Wielkie Nie!

Data: 2013-05-30 09:32:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Wielkie Nie!
C贸偶 za straszna to wiadomo艣膰! To nie Kaczy艅ski, jak powszechnie s膮dzi si臋 nad Wis艂膮, zatrzyma艂 ruskie czo艂gi w Gruzji. Tanki te zatrzyma艂 niestety nijaki Bush, wyg艂aszaj膮c ostre przem贸wienie kilka dni wcze艣niej, przem贸wienie kt贸re ostudzi艂o Ruskich.

Kiedy wi臋c Pan Kaczor z czered膮 karmazynowych prezydent贸w dotar艂 do Gruzji, to te ruskie tanki sta艂y ju偶 w miejscu jak wmurowane. M贸wi to Mattew Bryza, ameryka艅ski dyplomata, specjalista od Europy i Azji i g艂贸wny negocjator w kaukaskich konfliktach.

Wynika dalej z jego s艂贸w, 偶e wizyta pan贸w karmazynowych prezydent贸w (Polski, 艁otwy, Litwy, Ukrainy i Estonii) by艂a jedynie towarzysk膮 i niewiele w sumie znacz膮c膮 parad膮 s艂oni. Po to, by poklepa膰 Saakaszwilego po plecach.

Oczywi艣cie jak na d艂oni wida膰 kim jest ten ca艂y Bryza i jakim interesom s艂u偶y. Napewno nie interesom naszej ojczyzny i jej bohaterskiego wodza. Pan Bryza zgrabnie wpisuje si臋 wi臋c w nurt brutalnego opulwania prezydenta Kaczy艅skiego, dyskredytowania jego dorobku i podwa偶ania wielkich zas艂ugi pana prezydenta dla 艣wiatowego pokoju. Pan Bryza (jak on taki Bryza to daczego Mattew?), za punkt honoru wida膰 sobie obra艂, kroczenie w jednym szeregu szubrawc贸w odzieraj膮cych z resztek godno艣ci nar贸d polski. St膮d te偶 nasze (i moje w szczeg贸lno艣ci) wielkie 鈥渘ie鈥 dla tego rodzaju praktyk.

http://tiny.pl/hsq3f

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2013-05-30 09:59:10
Autor: Antenka
Wielkie Nie!
On 30 Maj, 09:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
C罂 za straszna to wiadomo舵! To nie Kaczy駍ki, jak powszechnie s眃zi si
nad Wis潮, zatrzyma ruskie czo砱i w Gruzji. Tanki te zatrzyma niestety
nijaki Bush, wyg砤szaj眂 ostre przem體ienie kilka dni wcze秐iej,
przem體ienie kt髍e ostudzi硂 Ruskich.

Kiedy wi阠 Pan Kaczor z czered karmazynowych prezydent體 dotar do Gruzji,
to te ruskie tanki sta硑 ju w miejscu jak wmurowane. M體i to Mattew Bryza,
ameryka駍ki dyplomata, specjalista od Europy i Azji i g丑wny negocjator w
kaukaskich konfliktach.

Wynika dalej z jego s丑w, 縠 wizyta pan體 karmazynowych prezydent體 (Polski,
twy, Litwy, Ukrainy i Estonii) by砤 jedynie towarzysk i niewiele w sumie
znacz眂 parad s硂ni. Po to, by poklepa Saakaszwilego po plecach.

Oczywi禼ie jak na d硂ni wida kim jest ten ca硑 Bryza i jakim interesom
s硊縴. Napewno nie interesom naszej ojczyzny i jej bohaterskiego wodza. Pan
Bryza zgrabnie wpisuje si wi阠 w nurt brutalnego opulwania prezydenta
Kaczy駍kiego, dyskredytowania jego dorobku i podwa縜nia wielkich zas硊gi
pana prezydenta dla 秝iatowego pokoju. Pan Bryza (jak on taki Bryza to
daczego Mattew?), za punkt honoru wida sobie obra, kroczenie w jednym
szeregu szubrawc體 odzieraj眂ych z resztek godno禼i nar骴 polski. St眃 te
nasze (i moje w szczeg髄no禼i) wielkie "nie" dla tego rodzaju praktyk..

http://tiny.pl/hsq3f

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa
swoj karier polityczn".

Ale pierdy...
Antenka

Data: 2013-05-30 19:42:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Wielkie Nie!

U縴tkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:0349b06f-caf2-4eae-affb-2e4f18188fa0g7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

==============================

Amerykanie ugodzili ci w samo serce, przepe硁ione mi硂禼i do Prezydenta Wszechczas體?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-30 13:16:31
Autor: Antenka
Wielkie Nie!

=============================
Amerykanie ugodzili ci w samo serce, przepe硁ione mi硂禼i do Prezydenta
 Wszechczas體?<

ubawiony<

Chyba uchlany.... :-P

痑den Amerykus nie nastawi czterech liter za pa駍two takie jak Polska
czy Gruzja.
Nie r骲 z Busha m昕a opatrzno禼iowego, bo nim nigdy nie by.
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py硊
wulkanicznego"   przestraszy.

Antenka

Data: 2013-05-30 22:53:49
Autor: Marek Czaplicki
Wielkie Nie!
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 22:16:

Nie r骲 z Busha m昕a opatrzno禼iowego, bo nim nigdy nie by.
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py硊
wulkanicznego"   przestraszy.

Antenka

My秎isz, 縠 Obama mial co do gadania jak mu organizatorzy wyjazd體 powiedzieli, ze nie mozna leci w tym akurat czasie do Europy odkowej? Ameryka to nie Polska, gdzie los ilu tam ludzi zalezy od decyzji nierozgarni阾ych i zadufanych w sobie. :)

Data: 2013-05-30 13:55:39
Autor: Antenka
Wielkie Nie!
On 30 Maj, 22:53, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 22:16:

> Nie r b z Busha m a opatrzno ciowego, bo nim nigdy nie by .
> Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py u
> wulkanicznego" przestraszy .

> Antenka

My lisz, e Obama mial co do gadania jak mu organizatorzy wyjazd w
powiedzieli, ze nie mozna leci w tym akurat czasie do Europy rodkowej?
Ameryka to nie Polska, gdzie los ilu tam ludzi zalezy od decyzji
nierozgarni tych i zadufanych w sobie. :)

Gacie pe硁e strachu, cooo?! :-P

Antenka

Data: 2013-05-30 23:07:00
Autor: Marek Czaplicki
Wielkie Nie!
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 22:55:

> [...]

Ameryka to nie Polska, gdzie los ilu tam ludzi zalezy od decyzji
nierozgarni tych i zadufanych w sobie. :)

Strachu? Mo縠 zwyk砮j ludzkiej odpowiedzialno禼i? Prezydentem nie jest si po to aby ustawia wszystkich naoko硂 po k眛ach, ale by wykonywa s硊縝 publiczn. Meldunki trzeba sk砤da wtedy nie braciszkowi, ale spo砮cze駍twu. :)

Data: 2013-05-31 09:23:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wielkie Nie!

U縴tkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:c219bed2-e528-475e-9e13-54eeabc6004fw5g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

Ameryka to nie Polska, gdzie los ilu tam ludzi zalezy od decyzji
nierozgarni tych i zadufanych w sobie. :)

==================================

Lepiej mie pe硁e gacie strachu, ni spowodowa 秏ier swoj i 95 os骲.

rozs眃ny

Data: 2013-05-30 22:58:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Wielkie Nie!

U縴tkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:f8973ef2-6314-4ffe-b15c-4a34d52a803ek3g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Nie r骲 z Busha m昕a opatrzno禼iowego, bo nim nigdy nie by.
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py硊

=======================================

Czyli s prezydentami wszechczas體 jak nasz tuptu?

ubawiony

Data: 2013-05-31 00:00:54
Autor: pluton_
Wielkie Nie!
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py硊
wulkanicznego"   przestraszy.

Za to szambonur 'sie brzozom nie klanial'.

Nullification

Data: 2013-05-31 13:15:33
Autor: Antenka
Wielkie Nie!
On 31 Maj, 00:00, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py u

wulkanicznego" przestraszy .

Za to szambonur 'sie brzozom nie klanial'.

Nullification

Spadaj na Marsa!
Antenka

Data: 2013-06-01 08:03:03
Autor: pluton_
Wielkie Nie!

Za to szambonur 'sie brzozom nie klanial'.

Spadaj na Marsa!

Ja jestem u siebie.

Nullification

Data: 2013-05-30 18:34:21
Autor: pluton_
Wielkie Nie!
[...]

Ameryka zadarla z kurduplem. MArny ich los.

Nullification

Data: 2013-05-30 18:31:05
Autor: u2
Wielkie Nie!
W dniu 2013-05-30 18:34, pluton_ pisze:
Ameryka zadarla z kurduplem. MArny ich los.

czyli ty po stronie kremlowskiego qrdupla puty szambonurku...-;)

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-30 19:46:05
Autor: Marek Czaplicki
Wielkie Nie!
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 18:31:

W dniu 2013-05-30 18:34, pluton_ pisze:
Ameryka zadarla z kurduplem. MArny ich los.

czyli ty po stronie kremlowskiego qrdupla puty szambonurku...-;)

A mamy na sk砤dzie jakich innych kurdupli-polityk體? Co tam si niskiego pa酬ta po tv i co powie to checa. :)

Data: 2013-05-30 23:59:47
Autor: pluton_
Wielkie Nie!
> Ameryka zadarla z kurduplem. MArny ich los.

czyli ty po stronie kremlowskiego qrdupla puty szambonurku...-;)

Pedzio, ty nawet prostego zdania po polsku nie rozumiesz ?

Nullification

Data: 2013-06-01 23:54:45
Autor: mkarwan
Wielkie Nie!
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51a7009b$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych blu藕nierc贸w,
sprzedawczyk贸w, kr臋taczy oraz 呕yd贸w z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, mo偶na wi臋c uzna膰, 偶e nale偶ysz do
"patologicznych blu藕nierc贸w, sprzedawczyk贸w, kr臋taczy oraz 呕yd贸w z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwi膮zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje si臋 偶e z wzajemno艣ci膮

Wielkie Nie!