Wielki dzien dla Polski !

Data: 2009-12-19 18:56:59
Autor: cyc
Wielki dzien dla Polski !
Proponowalabym aby sejm oglosil dzien ten narodowym , wolnym od pracy swietem .
Co stalo sie takiego aby oglaszac ten dzien "wielkim " dla Polski ?.
Ustami samego papieza ogloszono :
1.heroicznosc cnot ( cokolwiekby to nie znaczylo ) JPII-go.
2.ogloszenie dekretu o beatyfikacji ks.Popieluszki .
Lza kreci sie w oku a  serca radoscia przejmuja . No czyz nie piekny to dzien ? .
Jakby dla podkreslenia waznosci tego dnia , jego nadzwyczajnosci , sloneczko wyszlo zza chmur a ptaszki glosniej spiewaly . Pewien jestem tez tego , ze nie jeden widzial znaki szczegolne na niebie a bydelko w stajenkach radosnie muczalo . Nie moge nadziwic sie jednak temu , ze w tak donioslym dniu nie zabily wszystkie dzwony koscielene dajac tym wyraz naszej nieopisnej radosci .. Wydaje sie , ze bylo to powazne zaniedbanie naszych pasterzy , choc z drugiej strony dziwic sie trudno , wszak w tak radosnym dniu mozna o wszystkim zapomniec !.
Dzisiaj mozemy cieszyc sie nie tylko z tego , ze "heroicznosc cnot " przypisano naszemu papiezowi ale rowniez temu , ze aktualny papiez uznal Piusa XII go rowniez za tego , ktoremu takie uznanie sie nalezy .
"Czcigodni sludzu Bozy " bo od tej chwili taki tytul im przysluguje, juz za chwile , za pare miesiecy niechybie zawisna na oltarzach jako blogoslawieni ..
Cieszmy sie bo ten sukces Polski napewno zostanie przez swiat odnotowany co przysporzy nam niemalego splendoru , szacunku i uprzywilejowanej pozycji przy stolach negocjacyjnych .

cyc

Data: 2009-12-19 19:09:08
Autor: Lorn
Wielki dzien dla Polski !
cyc pisze:
Proponowalabym aby sejm oglosil dzien ten narodowym , wolnym od pracy swietem .

Bez sensu.

[...]

Wspaniały.

Data: 2009-12-19 19:22:21
Autor: sofu
Wielki dzien dla Polski !

.
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pius XII powinien zawisnac na latarnii. Ale akurat B16  sie nie dziwie, ze
go sławi.
Pius juz sie smaży w piekle, a tu chca go swietym robić!

sofu

Data: 2009-12-20 09:43:16
Autor: cyc
Wielki dzien dla Polski !

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgj4bi$f1d$1node1.news.atman.pl...

Pius XII powinien zawisnac na latarnii. Ale akurat B16  sie nie dziwie, ze
go sławi.
Pius juz sie smaży w piekle, a tu chca go swietym robić!

sofu

Teraz rozumiem dlaczego Watykan oglosil , ze piekla nie ma i  ze wszyscy ludzie w tym niewierzacy trafia natychmiast do nieba . Zadbali o swoego bylego szefa .

cyc

Data: 2009-12-20 12:13:54
Autor: sofu
Wielki dzien dla Polski !

> [...]

Teraz rozumiem dlaczego Watykan oglosil , ze piekla nie ma i  ze wszyscy
ludzie w tym niewierzacy trafia natychmiast do nieba . Zadbali o swoego

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Prawda jest taka, że piekło istnieje i jest przeznaczone dla katoli ze
szczególnym uwzglednieniem tzw. pasterzy.
Ponieważ jak pokazuje praktyka, sa to najbardziej zatwardziali grzesznicy,
gotują sie w mazucie wymieszanym z gnojowicą.

sofu

Data: 2009-12-19 21:35:45
Autor: Roger Perejro
Wielki dzien dla Polski !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

ale rowniez temu , ze aktualny papiez uznal
Piusa XII go rowniez za tego , ktoremu takie uznanie sie nalezy .

Stary niemiecki, "nieomylny" cap.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Wielki dzien dla Polski !