Wielki sukces Schetyny

Data: 2017-12-10 03:06:34
Autor: jacekbialy80
Wielki sukces Schetyny
Schetyna wyszedł na błazna, bo zrobił szum dla samego szumu, a tu taki kotlet wyleciał w postaci Morawieckiego, który wkrótce zacznie śrubę  dokręcać.
Teraz prosty lud płacze za broszką i przeklina Schetynę, "że to przez tego szreka odeszła premier Szydło a przyszedł jakiś bankster "a w dodatku powiadają kumo, że to doradca tego Tuska".
Jak nie wierzysz, to obserwuj sondaże popularności Schetyny w najbliższym czasie.

Data: 2017-12-11 08:31:58
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 12:06 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
Wszechmocny ten Schetyna, zmienia premierów w rządach PiS-u, ele  protestuje, jak można nic nie wspomnieć o GW.

--
stevep

Data: 2017-12-11 09:11:56
Autor: jacekbialy80
Wielki sukces Schetyny
  na takiego wyszedł - mierzył z procy, a huknęło z armaty.

Data: 2017-12-11 18:39:43
Autor: Trefniś
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 18:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  na takiego wyszedł - mierzył z procy, a huknęło z armaty.

Zaraz zaraz, liczą się efekty!
Ty wiesz, co w nocy zwolennicy Płaczformy będą robić?
Dziewcząt nie mają, to...

--
Trefniś

Data: 2017-12-12 07:23:54
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 18:39 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Nie mają bo wszystkie świadczą usługi seksualne właścicielowi kota.

--
stevep

Data: 2017-12-12 09:25:21
Autor: Presidente de San Escobar
Wielki sukces Schetyny
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> Zaraz zaraz, liczą się efekty!
> Ty wiesz, co w nocy zwolennicy Płaczformy będą robić?
> Dziewcząt nie mają, to...

Nie mają bo wszystkie świadczą usługi seksualne właścicielowi kota.

Dziewczyny? :DDDD
Hasło "Operacja Buś" :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-12 09:24:53
Autor: Presidente de San Escobar
Wielki sukces Schetyny
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Zaraz zaraz, liczą się efekty!
Ty wiesz, co w nocy zwolennicy Płaczformy będą robić?

Jaruś jest ukrytym platformersem? :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-12 13:12:28
Autor: Totalna Opozycja
Wielki sukces Schetyny

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

Będzie się bawić z kotkiem czy cos wykombinuje na własną rękę? Ale w tym
wieku... pewnie tylko suchy wytrysk i wybałuszone oczy! ;-))))

CL

Data: 2017-12-12 07:22:39
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu .12.2017 o 18:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  na takiego wyszedł - mierzył z procy, a huknęło z armaty.

A ty gruchnąłeś w majty, jak otoczenie wytrzymuje ten smród?

--
stevep

Data: 2017-12-12 03:30:36
Autor: jacekbialy80
Wielki sukces Schetyny
Zapytajcie towarzysza Schetynę

Data: 2017-12-12 14:11:55
Autor: stevep
Wielki sukces Schetyny
W dniu 2017-12-12 o 12:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Zapytajcie towarzysza Schetynę

A kot jeszcze nie zdechł od twojego smrodu?

--
stevep

Data: 2017-12-13 06:54:51
Autor: stevep