Wielki mąż stanu

Data: 2011-04-09 15:21:09
Autor: jadrys
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 08:37, zbig pisze:
Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw próbowali z nieudolnego
polityka Lecha Kaczyńskiego zrobic męża stanu, a teraz (towarzysz
partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

Próbowali? Przeciez jego wielkość z chwilą pochówku na Wawelu stała się faktem.

Data: 2011-04-09 13:05:15
Autor: zbig
Wielki m stanu
On 9 Kwi, 15:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Prbowali? Przeciez jego wielko z chwil pochwku na Wawelu staa si
faktem.
Szkoda, ze tej "wielkoci" nie zaprezentowa za ycia, tylko zaatwili
mu j koledzy po mierci.

Data: 2011-04-09 22:13:38
Autor: jadrys
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 22:05, zbig pisze:
On 9 Kwi, 15:21, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Próbowali? Przeciez jego wielkość z chwilą pochówku na Wawelu stała się
faktem.
Szkoda, ze tej "wielkości" nie zaprezentował za życia, tylko załatwili
mu ją koledzy po śmierci.

No, co prawda nie zaliczyłbym go do tych "wielkich", to jednak korzystniej się prezentował od swoich poprzedników.

Data: 2011-04-10 08:33:48
Autor: Przemysaw W
Wielki m?ż stanu

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa

No, co prawda nie zaliczyłbym go do tych "wielkich", to jednak korzystniej się prezentował od swoich poprzedników.

Od kogo lepiej i z jakiego powodu?

Przemek

--

"Przed katastrof ojciec Rydzyk nazwa Lecha Kaczyskiego "oszustem", krytykujc gow pastwa za polityk wobec rodowisk ydowskich. Mari Kaczysk Rydzyk nazwa "czarownic". Wtedy, gdy pluto na jego rodzin, prezes PiS, udawa, e deszcz pada."

Data: 2011-04-10 20:59:16
Autor: jadrys
Wielki mÄ?Ĺź stanu
W dniu 2011-04-10 08:33, Przemysław W pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

No, co prawda nie zaliczy�bym go do tych "wielkich", to jednak korzystniej si� prezentowa� od swoich poprzedników.

Od kogo lepiej i z jakiego powodu?

Przemek

Nie będę się rozpisywał, - nie wypowiedział nigdy publicznie słów jak jego "znakomity" poprzednik - "Amerykę popieramy bezwarunkowo"..

Data: 2011-04-09 19:32:51
Autor: zodziej podatkw
Wielki m stanu
W dniu 2011-04-09 08:37, zbig pisze:

> Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw prbowali z nieudolnego

> polityka Lecha Kaczyskiego zrobic ma stanu, a teraz (towarzysz

> partyjny opski) ogosi go "wielkim mem stanu".

Prbowali? Przeciez jego wielko z chwil pochwku na Wawelu staa si

faktem.

Ale przecie do koca nie wiadomo kogo tam pochowali. Jarek sam to mwi. Wic jak to w kocu z t wielkoci jest.

A tak poza tym, jeszcze nikt nie sta si wielkim przez sam fakt obcowania z wielkimi i to dopiero po mierci.
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..

Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-04-09 21:21:09
Autor: jadrys
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 19:32, złodziej podatków pisze:

partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".
Próbowali? Przeciez jego wielkość z chwilą pochówku na Wawelu stała się
faktem.
Ale przecież do końca nie wiadomo kogo tam pochowali. Jarek sam to mówił. Więc
jak to w końcu z tą wielkością jest.

A tak poza tym, jeszcze nikt nie stał się wielkim przez sam fakt obcowania z
wielkimi i to dopiero po śmierci.

Akurat zawartość sarkofagu nie ma najmniejszego znaczenia. Ta wielkość to nie rozsypujące się kości tylko pamięć i nazwisko na grobowcu.

Data: 2011-04-10 08:32:16
Autor: Przemysaw W
Wielki m?ż stanu

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa

 Przeciez jego wielkość z chwilą pochówku na Wawelu stała się
faktem.

Pomyl zanim co napiszesz. Gdyby na miejscu poplutego Staska, ktry jak sam twierdzi wspzy z JP II, by kto rozumny, a nie podrabczaski prostak, nigdy nie doszoby do tego pochwku. Wawel jest dla wybitnych synw narodu polskiego.

Przemek

Data: 2011-04-10 02:29:23
Autor: Darecki
Wielki m?ż stanu

> Wawel jest dla wybitnych synw narodu polskiego.

Otoz to, dlatego czerwone sprzedajne szmaty ktorymi Putin wyciera podloge, spoczna kiedys pod plotem lub na cmentarzu zolnierzy radzieckich.

Data: 2011-04-10 20:58:36
Autor: jadrys
Wielki mÄ?Ĺź stanu
W dniu 2011-04-10 08:32, Przemysław W pisze:

Pomyśl zanim coś napiszesz. Gdyby na miejscu poplutego Staska, który jak sam twierdzi współzył z JP II, był ktoś rozumny, a nie podrabczański prostak, nigdy nie doszłoby do tego pochówku. Wawel jest dla wybitnych synów narodu polskiego.

Przemek

To ty Jacku najwyraźniej nie rozumiesz intencji tego pochówku. W kościele wbrew pozorom są również i patrioci którym leży na sercu dobro kraju. Zawsze tak było i jest tak teraz.

Data: 2011-04-10 21:25:01
Autor: Przemysaw W
Wielki m??Ĺź stanu
[...]

Jeli kto dobro kraju rozumie przez ktnie z ssiadami, jego izolacj, niezrozumiae zachowania w sprawie UE, czy zapowied wetowania wszystkich ustaw autorstwa politycznych przeciwnikw, to ja mam gdzie takie intencje. Co do kocioa, to zawsze bya i jest teraz na pierwszym miejscu pazerno na pienidze i dobra, ktre przedstawiaj warto. Historia mnoy przykady. Pomyl Jadrys dlaczego koci tak kurczowo trzyma si kurdupla? Bo adne ugrupowanie polityczne nie da tyle kocioowi, ile mgby da pic gdyby znalaz si przy wadzy. Dlaczego? Dlatego, e pic bez poparcia kocioa po prostu nie istnieje.

Przemek

--

"Natrtna retoryka mczestwa, ofiary, spisku i smoleskiego kamstwa zczya si z moralnym szantaem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyskiego.
Jedno pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polskoci, a z krzya uczyniono symbol podziau spoeczestwa i Kocioa."

Wielki mąż stanu