Wielki sukces Fotygi i Macierewicza

Data: 2010-11-18 21:43:05
Autor: u2
Wielki sukces Fotygi i Macierewicza
... w juesej, mgła opada pojawiają się fakty o zamachu smoleńskim :

http://www.niezalezna.pl/artykul/wielki_sukces_fotygi_i_macierewicza/41461/1

"Misję byłej minister spraw zagranicznych Anny Fotygi i posła Antoniego
Macierewicza już teraz można uznać za wielki sukces. Polscy politycy
spotkali się z czołowymi postaciami amerykańskiego Kongresu i uzyskali
ich poparcie dla pomysłu umiędzynarodowienia śledztwa ws. katastrofy
smoleńskiej."

Data: 2010-11-18 14:58:08
Autor: magdaverakosiorek
Wielki sukces Fotygi i Macierewicza
On Nov 18, 2:43 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. w juesej, mg a opada pojawiaj si fakty o zamachu smole skim :

http://www.niezalezna.pl/artykul/wielki_sukces_fotygi_i_macierewicza/...

"Misj by ej minister spraw zagranicznych Anny Fotygi i pos a Antoniego
Macierewicza ju teraz mo na uzna za wielki sukces. Polscy politycy
spotkali si z czo owymi postaciami ameryka skiego Kongresu i uzyskali
ich poparcie dla pomys u umi dzynarodowienia ledztwa ws. katastrofy
smole skiej."

Hurrra, wielki sukces!!!!!!!!!!!
Zoska Kulawka twierdzi ze pan Macierewicz z pania Fotyga powinni
zostac dluzej i przy okazji wyjasnic ZAMACH  na Johna Kennedyego w
1963 r, 11 Wrzesnia, i kilka pomniejszych zamaszkow.
magdavera

Data: 2010-11-18 21:44:16
Autor: b0niek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

To jakiś dowcip jest czy to ma być na serio?
Swoją drogą ci "niezależni" to nawet swojej propagandy nie potrafią tak
zrobić, żeby nie ocierać się o żenadę...

Data: 2010-11-18 22:47:55
Autor: u2
W dniu 2010-11-18 22:44, b0niek pisze:
To jakiś dowcip jest czy to ma być na serio?
Swoją drogą ci "niezależni" to nawet swojej propagandy nie potrafią tak
zrobić, żeby nie ocierać się o żenadę...

Propagandę to ty uprawiasz zboku. Żenua.

Data: 2010-11-18 22:10:32
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> zrobić, żeby nie ocierać się o żenadę...

Propagandę to ty uprawiasz zboku. Żenua.

Zabawne patrzeć, jak wy pisowcy sikacie po nogach i robicie prymitywną
propagandę dla fotygowo-maciarewiczowej szopki.
No tyle, że nawet dzieciak z przedszkola wie, że ta szopka nic nie da, a już
na pewno nie spowoduje "objawienia prawdy" o jaką chodzi preziowi.
Najzabawniejsze byłoby, gdyby Amerykanie faktycznie mieli (no i zechcieli
sypnąć) jakieś fakty dotyczące wypadku, z których by wynikało, że to właśnie
beznadziejne politykierstwo i awanturnictwo obu Kaczyńskich doprowadziło do
tragedii.
Wtedy z pewnością prezio by zakomunikował, że Amerykanie też są w spisku.

Data: 2010-11-18 23:20:19
Autor: u2
W dniu 2010-11-18 23:10, bonislaw@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Zabawne patrzeć, jak wy pisowcy sikacie po nogach i robicie prymitywną
propagandę dla fotygowo-maciarewiczowej szopki.

Zabawne jak sługusy niemiecko-sowieckie takie jak ty wszystkich uważają
za pisiorów. :)

Data: 2010-11-18 22:29:06
Autor: b0niek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> propagandę dla fotygowo-maciarewiczowej szopki.

Zabawne jak sługusy niemiecko-sowieckie takie jak ty wszystkich uważają

Tak, tak, wiem, teraz nawet pisiory wstydzą się jawnie przyznać, że popierają
i głosują na pis, bo to totalny obciach i kompletna wiocha.
Nota bene tradycyjnie demaskują się swoimi fobiami niemiecko-sowieckimi...
rotfl.

Data: 2010-11-18 21:52:52
Autor: u2
Wielki sukces Fotygi i Macierewicza
W dniu 2010-11-18 21:51, Michał Sz. pisze:
Odbiją Smoleńsk?

Smoleńsk pomścimy (c)

Data: 2010-11-18 22:26:48
Autor: Krzysztof
[...]

Wywieziecie zimnego z krypty ? To trąca nekrofilią.
K.

Data: 2010-11-18 22:30:09
Autor: u2
Wielki sukces Fotygi i Macierewicza
W dniu 2010-11-18 22:26, Krzysztof pisze:
Wywieziecie zimnego z krypty ? To trÂąca nekrofiliÂą.

Nie dewiuj nekrofilu.

Data: 2010-11-19 07:51:17
Autor: Dobrodziej
Wielki sukces Fotygi i Macierewicza

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ce58fdc$0$22812$65785112news.neostrada.pl...
.. w juesej, mgła opada pojawiają się fakty o zamachu smoleńskim :

Jakie nowe fakty? Czyżby to nie Lech Kaczyński zmusił pilotów do lądowania zanim mgła opadła?

d.

Data: 2010-11-19 08:07:42
Autor: Azor jest pedałem
Wielki sukces Fotygi i Macierewicza
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał

Jakie nowe fakty? Czyżby to nie Lech Kaczyński zmusił pilotów do lądowania zanim mgła opadła?

Policmajster z tancerką wiozą dowody na to, że pilot błagał na klęczkach Kaczyńskiego, żeby ten zgodził się lądować we mgle. Podobno argumentem pilota miałobyć to, że mglą zamortyzuje nierówności lotniska ;-))

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-19 15:11:19
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w czwartek, 18 listopada 2010 21:43, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

zwracam uwagę na ciekawy pomysł jednego z komentujących artykuł: "szperacz: Proponuję założyć FUNDUSZ NAGRÓD za dostarczenie dowodów w sprawie
katastrofy. Zastanawiam się nad inną metodą dotarcia do prawdy. Czy nie było by
szybciej i sprawniej zorganizować fundusz nagród za dostarczenie wiarygodnych
dowodów w sprawie katastrofy. 300 000 osób złożyło swoje podpisy pod apelem w
sprawie międzynarodowej komisji. Gdyby każda z tych osób zechciała wysupłać z
własnej kieszeni po ok. 5 $ (15 zł) na taki fundusz nagród - komisja Macierewicza
mogłaby dysponować od razu pierwszym milionem dolarów i przeznaczyć go na nagrody w
zamian za konkretne informacje. Nowe dowody w sprawie katastrofy są do pozyskania
nawet z Rosji. Każda informacja ma swoją cenę. O tym warto pamiętać. Sądzę, że wielu
Polaków odpowiedziało by na taką propozycję, znacznie większymi kwotami."
sam chętnie przyłączyłbym się swoimi pieniędzmi, aby dowiedzieć się prawdy i wspomóc
prokuraturę w dochodzeniu do niej.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Wielki sukces Fotygi i Macierewicza