Wielki mąż stanu

Data: 2011-04-08 23:37:17
Autor: zbig
Wielki mąż stanu
Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw próbowali z nieudolnego
polityka Lecha Kaczyńskiego zrobic męża stanu, a teraz (towarzysz
partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

Data: 2011-04-09 08:46:16
Autor: Przemysław W
Wielki mąż stanu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cbebcb61-feab-43dc-a34b-535acb2c8e4ep16g2000yqb.googlegroups.com...

Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw próbowali z nieudolnego
polityka Lecha Kaczyńskiego zrobic męża stanu, a teraz (towarzysz
partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

Czyż mało różnej maści Napoleonów w szpitalach psychiatrycznych? Nie ma czegoś takiego co wypowiedziane, lub zrobione przez tę bandę oszołomów, mogłoby mnie zadziwić.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-09 08:51:59
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw próbowali z nieudolnego
polityka Lecha Kaczyńskiego zrobic męża stanu, a teraz (towarzysz
partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Nullification

Data: 2011-04-09 09:15:55
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 08:51, pluton pisze:
Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Jestem mały, dla mnie był wielki.

Data: 2011-04-09 09:54:09
Autor: jarek d.
Wielki mąż stanu

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:inp139$qu7$4news.onet.pl...
W dniu 2011-04-09 08:51, pluton pisze:
Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Jestem mały, dla mnie był wielki.

To Twój problem hehe

jarek d.

Data: 2011-04-09 11:44:28
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 09:54, jarek d. pisze:

Jestem mały, dla mnie był wielki.

To Twój problem hehe

To nie jest żaden problem.

Data: 2011-04-09 11:16:49
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Jestem mały, dla mnie był wielki.

To Komorowski zapewne dla ciebie jest BOGIEM.

Nullification

Data: 2011-04-09 11:44:02
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 11:16, pluton pisze:
To Komorowski zapewne dla ciebie jest BOGIEM.

A co to jest Bóg?
Ale lubię Komorowskiego, dobrze mi się kojarzy. Jak nie mogę zrobić kupy, to myślę o nim i już zatwardzenie mija, stolec robi się rzadki. Także go lubię bo pomaga na wypróżnienie.

Data: 2011-04-09 12:31:41
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
Ale lubię Komorowskiego, dobrze mi się kojarzy. Jak nie mogę zrobić
kupy, to myślę o nim i już zatwardzenie mija, stolec robi się rzadki.
Także go lubię bo pomaga na wypróżnienie.

No widzisz ? Sporo pozytku z Komorowskiego. Jakbys myslal
o zimnym lechu to bys mial torsje i zatwardzenie.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:32:33
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:31, pluton pisze:
No widzisz ? Sporo pozytku z Komorowskiego. Jakbys myslal
o zimnym lechu to bys mial torsje i zatwardzenie.

Sporo pożytku? To jedyny pożytek z niego. Ja bym na twardy stolec znalazł inny sposób - nie musieliście mi od razu z tego powodu prezydenta zabijać i obsadzać to stanowisko środkiem na przeczyszczenie.

Data: 2011-04-09 12:44:06
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> [...]

znalazł inny sposób - nie musieliście mi od razu z tego powodu
prezydenta zabijać i obsadzać to stanowisko środkiem na przeczyszczenie.

Ale przynajmniej juz nie zygasz na widok szambonura w telewizji.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:43:43
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:44, pluton pisze:
Ale przynajmniej juz nie zygasz na widok szambonura w telewizji.

Kogo masz na myśli pisząc "szambonur"? Tylu ich na tej platformie stoi, że doprawdy nie wiem kogo masz na myśli.

Data: 2011-04-09 12:54:29
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> Ale przynajmniej juz nie zygasz na widok szambonura w telewizji.

Kogo masz na myśli pisząc "szambonur"? Tylu ich na tej platformie stoi,
że doprawdy nie wiem kogo masz na myśli.

Nie wiesz kogo Swiety Ojciec Rydzyk nazwal szabiarzem ?
Hint: szambiarz wedlug Rydzyka mial zone czarownice, ktora
powinna byc poddana eutanazji.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:51:26
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:54, pluton pisze:
Nie wiesz kogo Swiety Ojciec Rydzyk nazwal szabiarzem ?
Hint: szambiarz wedlug Rydzyka mial zone czarownice, ktora
powinna byc poddana eutanazji.

No mieli tam drobne nieporozumienia.

Data: 2011-04-09 12:59:58
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> Nie wiesz kogo Swiety Ojciec Rydzyk nazwal szabiarzem ?
> Hint: szambiarz wedlug Rydzyka mial zone czarownice, ktora
> powinna byc poddana eutanazji.

No mieli tam drobne nieporozumienia.

Ale wszystko szczesliwie sie zakonczylo: Ojciec Rydzyk
sie pomodlil i czarownica zostala zeutanazjowana.
Co prawda przy okazji oberwalo 95 innych ludzi,
ale to juz koszty wlasne. Alleluja i do przodu.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:59:44
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:59, pluton pisze:
Ale wszystko szczesliwie sie zakonczylo: Ojciec Rydzyk
sie pomodlil i czarownica zostala zeutanazjowana.
Co prawda przy okazji oberwalo 95 innych ludzi,
ale to juz koszty wlasne. Alleluja i do przodu.

Wierzący w tym miejscu mówią zdaje się: Amen

Data: 2011-04-09 13:10:26
Autor: pluton
Wielki mąż stanu

Wierzący w tym miejscu mówią zdaje się: Amen

nie znam sie, jestem niewierzacy.

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-04-09 13:33:31
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 13:10, pluton pisze:

Wierzący w tym miejscu mówią zdaje się: Amen

nie znam sie, jestem niewierzacy.

No ja też, o czym zdążyłeś się już przekonać, odpowiadając na moje posty, więc po co podjeżdżasz z tym "alleluja"? Platfońska prowokacja?

Data: 2011-04-09 18:00:51
Autor:
Wielki mąż stanu
On Sat, 09 Apr 2011 11:44:02 +0200, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

> [...]

Ale lubię Komorowskiego, dobrze mi się kojarzy. Jak nie mogę zrobić kupy, to myślę o nim i już zatwardzenie mija, stolec robi się rzadki. Także go lubię bo pomaga na wypróżnienie.

 razorku, przeciez masz zakaz udzielania sie forach!  odwiesza ci i bekniesz chlopie. wyjdziesz dopiero  po wyborach ;o))))

Data: 2011-04-09 15:21:09
Autor: jadrys
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 08:37, zbig pisze:
Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw prĂłbowali z nieudolnego
polityka Lecha Kaczyńskiego zrobic męża stanu, a teraz (towarzysz
partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

Próbowali? Przeciez jego wielkość z chwilą pochówku na Wawelu stała się faktem.

Data: 2011-04-09 13:05:15
Autor: zbig
Wielki mąż stanu
On 9 Kwi, 15:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Próbowali? Przeciez jego wielkość z chwilą pochówku na Wawelu stała się
faktem.
Szkoda, ze tej "wielkości" nie zaprezentował za życia, tylko załatwili
mu ją koledzy po śmierci.

Data: 2011-04-09 22:13:38
Autor: jadrys
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 22:05, zbig pisze:
[...]

No, co prawda nie zaliczyłbym go do tych "wielkich", to jednak korzystniej się prezentował od swoich poprzedników.

Data: 2011-04-10 08:33:48
Autor: Przemysław W
Wielki mÄ?Ĺź stanu

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

No, co prawda nie zaliczyłbym go do tych "wielkich", to jednak korzystniej się prezentował od swoich poprzedników.

Od kogo lepiej i z jakiego powodu?

Przemek

Data: 2011-04-10 20:59:16
Autor: jadrys
Wielki mÄ?Ĺź stanu
W dniu 2011-04-10 08:33, Przemysław W pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

No, co prawda nie zaliczy�bym go do tych "wielkich", to jednak korzystniej si� prezentowa� od swoich poprzedników.

Od kogo lepiej i z jakiego powodu?

Przemek

Nie będę się rozpisywał, - nie wypowiedział nigdy publicznie słów jak jego "znakomity" poprzednik - "Amerykę popieramy bezwarunkowo"..

Data: 2011-04-09 19:32:51
Autor: złodziej podatków
Wielki mąż stanu
> [...]

> partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

Próbowali? Przeciez jego wielkość z chwilą pochówku na Wawelu stała się

Ale przecież do końca nie wiadomo kogo tam pochowali. Jarek sam to mówił. Więc jak to w końcu z tą wielkością jest.

A tak poza tym, jeszcze nikt nie stał się wielkim przez sam fakt obcowania z wielkimi i to dopiero po śmierci.

Data: 2011-04-09 21:21:09
Autor: jadrys
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 19:32, złodziej podatków pisze:

[...]

Akurat zawartość sarkofagu nie ma najmniejszego znaczenia. Ta wielkość to nie rozsypujące się kości tylko pamięć i nazwisko na grobowcu.

Data: 2011-04-10 08:32:16
Autor: Przemysław W
Wielki mÄ?Ĺź stanu

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

 Przeciez jego wielkość z chwilą pochĂłwku na Wawelu stała się
faktem.

Pomyśl zanim coś napiszesz. Gdyby na miejscu poplutego Staska, który jak sam twierdzi współzył z JP II, był ktoś rozumny, a nie podrabczański prostak, nigdy nie doszłoby do tego pochówku. Wawel jest dla wybitnych synów narodu polskiego.

Przemek

Data: 2011-04-10 02:29:23
Autor: Darecki
Wielki mÄ?Ĺź stanu

> Wawel jest dla wybitnych synów narodu polskiego.

Otoz to, dlatego czerwone sprzedajne szmaty ktorymi Putin wyciera podloge, spoczna kiedys pod plotem lub na cmentarzu zolnierzy radzieckich.

Data: 2011-04-10 20:58:36
Autor: jadrys
Wielki mÄ?Ĺź stanu
W dniu 2011-04-10 08:32, Przemysław W pisze:

[...]

To ty Jacku najwyraźniej nie rozumiesz intencji tego pochówku. W kościele wbrew pozorom są również i patrioci którym leży na sercu dobro kraju. Zawsze tak było i jest tak teraz.

Data: 2011-04-10 21:25:01
Autor: Przemysław W
Wielki m�?Ěź stanu
[...]

Jeśli ktoś dobro kraju rozumie przez kłótnie z sąsiadami, jego izolację, niezrozumiałe zachowania w sprawie UE, czy zapowiedź wetowania wszystkich ustaw autorstwa politycznych przeciwników, to ja mam gdzieś takie intencje. Co do kościoła, to zawsze była i jest teraz na pierwszym miejscu pazerność na pieniądze i dobra, które przedstawiają wartość. Historia mnoży przykłady. Pomyśl Jadrys dlaczego kościół tak kurczowo trzyma się kurdupla? Bo żadne ugrupowanie polityczne nie da tyle kościołowi, ile mógłby dać pic gdyby znalazł się przy władzy. Dlaczego? Dlatego, że pic bez poparcia kościoła po prostu nie istnieje.

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa złączyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedność pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polskości, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Kościoła."

Data: 2011-04-09 18:00:51
Autor:
Wielki mąż stanu
On Fri, 8 Apr 2011 23:37:17 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw próbowali z nieudolnego
polityka Lecha Kaczyńskiego zrobic męża stanu, a teraz (towarzysz
partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

 z calym szacunkiem. moze oglosic go swietym, krolem Polski?
 czy tym oszolomom pognily juz zupelnie mozgi?

Data: 2011-04-09 18:46:22
Autor: the_foe
Wielki mąż stanu
[...]

historia to skoryguje. LK bedzie szerzej wspominany tylko przez ten feralny lot. Gdyby nie on, to o czym mozna by tu napisac? O sromotnej klesce w wyborach z polanalfabeta?

--
the_foe

Data: 2011-04-09 19:34:55
Autor: złodziej podatków
Wielki mąż stanu
> [...]

historia to skoryguje. LK bedzie szerzej wspominany tylko przez ten

feralny lot. Gdyby nie on, to o czym mozna by tu napisac? O sromotnej

O czym Ty piszesz ? Jaka klęska ? Normalnie naród się pomylił a Ty zaraz klęska, klęska.
the_foe

--

Wielki mąż stanu