Wielki sukces Adriana!

Data: 2018-09-19 00:07:45
Autor: Bruno Brunowski
Wielki sukces Adriana!
Trump pozwolił mu skorzystać z biurka!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1042161534603063301/photo/1

Następnym razem ma dostać krzesło.

--
Bruno

Data: 2018-09-19 04:18:48
Autor: Zenek Kapelinder
Wielki sukces Adriana!
Specjalista od krzesla zostal jakis czas temu zwolniony z pracy.

Data: 2018-09-19 17:58:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Wielki sukces Adriana!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Specjalista od krzesla zostal jakis czas temu zwolniony z pracy.

zenuś wiesz że będziesz jeździł niemieckimi autobusami
żarł niemieckie owoce
a w macdonaldzie kupował niemiecki drób ?

wytłumacz mi ruski capie jak do tego doszło ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-20 06:36:03
Autor: Pajdak
Wielki sukces Adriana!
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:rfs4qdllg358aagfvj29hvnbbf9a334ppv4ax.com...
[...]

Wg zenusia, lordzików, bytomirów itp podobnych idiotów winny jest Tusk i UE.

--
Pajdak

Data: 2018-09-20 01:19:59
Autor: Zenek Kapelinder
Wielki sukces Adriana!
Jak nie masz nic pizdziak do powiedzenia to wypierdalaj na drzewo.

Data: 2018-09-20 11:45:26
Autor: Pisiorowy Escobar
Wielki sukces Adriana!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak nie masz nic pizdziak do powiedzenia to wypierdalaj na drzewo.

rusek, wytłumacz mi jak to jest że piśdzialstwo opierdoliło tyle polskich firm
?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-19 09:30:24
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Wielki sukces Adriana!
W dniu środa, 19 września 2018 09:07:46 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Trump pozwolił mu skorzystać z biurka!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1042161534603063301/photo/1

Następnym razem ma dostać krzesło.

Jak myślisz? Bedzie grany myk na zawyżoną fakturkę?
Znaczy PL zapłaci powiedzmy 5mld za stacjonowanie wojsk usa,
i z tych 5mld np. 1 mld trafi do sulków jako rekompensata?

Przeca Donek podpisał deklarację Terezińską:

2. Uważamy, że ważne jest, tam gdzie nie zostało to jeszcze
skutecznie osiągnięte, zajęcie  się  prywatnymi  roszczeniami  ofiar
Holokaustu  (Shoah)  dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
spadkobierców lub ich NASTĘPCÓW, w  drodze  albo restytucji  in  rem
albo  rekompensaty, tak jak to będzie właściwe, w  sprawiedliwy,
wszechstronny i niedyskryminacyjny ....

Data: 2018-09-19 16:19:02
Autor: Pajdak
Wielki sukces Adriana!
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:cf0f5c15-74db-4f74-86b9-4f2eb1bc6cdegooglegroups.com...
Trump pozwolił mu skorzystać z biurka!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1042161534603063301/photo/1

Następnym razem ma dostać krzesło.

--

Do wytarcia z kurzu! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 18:36:12
Autor: Pajdak
Wielki sukces Adriana!
Trump pozwolił mu skorzystać z biurka!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1042161534603063301/photo/1

Następnym razem ma dostać krzesło.

Jak nasz niemiecki Pan wróci do władzy to oni pierwsi pójdą do gazu za to że przez te trzy lata tak rozpuścili polskie gnidy. Polskie gnidy już nie chcą robić u naszego niemieckiego Pana, my folksdojcze będziemy mieli kupę roboty ponownie je zaganiają do pracy.

CL

Data: 2018-09-20 09:00:58
Autor: boukun
Wielki sukces Adriana!
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Trump pozwolił mu skorzystać z biurka!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1042161534603063301/photo/1

Następnym razem ma dostać krzesło.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To nie wymaga komentarza.
A jeśli ktoś nie rozumie w czym problem, to jest dudą smaloną.
wc
PS. Boże ratuj Polskę. Daj nam jakiegoś Paderewskiego II, który wie kiedy się siedzi, a kiedy stoi.

***

P.S. Od Personelu: dla tych, którzy twierdzą, że górne zdjęcie to fotomontaż: https://twitter.com/realDonaldTr.../status/1042161534603063301

Data: 2018-09-20 10:26:15
Autor: A. Filip
Wielki sukces Adriana! [Pobił 5 minut premiera Leszka Millera!]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Trump pozwolił mu skorzystać z biurka!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1042161534603063301/photo/1

Następnym razem ma dostać krzesło.

Ale wizyta prezydenta Dudu u prezydenta USA trwała dłużej niż 5 minut
premiera Leszka Millera?

Data: 2018-09-20 01:51:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 20 września 2018 10:26:17 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Następnym razem ma dostać krzesło.

Ale wizyta prezydenta Dudu u prezydenta USA trwała dłużej niż 5 minut

Myślał, myślał i wymyślał. Przypomnieć ci jak pisiorska propaganda wychwalała ukłon złożony Trumpowi w drodze do kibla czy siedzenie z debilnym uśmiechem na twarzy przy jednym stole z Obamą? Gdzieś tam w sieci na pewno są filmy z tych doniosłych i przełomowych spotkań Adriana.

--
Bruno

Data: 2018-09-20 11:46:20
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
>
> Następnym razem ma dostać krzesło.

Ale wizyta prezydenta Dudu u prezydenta USA trwała dłużej niż 5 minut

Miller też zostawił kilka mld $$$ ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-20 20:18:41
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+mhgps5jtyf-i9k4@wp.eu...
Ale wizyta prezydenta Dudu u prezydenta USA trwała dłużej niż 5 minut
premiera Leszka Millera?

No to jest sukces! Ogromny sukces! Donald mógł kazać Andrianowi podpisywać papiery na klęczkach! Ale sukces jest! Kilka mld USD w plecy. Mozna się napić whisky! ;-)))

--
Pajdak

Wielki sukces Adriana!