Wielki dzień

Data: 2013-06-04 14:02:32
Autor: Towarzysz Gnój
Wielki dzień
Dzisiaj obchodzimy ogólnopolski Dzień Esbeka i Jego Współpracownika. Ow ważny dzień zwiazany jest z dwoma rocznicami, jakie dzisiaj uroczyscie obchodzimy (a poniekad nawet i z trzema). Bylo nie było, czwarty czerwca jest dniem radosnym, w ktorym każdy funcjonariusz i jego tajny wspolpracownik powinen sobie przypomniec, czym jest jego godnosc (dzisiaj mozemy nawet powiedziec, ze czwarty
czerwca staje wazniejszy nawet od pierwszego maja, ale do tego trzeba dojrzec, tak jak dojrzewa sie do nowego ustroju).
Życzymy duzo zdrowia i jak nawiecej pogody zycia spedzonego na zasluzonym odpoczynku, a wszystkim Polkom i Polakom miłych obchodów.
Z partyj...  o pardon! - z Obywatelskim Pozdrowieniem!
__
kolektyw

Data: 2013-06-04 18:24:02
Autor: Parvus
Wielki dzień
I co towarzyszu Obornik, świętowaliście hucznie?

Data: 2013-06-04 22:44:44
Autor: Towarzysz Gnój
Wielki dzień

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51ae14eb$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
|I co towarzyszu Obornik, świętowaliście hucznie?

Młodyś, to mało wiesz...
Mysmy świętowali, ale wtedy, 24 lata temu! Dzisiaj ludzie porozjezdzali sie po szerokim swiecie, coniektorzy towarzysze już odeszli... Świec Panie Boże Wszechmogący nad ich duszami!

gnojczerwony @ gru.pl

Data: 2013-06-05 16:24:36
Autor: Trybun
Wielki dzień
W dniu 2013-06-04 22:44, Towarzysz Gnój pisze:
  Świec Panie Boże
Wszechmogący nad ich duszami!

No tak - lis farbowany z ciebie kolego..  Żaden "czerwony" nigdy by się nie odważył zwracać do Boga w trybie rozkazującym. Tylko zgniłek prawicowy jest czelny wypowiadać słowa - "tak mi dopomóż Bóg!"

Data: 2013-06-06 20:17:00
Autor: Towarzysz Gnój
Wielki dzień

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:konhnf$rhe$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| No tak - lis farbowany z ciebie kolego..  Żaden "czerwony" nigdy by się
| nie odważył zwracać do Boga w trybie rozkazującym.

PaaanieBoże slyszysz, a nie grzmisz? Buuha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!!!!
gnojczerwony @ gru.pl

Data: 2013-06-07 10:31:51
Autor: Trybun
Wielki dzień
W dniu 2013-06-06 20:17, Towarzysz Gnój pisze:
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| > |

> [...]
| nie odważył zwracać do Boga w trybie rozkazującym.

PaaanieBoże slyszysz, a nie grzmisz? Buuha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!!!!

No właśnie - "słyszysz a nie grzmisz"...
P.S. Czyżbym miał do czynienia z tym nawiedzonym, czerpiącym na krzywicę prawicową Jackiem?

Data: 2013-06-08 01:24:24
Autor: Towarzysz Gnój
Wielki dzień

> [...]
| > | > |

| > |

| No właśnie - "słyszysz a nie grzmisz"...
| P.S. Czyżbym miał do czynienia z tym nawiedzonym, czerpiącym na krzywicę
| prawicową Jackiem?

...miał - nie miał, skończcie mędrkować towarzyszu Trybun!
Na stare lata powinniscie zajać się czymś spokojnym, statecznym... A może byście poszli do kościoła sie pomodlić? Dzisiaj prawie wszyscy towarzysze odwiedzaja boże przybytki, niektorzy nawet niezłe sumki tam zostawiają w podziece za udana transformacje. A towarzysz Jaruzelski, to nawet w Licheniu był, kiedy kamień wegielny kładli. Jak znajdę czas, podeśle wam tu fotke, a teraz zmówcie za mnie pacierz bo ide spac.

gnojczerwony @ gru.pl

Wielki dzień