Wielki sukces Schetyny

Data: 2017-12-09 15:28:09
Autor: Yogi
Wielki sukces Schetyny
No i kto jest zwycięzcą? Czy Schetyna zażądał zmiany rządu? Zażądał! PiS
był przeciw!? Był! Czy zgodnie z żądaniem Schetyny wywalił premier Beatę
Szydło!?  Wywalił! I na czyje wyszło? Wyszliście na idiotów! ;-)))

Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2017-12-09 07:18:47
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Wielki sukces Schetyny
użytkownik Yogi napisał:
No i kto jest zwycięzcą? Czy Schetyna zażądał zmiany rządu? Zażądał! PiS
był przeciw!? Był! Czy zgodnie z żądaniem Schetyny wywalił premier Beatę
Szydło!?  Wywalił! I na czyje wyszło? )

Gdyby czytać ciebie, tam można by pomyśleć:)

Schetyna wykorzystał nadmierne kłapanie dziobem kaczystów, znaczy wiedział
o planowanym jej odwołaniu i sprytnie zagrał zgłaszając wniosek o odwołanie Szydłowej, żeby wyszło na jego.

Tera kiedy minęło parę dni, wszystko układa się w logiczny ciąg:
https://dorzeczy.pl/kraj/47793/Beata-Szydlo-kandydatka-PiS-na-prezydenta-Warszawy-Zaskakujace-doniesienia-Wprost.html

Znaczy kaczory mieli w planie wymienić szydłową na morawieckiego
i to było wiadomo już miesiąc temu.

Grześ miał już wiadomość z listopada, stąd jego sprytne zagranie w grudniu.

Szydłowa ma wśród polityków drugie miejsce pod względem poparcia, stąd
pomysł jest wystawienia na prez. wawki:)

Nawet twoje mentory tego nie negują:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ranking-zaufania-do-politykow-prezydent-duda-na-czele,775193.html

Wyszliście na idiotów! ;-))

Jak Trzaskoski przepierdoli z Szydłową w wawce, przypomnę ci te słowa:)
Kup dużo maści na ból dupy:)

Data: 2017-12-09 11:44:33
Autor: jacekbialy80
Wielki sukces Schetyny
Po co te wywody.. Schetyna chciał zostać pogromcą broszki i został. Prosty lud go jeszcze bardzej znienawidzi, ale jemu przecież nie o to... Jemu o kasę chodzi (Soros stary i coraz mniej kuma, komu tu dzisiaj wypłacić).
Pozdrawiam
Jacek

Data: 2017-12-10 08:25:27
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu 2017-12-09 o 20:44, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Pokrętny wywód, przecież powinien znienawidzić Kaczora bez którego odwołania przaśnej broszki by nie było.

--
stevep

Data: 2017-12-09 18:27:39
Autor: boukun
Wielki sukces Schetyny
Irytujacy Irygator vel Karbonylek <bytomir.kwasi
grochvelkarbonyle@gmail.com> Wrote in message:
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Kłapanie kaczystów czy może samego Kaczyńskiego?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-09 13:25:29
Autor: Zenek Kapelinder
Wielki sukces Schetyny
Kto to jest Schetyna?

Data: 2017-12-09 23:37:33
Autor: Presidente de San Escobar
Wielki sukces Schetyny
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kto to jest Schetyna?

Ten co zażądał dymisji Szydło i do wieczora już jej nie było.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-09 23:59:22
Autor: A. Filip
Wielki sukces Schetyny [Szydło niema tylko że premierem jest Morawiecki zamiast Schetyny :-) ]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kto to jest Schetyna?

Ten co zażądał dymisji Szydło i do wieczora już jej nie było.

A on nie zażądał że ON ma być zamiast Szydło? :-)

Data: 2017-12-09 15:08:05
Autor: Zenek Kapelinder
Wielki sukces Schetyny [Szydło niema tylko że premierem jest Morawiecki zamiast Schetyny :-) ]
Premierem zostal Morawiecki. Schetyna to Morawiecki?

Data: 2017-12-10 08:28:13
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny [Szydło niema tylko że premierem jest Morawiecki zamiast Schetyny :-) ]
Premierem zostal Morawiecki. Schetyna to Morawiecki?

A Szydło wickiem.

--
stevep

Data: 2017-12-10 06:06:00
Autor: Totalna Opozycja
Wielki sukces Schetyny [filip ubolewa]
filozof chłopski "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+izzmnnbaaf-hc96@wp.eu...
[...]

ON czyli J.Kaczyński? Moim zdaniem popełnił błąd. Gdyby to zrobił byłaby interesująca sytuacja. PiS byłby w czarnej diurze.

CL

Data: 2017-12-10 08:27:25
Autor: stevep
W dniu 2017-12-09 o 23:59, A. Filip pisze:
[...]

Na taktyce znasz się jak ślepy na kolorach, Napoliona z ciebie nie będzie.

--
stevep

Data: 2017-12-10 14:35:19
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:

> Ten co zażądał dymisji Szydło i do wieczora już jej nie było.

A on nie zażądał że ON ma być zamiast Szydło? :-)

Uzyskał lepszy rezultat - premierem został uczeń Tuska.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-10 14:42:01
Autor: A. Filip
> [...]

A on nie zażądał że ON ma być zamiast Szydło? :-)

Uzyskał lepszy rezultat - premierem został uczeń Tuska.

A to dobry rezultat dla Tuska czy Schetyny? :-)
Tusk Najwspanialszy wróci na Polskie śmieci z udanych dla niego europejskich
saksów i wykopie w try miga Schetynę Nieskutecznego z szefowania PO? ;-)

Data: 2017-12-10 16:30:55
Autor: Totalna Opozycja
Wielki sukces Schetyny
[...]

Po co? Schetyna zostanie premierem, Tusk prezydentem, a właściel kota i
towarzysze pójdą w dyby.

CL

Data: 2017-12-10 09:23:43
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Wielki sukces Schetyny
W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 16:31:06 UTC+1 użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Po co? Schetyna zostanie premierem, Tusk prezydentem, a właściel kota i
towarzysze pójdą w dyby.

Co z sędziami? Tymi niezależnymi:
https://youtu.be/2mxYKguSBg8

Co z nimi?

Data: 2017-12-10 16:41:02
Autor: A. Filip
Wielki sukces Schetyny
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> pisze:
[...]

Czyli ty zachęcasz właściciela kota do daleko idącej prewencji+?

Data: 2017-12-11 07:54:42
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 16:41 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

A czy jego genialność cię posłucha?

--
stevep

Data: 2017-12-10 06:30:32
Autor: Totalna Opozycja
Wielki sukces Schetyny
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:rcpo2dl0jnob7ubavielc2n4hdm6mjchrt4ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kto to jest Schetyna?

Ten co zażądał dymisji Szydło i do wieczora już jej nie było.

Czyli Kaczyński spełnił żądania Schetyny!  Grzesiu zrobił ich w ciula! ;-))))))

CL

Data: 2017-12-09 18:01:46
Autor: Trefniś
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 15:28 Yogi <yogiboo@vp.pl> pisze:

Wyszliście na idiotów! ;-)))

:O
Nikt na was nie wychodzi, za zimno!
Tylko dziennikarze pokazują was w TV, ale to ich praca.

--
Trefniś

Data: 2017-12-11 08:43:33
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 18:01 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

W dniu .12.2017 o 15:28 Yogi <yogiboo@vp.pl> pisze:

Wyszliście na idiotów! ;-)))

:O
Nikt na was nie wychodzi, za zimno!
Tylko dziennikarze pokazują was w TV, ale to ich praca.

U ciebie to raczej słoma z butów wychodzi.

--
stevep

Data: 2017-12-09 20:36:40
Autor: Totalna Opozycja
Wielki sukces Schetyny

Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:dxleqweln6xl.yllsoi77e2d4$.dlg40tude.net...
No i kto jest zwycięzcą? Czy Schetyna zażądał zmiany rządu? Zażądał! PiS
był przeciw!? Był! Czy zgodnie z żądaniem Schetyny wywalił premier Beatę
Szydło!?  Wywalił! I na czyje wyszło? Wyszliście na idiotów! ;-)))

Nie idiotów tylko sukinsynów. Bronili B.Szydło by pół godziny później wyrzucic jak opakowanie po dropsach. Jakież to katolickie!

CL

Data: 2017-12-10 03:06:34
Autor: jacekbialy80
Wielki sukces Schetyny
Schetyna wyszedł na błazna, bo zrobił szum dla samego szumu, a tu taki kotlet wyleciał w postaci Morawieckiego, który wkrótce zacznie śrubę  dokręcać.
Teraz prosty lud płacze za broszką i przeklina Schetynę, "że to przez tego szreka odeszła premier Szydło a przyszedł jakiś bankster "a w dodatku powiadają kumo, że to doradca tego Tuska".
Jak nie wierzysz, to obserwuj sondaże popularności Schetyny w najbliższym czasie.

Data: 2017-12-11 08:31:58
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 12:06 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
Wszechmocny ten Schetyna, zmienia premierów w rządach PiS-u, ele  protestuje, jak można nic nie wspomnieć o GW.

--
stevep

Data: 2017-12-11 09:11:56
Autor: jacekbialy80
Wielki sukces Schetyny
  na takiego wyszedł - mierzył z procy, a huknęło z armaty.

Data: 2017-12-11 18:39:43
Autor: Trefniś
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 18:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  na takiego wyszedł - mierzył z procy, a huknęło z armaty.

Zaraz zaraz, liczą się efekty!
Ty wiesz, co w nocy zwolennicy Płaczformy będą robić?
Dziewcząt nie mają, to...

--
Trefniś

Data: 2017-12-12 07:23:54
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 18:39 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Nie mają bo wszystkie świadczą usługi seksualne właścicielowi kota.

--
stevep

Data: 2017-12-12 09:25:21
Autor: Presidente de San Escobar
Wielki sukces Schetyny
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> Zaraz zaraz, liczą się efekty!
> Ty wiesz, co w nocy zwolennicy Płaczformy będą robić?
> Dziewcząt nie mają, to...

Nie mają bo wszystkie świadczą usługi seksualne właścicielowi kota.

Dziewczyny? :DDDD
Hasło "Operacja Buś" :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-12 09:24:53
Autor: Presidente de San Escobar
Wielki sukces Schetyny
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Zaraz zaraz, liczą się efekty!
Ty wiesz, co w nocy zwolennicy Płaczformy będą robić?

Jaruś jest ukrytym platformersem? :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-12 13:12:28
Autor: Totalna Opozycja
Wielki sukces Schetyny

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

Będzie się bawić z kotkiem czy cos wykombinuje na własną rękę? Ale w tym
wieku... pewnie tylko suchy wytrysk i wybałuszone oczy! ;-))))

CL

Data: 2017-12-12 07:22:39
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 18:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  na takiego wyszedł - mierzył z procy, a huknęło z armaty.

A ty gruchnąłeś w majty, jak otoczenie wytrzymuje ten smród?

--
stevep

Data: 2017-12-12 03:30:36
Autor: jacekbialy80
Wielki sukces Schetyny
Zapytajcie towarzysza Schetynę

Data: 2017-12-12 14:11:55
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu 2017-12-12 o 12:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Zapytajcie towarzysza Schetynę

A kot jeszcze nie zdechł od twojego smrodu?

--
stevep

Data: 2017-12-13 06:54:51
Autor: stevep