Wielkie Nie!

Data: 2013-05-30 09:59:10
Autor: Antenka
Wielkie Nie!
On 30 Maj, 09:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Cóż za straszna to wiadomość! To nie Kaczyński, jak powszechnie sądzi się
nad Wisłą, zatrzymał ruskie czołgi w Gruzji. Tanki te zatrzymał niestety
nijaki Bush, wygłaszając ostre przemówienie kilka dni wcześniej,
przemówienie które ostudziło Ruskich.

Kiedy więc Pan Kaczor z czeredą karmazynowych prezydentów dotarł do Gruzji,
to te ruskie tanki stały już w miejscu jak wmurowane. Mówi to Mattew Bryza,
amerykański dyplomata, specjalista od Europy i Azji i główny negocjator w
kaukaskich konfliktach.

Wynika dalej z jego słów, że wizyta panów karmazynowych prezydentów (Polski,
Łotwy, Litwy, Ukrainy i Estonii) była jedynie towarzyską i niewiele w sumie
znaczącą paradą słoni. Po to, by poklepać Saakaszwilego po plecach.

Oczywiście jak na dłoni widać kim jest ten cały Bryza i jakim interesom
służy. Napewno nie interesom naszej ojczyzny i jej bohaterskiego wodza. Pan
Bryza zgrabnie wpisuje się więc w nurt brutalnego opulwania prezydenta
Kaczyńskiego, dyskredytowania jego dorobku i podważania wielkich zasługi
pana prezydenta dla światowego pokoju. Pan Bryza (jak on taki Bryza to
daczego Mattew?), za punkt honoru widać sobie obrał, kroczenie w jednym
szeregu szubrawców odzierających z resztek godności naród polski. Stąd też
nasze (i moje w szczególności) wielkie "nie" dla tego rodzaju praktyk..

http://tiny.pl/hsq3f

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Ale pierdy...
Antenka

Data: 2013-05-30 19:42:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Wielkie Nie!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0349b06f-caf2-4eae-affb-2e4f18188fa0g7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

==============================

Amerykanie ugodzili cię w samo serce, przepełnione miłością do Prezydenta Wszechczasów?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-30 13:16:31
Autor: Antenka
Wielkie Nie!

=============================
Amerykanie ugodzili cię w samo serce, przepełnione miłością do Prezydenta
 Wszechczasów?<

ubawiony<

Chyba uchlany.... :-P

Żaden Amerykus nie nastawi czterech liter za państwo takie jak Polska
czy Gruzja.
Nie rób z Busha męża opatrznościowego, bo nim nigdy nie był.
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co się "pyłu
wulkanicznego"   przestraszył.

Antenka

Data: 2013-05-30 22:53:49
Autor: Marek Czaplicki
Wielkie Nie!
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 22:16:

Nie rób z Busha męża opatrznościowego, bo nim nigdy nie był.
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co się "pyłu
wulkanicznego"   przestraszył.

Antenka

Myślisz, że Obama mial coś do gadania jak mu organizatorzy wyjazdów powiedzieli, ze nie mozna lecić w tym akurat czasie do Europy Środkowej? Ameryka to nie Polska, gdzie los iluś tam ludzi zalezy od decyzji nierozgarniętych i zadufanych w sobie. :)

Data: 2013-05-30 13:55:39
Autor: Antenka
Wielkie Nie!
On 30 Maj, 22:53, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 22:16:

> Nie r b z Busha m a opatrzno ciowego, bo nim nigdy nie by .
> Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py u
> wulkanicznego"   przestraszy .

> Antenka

My lisz, e Obama mial co do gadania jak mu organizatorzy wyjazd w
powiedzieli, ze nie mozna leci w tym akurat czasie do Europy rodkowej?
Ameryka to nie Polska, gdzie los ilu tam ludzi zalezy od decyzji
nierozgarni tych i zadufanych w sobie. :)

Gacie pełne strachu, cooo?! :-P

Antenka

Data: 2013-05-30 23:07:00
Autor: Marek Czaplicki
Wielkie Nie!
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 22:55:

> [...]

Ameryka to nie Polska, gdzie los ilu tam ludzi zalezy od decyzji
nierozgarni tych i zadufanych w sobie. :)

Strachu? Może zwykłej ludzkiej odpowiedzialności? Prezydentem nie jest się po to aby ustawiać wszystkich naokoło po kątach, ale by wykonywać służbę publiczną. Meldunki trzeba składać wtedy nie braciszkowi, ale społeczeństwu. :)

Data: 2013-05-31 09:23:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wielkie Nie!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c219bed2-e528-475e-9e13-54eeabc6004fw5g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

Ameryka to nie Polska, gdzie los ilu tam ludzi zalezy od decyzji
nierozgarni tych i zadufanych w sobie. :)

==================================

Lepiej mieć pełne gacie strachu, niż spowodować śmierć swoją i 95 osób.

rozsądny

Data: 2013-05-30 22:58:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Wielkie Nie!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f8973ef2-6314-4ffe-b15c-4a34d52a803ek3g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Nie rób z Busha męża opatrznościowego, bo nim nigdy nie był.
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co się "pyłu

=======================================

Czyli są prezydentami wszechczasów jak nasz tuptuś?

ubawiony

Data: 2013-05-31 00:00:54
Autor: pluton_
Wielkie Nie!
Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co się "pyłu
wulkanicznego"   przestraszył.

Za to szambonur 'sie brzozom nie klanial'.

Nullification

Data: 2013-05-31 13:15:33
Autor: Antenka
Wielkie Nie!
On 31 Maj, 00:00, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> Z niego jest taki sam bohater jak z Obamy, co si "py u

wulkanicznego"   przestraszy .

Za to szambonur 'sie brzozom nie klanial'.

Nullification

Spadaj na Marsa!
Antenka

Data: 2013-06-01 08:03:03
Autor: pluton_
Wielkie Nie!

Za to szambonur 'sie brzozom nie klanial'.

Spadaj na Marsa!

Ja jestem u siebie.

Nullification

Wielkie Nie!