła gazu łzawiącego
; 28 lutego (20:40)

Starcia przed 45. ceremonią wręczenia Cezarów - czyli francuskich
odpowiedników Oscarów. Policja użyła gazu łzawiącego przeciwko
feministkom, które wtargnęły na czerwony dywan, by protestować
przeciwko 12 nominacjom dla dramatu Romana Polańskiego "Oficer i
szpieg". [...]
Chcemy rzucić wyzwanie społeczności kina, która może wspierać Adele
Haenel, potępiającą napaści seksualne, a jednocześnie z niesamowitą
hipokryzją popiera Romana Polańskiego - wyjaśniła Celine Piques,
rzeczniczka feministek, organizujących protest. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-28 15:33:11
Autor: mrbluesky.pl
[...]

ale reklama:) -- -
Na pewno im zaplacili ;P
A tej imprezy nie zamkneli z POwodu coronavira?! ;)

Data: 2020-02-29 00:43:53
Autor: u2
Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadza do łez! ;-)
W dniu 29.02.2020 o 00:33, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
ale reklama:)
-- -
Na pewno im zaplacili ;P

kto im zapłacił ?

Data: 2020-02-28 16:00:11
Autor: mrbluesky.pl
Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadz a do łez! ;-)
ale reklama:) -- - Na pewno im zaplacili ;P
kto im zapłacił ? -- -
Ten kto odniosl z tego KOrzysc? ;)

Data: 2020-02-29 01:20:38
Autor: u2
Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadza do łez! ;-)
W dniu 29.02.2020 o 01:00, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
ale reklama:)
-- -
Na pewno im zaplacili ;P
kto im zapłacił ?
-- -
Ten kto odniosl z tego KOrzysc?

nie sądzę, Polański aka Liebling to żyd, a żyd nigdy nie płaci:)

Data: 2020-02-29 01:20:34
Autor: mrbluesky.pl
Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadz a do łez! ;-)

nie sądzę, Polański aka Liebling to żyd, a żyd nigdy nie płaci:) -- -
ta nacja placi krwiom. Zazwyczaj cudzom
Jezusa i wyholokaustowanych
"Krew jego na nas i na dzieci nasze"

Data: 2020-02-29 10:49:19
Autor: u2
W dniu 29.02.2020 o 10:20, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

nie sądzę, Polański aka Liebling to żyd, a żyd nigdy nie płaci:)
-- -
ta nacja placi krwiom. Zazwyczaj cudzom
Jezusa i wyholokaustowanych
"Krew jego na nas i na dzieci nasze"

e tam Je-zus to również żyd, ja tam żydom nie wierzę

Data: 2020-02-29 05:10:39
Autor: mrbluesky.pl
Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadz a do łez! ;-)
e tam Je-zus to również żyd, ja tam żydom nie wierzę -- -
Scislej zecz bioronc w Ciele z Zydow Duch z Boga...
Ot dla uratowania tej przewrotnej nacji i wszystkich
innych, Bog nie idzie na latwizne, zrobil niemozliwe  ;)

Data: 2020-02-29 05:31:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 14:10:41 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
e tam Je-zus to również żyd, ja tam żydom nie wierzę -- -
Scislej zecz bioronc w Ciele z Zydow Duch z Boga...
Ot dla uratowania tej przewrotnej nacji i wszystkich
innych, Bog nie idzie na latwizne, zrobil niemozliwe  ;)

To kiedy uratuje przewrotną nację watykańską?
Miejmy nadzieję, że tym razem nie kosztem gojców ;)

Data: 2020-02-29 05:39:00
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Kiedy Mu tylko POzwolom siem uratowac jak i ty? ;)

Miejmy nadzieję, że tym razem nie kosztem gojców ;)
-- -
Czyli twoim? Jak najbardziej. Jesli siem nie nawrocisz ;P

Data: 2020-02-29 12:06:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 14:39:01 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
> e tam Je-zus to również żyd, ja tam żydom nie wierzę > -- - > Scislej zecz bioronc w Ciele z Zydow Duch z Boga... > Ot dla uratowania tej przewrotnej nacji i wszystkich > innych, Bog nie idzie na latwizne, zrobil niemozliwe  ;) To kiedy uratuje przewrotną nację watykańską? -- -
Kiedy Mu tylko POzwolom siem uratowac jak i ty? ;)

Miejmy nadzieję, że tym razem nie kosztem gojców ;)
-- -
Czyli twoim? Jak najbardziej. Jesli siem nie nawrocisz ;P

Tylko że gojec chce pozostać gojcem, dzieckiem natury i ziemi i nie chce się obrzezać, nawet hehe "duchowo".

Data: 2020-02-29 12:56:07
Autor: mrbluesky.pl
Wielki Wybor masowo doprowadza do histerii
Tylko że gojec chce pozostać gojcem, dzieckiem natury i ziemi i nie chce się obrzezać, nawet hehe "duchowo". -- -
Chec POzostania zwierzeciem nie uratuje przed cierpieniem kiedy czas stac sie Czlowiekiem.
Tak jak odruch chowania sie do nory albo glowy w piasek nic nie da POdczas trzesienia ziemi.

"Ze smiercia [ego] jest jak z POjsciem do wychodka: kiedy czas tam isc to trzeba isc..."

"Wtedy zaczną wołać do gór: Padnijcie na nas; a do pagórków: Przykryjcie nas! Bo jeśli z zielonym drzewem to czynią, cóż się stanie z suchym?"

Data: 2020-02-29 13:03:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 21:56:09 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
Tylko że gojec chce pozostać gojcem, dzieckiem natury i ziemi i nie chce się obrzezać, nawet hehe "duchowo". -- -
Chec POzostania zwierzeciem nie uratuje przed cierpieniem kiedy czas stac sie Czlowiekiem.

W Cesarstwie Wschodzącego Słońca jest wielu Ludzi na inny sposób niż palestyński. Jeśli poczytasz sobie Kazania Bodhidharmy, to tam jest też Droga jak zostać Człowiekiem, bez kultu jednostki i fanatyzmu.

Data: 2020-02-29 13:19:39
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Jesli znasz tylKO kulty wschodu [turanskie] nie dziwi ze na wszystkie inne masz perespektywe turanskom [fanatycznego kultu jednostki]. Jesli POczytasz sobie Kazanie Na Gorze Blogoslawienstw moze PO 10000 razy przeczytania zobaczysz roznice miedzy Jezusem a swoimi guru od znieczulania siem na czlowieczenstwo ;P

Data: 2020-02-29 14:07:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 22:19:40 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
[...]

Hola hola, bo Religia Światła (Chrześcijaństwo w wersji Mar + Nestoriusza) do kultów Wschodu również przynależy. Rożnica z Chrześcijaństwem zachodnim jest taka, że Religia Światła zintegrowała się we wspólny system Wielkiej Religii z Buddyzmem, Konfucjanizmem, Taoizmem i Shinto. Nawet Islam w Chinach (z wyjątkiem Ujgurów) podlega tej integracji, podobnie jak Hanare Kirishitan w Japonii pochodzenia od misyjnego Chrześcijaństwa rzymskiego z XVI w.* ========* Którzy to ostatni Podcinacze-Gałęzi-na-której-Siedzieli nie byli prześladowani za wiarę, ale za to, że chcieli (najpierw próbując przekonać szogunat do zamachu stanu, a później występując zbrojnie w powstaniach przeciwko szogunatowi z pomocą mocarstw kolonialnych) obalić (nominalną ale legalną) suwerenność Domu Panującego Yamato, Korzenia Wschodzącego Słońca.

Data: 2020-03-01 00:54:35
Autor: mrbluesky.pl
[...]
No taaa jak ktos mysli ze lucy-perek wsio za nos wodzi to mu takie androna zjednczeniowe wychodzi ;P

Data: 2020-02-29 16:41:46
Autor: u2
W dniu 29.02.2020 o 14:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
To kiedy uratuje przewrotną nację watykańską?

przewrotne to wy mośki jesteście:))))))))))

Data: 2020-02-29 19:21:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 16:45:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 29.02.2020 o 14:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
> To kiedy uratuje przewrotną nację watykańską?

przewrotne to wy mośki jesteście:))))))))))

jutek, ja przyciętego nie mam jak na razie, więc nie opowiadaj andronów, yo ne?

Wielki Reżyser Roman Polański masowo doprowadza do łez! ;-)