Wielki nieĹĽyjÄ…cy prezydent RP

Data: 2015-04-18 11:49:53
Autor: zdumiony
Wielki nieĹĽyjÄ…cy prezydent RP
http://www.auslandsdienst.pl/836ef594-159a-4a0c-a387-b08c1a288c55.file

Po jednej stronie połowa kraju za Solidarnością, druga połowa za PZPR.
Do tego wojska układu Warszawskiego gotowe by wkroczyć.
Że też że nie skończyło się to apokalipsą.. prawdziwy cud.

Data: 2015-04-18 03:38:46
Autor: szklanynocnik
Wielki nieżyj±cy prezydent RP
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Jak to nie? Proszę
http://historiajednejfotografii.blogspot.com/2012/10/chris-niedenthal-czas-
apokalipsy.html

Pic na wodę fotomontaż.

Geremek: aparat solidarno¶ci musi zostać rozwi±zany
https://www.youtube.com/watch?v=432LOFrXFZw#t=31m20s

Data: 2015-04-18 03:44:31
Autor: szklanynocnik
Wielki nieżyj±cy prezydent RP
Pic na wodę fotomontaż.

Geremek: aparat solidarno¶ci musi zostać rozwi±zany
https://www.youtube.com/watch?v=432LOFrXFZw#t=31m20s

Dlaczego? Bo w pierwszej solidarno¶ci byli gojce, a po stanie wojennym
"swojaki" którzy teraz zasiadaj± w spółkach skarbu i doj± ile wlezie:)
Kto z gojców był krn±brny, ten miał "samopowieszenie".

Kiedy solidarno¶ć była już pod kontrol±, a wtedy Geremek ¶piewał
inaczej: "nasza solidarno¶ć" :)

Data: 2015-04-18 12:47:33
Autor: Joschi
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:82eed5f1-d59a-4eda-9988-4f5865f7d40bgooglegroups.com...
[...]

Albo był zmuszony do opuszczenia kraju... Jest gorzej, bo zmuszany dzisiaj do banicji jest cały polski naród...

Data: 2015-04-18 05:10:22
Autor: szklanynocnik
użytkownik Joschi napisał:

Albo był zmuszony do opuszczenia kraju...

Większo¶ć którzy wyjechali i osiedli na stałe jest raczej zadowolona:)

Data: 2015-04-18 15:32:33
Autor: Joschi
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9c889286-7882-4123-b018-0934f1341c4bgooglegroups.com...
użytkownik Joschi napisał:

Albo był zmuszony do opuszczenia kraju...

Większo¶ć którzy wyjechali i osiedli na stałe jest raczej zadowolona:)

że spierdoliła z żydolandu...

Data: 2015-04-18 16:12:46
Autor: Mark Woydak
Wielki nieżyj±cy prezydent RP
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:mgtmdf$vr8$1speranza.aioe.org...
użytkownik Joschi napisał:

Albo był zmuszony do opuszczenia kraju...

Większo¶ć którzy wyjechali i osiedli na stałe jest raczej zadowolona:)

że spierdoliła z żydolandu...

Gdzie wy do k...y nędzy widzicie w PL Zydów? Wyjechali w 68. To co zostało to stare komuchy w układach, jak mój były szef zakładu i jego klika.

MW

Data: 2015-04-18 22:19:02
Autor: Joschi
użytkownik Joschi napisał:

[...]

Jak to gdzie, dwie żony głównych kandydatów to Żydówki

http://wiadomosci.wp.pl/gid,17461352,gpage,6,img,17461638,kat,355,title,Partnerzy-kandydatow-na-prezydenta,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,17461352,gpage,7,img,17461641,kat,355,title,Partnerzy-kandydatow-na-prezydenta,galeria.html

a reszta tu...

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937&Itemid=46

Data: 2015-04-19 14:46:42
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 22:19:

[...]

W linku znajduje się reszta Żydów? Należ± do PPN? Kurna! To oni większe patrioty niż ¶rednia europejska. Ta przynajmniej nie zawraca sobie głowy partiami, tylko od razu: spakowani i na zachód. :-)

Data: 2015-04-18 16:11:13
Autor: Mark Woydak
Wielki nieżyj±cy prezydent RP

--

Ja tam nie narzekam, stać mnie na prawie beztroskie zycie, a i rodzinie w kraju pomagam. Buduję tez dom w górach. A co? ;-)

MW

Data: 2015-04-18 12:46:22
Autor: Marek Czaplicki
szklanynocnik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 12:38:

[...]

Fotomontaż na zdjęciu? Ciekawe?

Data: 2015-04-18 12:05:58
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 11:49:

http://www.auslandsdienst.pl/836ef594-159a-4a0c-a387-b08c1a288c55.file

Po jednej stronie połowa kraju za Solidarno¶ci±, druga połowa za PZPR.
Do tego wojska układu Warszawskiego gotowe by wkroczyć.
Że też że nie skończyło się to apokalips±.. prawdziwy cud.

Data: 2015-04-18 12:34:15
Autor: Joschi
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mgt9c1$uim$2node1.news.atman.pl...
[...]

To jest apokalipsa, która się ciągnie do dziś, przez tego zbrodniarza, który napadł zbrojnie i spacyfikował Polaków....
Nie było wówczas czegoś takiego, jak druga połowa za PZPR, Był reżim SBecji, tudzież żydostwa liberalnego w PZPR...

Jaki to cud, mieć bata wojskowego nad sobą? Jaki to cud, być gnębionym dziesięciolecia przez reżim pod szantażem, że możecie być rozstrzelani, jak się ruszycie pospolicie?

Nie było żadnej gotowości wosk układu Warszawskiego na przyjście na pomoc zbrodniarzowi Jaruzelskiemu, żydokomuna rozprawiła się z Polakami na swój własny sposób...

Data: 2015-04-18 13:32:56
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie sądze by podziały w społeczeństwie były 50/50 chyba, że masz na myśłi PZPR której bratnie
szeregi opuściło własnie ponad 50% wiernych dotychczas cżłonków.

MW

Data: 2015-04-18 15:25:07
Autor: Marek
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 13:36:25 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
> Do tego wojska układu Warszawskiego gotowe by wkroczyć.
> Że też że nie skończyło się to apokalips±.. prawdziwy cud..

Nie s±dze by podziały w społeczeństwie były 50/50 chyba, że masz na my¶łi PZPR której bratnie
szeregi opu¶ciło własnie ponad 50% wiernych dotychczas cżłonków.

MW

Kiedys bylo moze 80%- 20%...
Dzisiaj powstala nowa kadra urzednicza i jest chyba 60-40...

Data: 2015-04-18 14:15:31
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 11:49, zdumiony pisze:
[...]

bzdura, ja nie bylem ani za solidaruchami, ani za pacholkami z pzpr:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-18 16:11:44
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:55324ae4$0$8389$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty byłeś i jesteś komuchem. Pofarbowanym w zielone barwy ochronne.

MW

Data: 2015-04-18 17:52:31
Autor: Patriota
[...]

Ten cud miał stopień Generała, i nazywał się Jaruzelski.

Wielki nieĹĽyjÄ…cy prezydent RP