Wielki mąż stanu

Data: 2011-04-09 08:51:59
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
Tym pisowcom odbija juz do reszty. Najpierw próbowali z nieudolnego
polityka Lecha Kaczyńskiego zrobic męża stanu, a teraz (towarzysz
partyjny Łopński) ogłosił go "wielkim mężem stanu".

Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Nullification

Data: 2011-04-09 09:15:55
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 08:51, pluton pisze:
Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Jestem mały, dla mnie był wielki.

Data: 2011-04-09 09:54:09
Autor: jarek d.
Wielki mąż stanu

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:inp139$qu7$4news.onet.pl...
W dniu 2011-04-09 08:51, pluton pisze:
Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Jestem mały, dla mnie był wielki.

To Twój problem hehe

jarek d.

Data: 2011-04-09 11:44:28
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 09:54, jarek d. pisze:

Jestem mały, dla mnie był wielki.

To Twój problem hehe

To nie jest żaden problem.

Data: 2011-04-09 11:16:49
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> Zapewne w oczach malutkich ludzików był wielki.

Jestem mały, dla mnie był wielki.

To Komorowski zapewne dla ciebie jest BOGIEM.

Nullification

Data: 2011-04-09 11:44:02
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 11:16, pluton pisze:
To Komorowski zapewne dla ciebie jest BOGIEM.

A co to jest Bóg?
Ale lubię Komorowskiego, dobrze mi się kojarzy. Jak nie mogę zrobić kupy, to myślę o nim i już zatwardzenie mija, stolec robi się rzadki. Także go lubię bo pomaga na wypróżnienie.

Data: 2011-04-09 12:31:41
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
Ale lubię Komorowskiego, dobrze mi się kojarzy. Jak nie mogę zrobić
kupy, to myślę o nim i już zatwardzenie mija, stolec robi się rzadki.
Także go lubię bo pomaga na wypróżnienie.

No widzisz ? Sporo pozytku z Komorowskiego. Jakbys myslal
o zimnym lechu to bys mial torsje i zatwardzenie.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:32:33
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:31, pluton pisze:
No widzisz ? Sporo pozytku z Komorowskiego. Jakbys myslal
o zimnym lechu to bys mial torsje i zatwardzenie.

Sporo pożytku? To jedyny pożytek z niego. Ja bym na twardy stolec znalazł inny sposób - nie musieliście mi od razu z tego powodu prezydenta zabijać i obsadzać to stanowisko środkiem na przeczyszczenie.

Data: 2011-04-09 12:44:06
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> [...]

znalazł inny sposób - nie musieliście mi od razu z tego powodu
prezydenta zabijać i obsadzać to stanowisko środkiem na przeczyszczenie.

Ale przynajmniej juz nie zygasz na widok szambonura w telewizji.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:43:43
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:44, pluton pisze:
Ale przynajmniej juz nie zygasz na widok szambonura w telewizji.

Kogo masz na myśli pisząc "szambonur"? Tylu ich na tej platformie stoi, że doprawdy nie wiem kogo masz na myśli.

Data: 2011-04-09 12:54:29
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> Ale przynajmniej juz nie zygasz na widok szambonura w telewizji.

Kogo masz na myśli pisząc "szambonur"? Tylu ich na tej platformie stoi,
że doprawdy nie wiem kogo masz na myśli.

Nie wiesz kogo Swiety Ojciec Rydzyk nazwal szabiarzem ?
Hint: szambiarz wedlug Rydzyka mial zone czarownice, ktora
powinna byc poddana eutanazji.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:51:26
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:54, pluton pisze:
Nie wiesz kogo Swiety Ojciec Rydzyk nazwal szabiarzem ?
Hint: szambiarz wedlug Rydzyka mial zone czarownice, ktora
powinna byc poddana eutanazji.

No mieli tam drobne nieporozumienia.

Data: 2011-04-09 12:59:58
Autor: pluton
Wielki mąż stanu
> Nie wiesz kogo Swiety Ojciec Rydzyk nazwal szabiarzem ?
> Hint: szambiarz wedlug Rydzyka mial zone czarownice, ktora
> powinna byc poddana eutanazji.

No mieli tam drobne nieporozumienia.

Ale wszystko szczesliwie sie zakonczylo: Ojciec Rydzyk
sie pomodlil i czarownica zostala zeutanazjowana.
Co prawda przy okazji oberwalo 95 innych ludzi,
ale to juz koszty wlasne. Alleluja i do przodu.

Nullification

Data: 2011-04-09 12:59:44
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 12:59, pluton pisze:
Ale wszystko szczesliwie sie zakonczylo: Ojciec Rydzyk
sie pomodlil i czarownica zostala zeutanazjowana.
Co prawda przy okazji oberwalo 95 innych ludzi,
ale to juz koszty wlasne. Alleluja i do przodu.

Wierzący w tym miejscu mówią zdaje się: Amen

Data: 2011-04-09 13:10:26
Autor: pluton
Wielki mąż stanu

Wierzący w tym miejscu mówią zdaje się: Amen

nie znam sie, jestem niewierzacy.

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-04-09 13:33:31
Autor: Tomaszek
Wielki mąż stanu
W dniu 2011-04-09 13:10, pluton pisze:

Wierzący w tym miejscu mówią zdaje się: Amen

nie znam sie, jestem niewierzacy.

No ja też, o czym zdążyłeś się już przekonać, odpowiadając na moje posty, więc po co podjeżdżasz z tym "alleluja"? Platfońska prowokacja?

Data: 2011-04-09 18:00:51
Autor:
Wielki mąż stanu
On Sat, 09 Apr 2011 11:44:02 +0200, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

> [...]

Ale lubię Komorowskiego, dobrze mi się kojarzy. Jak nie mogę zrobić kupy, to myślę o nim i już zatwardzenie mija, stolec robi się rzadki. Także go lubię bo pomaga na wypróżnienie.

 razorku, przeciez masz zakaz udzielania sie forach!  odwiesza ci i bekniesz chlopie. wyjdziesz dopiero  po wyborach ;o))))

Wielki mąż stanu