Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.

Data: 2011-08-17 08:35:42
Autor: Przemysław W
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
Politycy PiS w całej Polsce darli broszurę Platformy "Polska w budowie". Ich zdaniem PO podczepia się pod cudze dokonania. - Awanturnictwo - ocenił szef kampanii Platformy

W Warszawie w czasie wielkiego darcia rzecznik PiS Adam Hofman i szef kampanii Tomasz Poręba - każdy z własną broszurą "Polska w budowie" - na zmianę wydzierali kolejne strony z komentarzem, że PO chwali się cudzymi sukcesami. Na koniec Hofmanowi została w ręku cieniutka książeczka, a jej marny stan porównał do programu PO. - Polska w budowie, a raczej Polska w bałaganie - kpił. Podobne konferencje PiS zrobił w miastach wojewódzkich.

Szef sztabu PO Jacek Protasiewicz: - To przykry spektakl agresji i wściekłości. Rząd PiS był niezły w obiecywaniu, kiepski w realizacji i świetny w blokowaniu inwestycji.

Dziennikarze "Gazety" przyjrzeli się niektórym inwestycjom, o których mówił PiS.

Centrum Nauki "Kopernik" w Warszawie. W 2004 r. Lech Kaczyński (prezydent miasta z PiS) podpisał porozumienie o jego powstaniu z rządem lewicy. 11 stycznia 2005 r. został ogłoszony konkurs architektoniczny na projekt CNK (rozstrzygnięty 12 grudnia 2005 r.). Cała realizacja, w tym przyznanie dotacji unijnych, odbyła się za rządów Hanny Gronkiewicz-Waltz i PO.

Remont Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie rozpoczęto pod koniec rządów PiS (komisarz Kazimierz Marcinkiewicz). Przerwano go, bo prace źle przygotowali PiS-owscy urzędnicy. Remont dokończyła ekipa PO.

Umowa na stadion Legii Warszawa została podpisana w ostatnich dniach rządów Kazimierza Marcinkiewicza (PiS). Poprawiana i zrealizowana przez Platformę.

Most Północny w stolicy to porażka PiS i Lecha Kaczyńskiego - zostawili po sobie źle przygotowany przetarg (unieważniono go, bo wywindował wartość kontraktu do niebotycznej wysokości). Most, niższa o 0,5 mld zł cena i załatwienie ponad 300 mln zł unijnej dotacji to sukces PO.

Pomysł wybudowania obwodnicy Wrocławia (AOW) sięga początków lat 90., a prawdziwa walka o nią zaczęła się w 2005 r., za rządów PiS. W komisji infrastruktury o pieniądze na projekt i wykup gruntów walczyli posłowie PO Aldona Młyńczak i Stanisław Huskowski. W komisji finansów posłowie PiS - Aleksandra Natalli-Świat i Ryszard Wawryniewicz. W styczniu 2006 r. ich poprawkę w tej komisji przyjęto miażdżącą większością. O pieniądze na AOW starał się też prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz (niezależny). W budżecie na rok 2007 (rządy PiS) wspólnymi siłami załatwiono kolejne pieniądze.

Przetargi rozpisane były za rządów PiS, a rozstrzygane za rządów PO. Budowa niemal w całości przypadła na czasy Donalda Tuska.

Budowę zbiornika Świnna-Poręba (Małopolska) planowano jeszcze przed wojną, ale inwestycja zaczęła się w 1986 r. W latach 90. zabrakło pieniędzy. PiS upomina się o Świnną-Porębę, bo to jego posłowie (m.in. Andrzej Adamczyk) doprowadzili do uchwalenia w 2005 r. ustawy o jej finansowaniu. Ale wiązała ona budowę zapory z budżetempaństwa, co doprowadziło do zmniejszenia wydatków na nią, gdy PO rozpoczęła cięcia w budżecie.

Zarządzający inwestycją Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej nie był w stanie wydać nawet tych pieniędzy, rząd PO przesunął więc je na inne inwestycje. Ale w maju 2011 r. weszła w życie ustawa gwarantująca dokończenie budowy. Przewiduje 1 mld zł i oddanie zapory w 2013 r. Pieniądze mają pochodzić z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a nie z budżetu państwa, dzięki czemu zapora nie będzie już ofiarą cięć budżetowych.

Inwestycje Politechniki Poznańskiej. Centrum Wykładowe powstało w latach 1999-2004, a więc za rządów AWS, a także SLD. Od 2009 r. budowane jest natomiast Centrum Mechatroniki, Biomechaniki i Nanoinżynierii jako kolejny element kampusu politechnicznego (o nim "Polska w budowie" nie mówi). Budowa Biblioteki Technicznej zaczęła się w 2006 r., przeznaczono na nią m.in. 32 mln zł z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (rządy PiS). Inwestycję zakończono w ub. roku (rządy PO).

Prace na rzeszowskim lotnisku rozpoczęły się w 2010 r., ale na listę projektów kluczowych programu unijnego wpisał je rząd PiS. Również za rządów PiS w sejmiku podkarpackim powołano spółkę lotniskową. Ale PO też ma argumenty: - Po powstaniu spółki lotniskowej notyfikacja dokumentów związanych z inwestycjami musiała zostać powtórzona. Za naszych rządów wszystkie sprawy należało na nowo rozpoczynać i ustalać - mówi poseł Zbigniew Rynasiewicz, szef podkarpackiej PO.

Rewitalizacja starego miasta w Zamościu finansowana jest z regionalnego programu operacyjnego, którego kształt w 2007 r. ustalił urząd marszałkowski. Rządziła wtedy koalicja PiS z PO, która rozpadła się po roku, a władzę przejęła PO z PSL. Za RPO odpowiadał członek PO Marek Flasiński. Udział w pracach miał też bezpartyjny prezydent Zamościa Marcin Zamoyski.

Lotnisko w Świdniku pod Lublinem powstaje dzięki PO i PiS. W 2007 r. rządząca Lubelszczyzną koalicja postawiła na Świdnik, a upadł PSL-owski pomysł portu w Niedźwiadzie. Od początku za świdnicką inwestycję odpowiada w urzędzie marszałkowskim Jacek Sobczak z PO.

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w dorzeczu Parsęty (Pomorze Zachodnie). - Pieniądze na to nie są zasługą PiS - mówi Waldemar Miśko, członek PO, burmistrz Karlina i szef Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, które realizuje wartą 260 mln euro inwestycję w 22 gminach. - Były dwa etapy. W pierwszym, przed wejściem do Unii, w końcówce rządów SLD zdobyliśmy jako związek gmin pieniądze z Funduszu Spójności. Bardzo pomógł nam ówczesny marszałek województwa Zygmunt Meyer z SLD, wsparli nas posłowie PO. Drugi etap, teraz realizowany, ma być dofinansowany już z programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, i to była decyzja podjęta za rządów PO.

Przeczytaj także komentarz Wojciecha Orlińskiego: PO rozjedzie PiS na Moście Północnym

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10124789,Wielkie_darcie_PiS__czyli_kto_co_zbudowal.html#ixzz1VGWJb3Td

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-17 02:25:19
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 08:35, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Politycy PiS w całej Polsce darli broszurę Platformy "Polska w budowie". Ich
zdaniem PO podczepia się pod cudze dokonania. - Awanturnictwo - ocenił szef
kampanii Platformy

Ba! Przeciez od dawna wiadomo, ze to Kazimierz Wielki zastał Polskę
drewnianą a zostawił murowaną! A przecież należał do PO!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 11:37:42
Autor: Tomek

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:eb37c106-c463-4364-9731-93427d749eb3o11g2000yql.googlegroups.com...
[...]

O Tusku już mówią:
Zastał Polskę murowaną, a zostawił - rozje...aną!

T.

Data: 2011-08-17 02:50:19
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 11:37, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa w wiadomo cinews:eb37c106-c463-4364-9731-93427d749eb3o11g2000yql.googlegroups.com...
On 17 Sie, 08:35, Przemys aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

> Politycy PiS w ca ej Polsce darli broszur Platformy "Polska w budowie".
> Ich
> zdaniem PO podczepia si pod cudze dokonania. - Awanturnictwo - oceni
> szef
> kampanii Platformy
>Ba! Przeciez od dawna wiadomo, ze to Kazimierz Wielki zasta Polsk

drewnian a zostawi murowan ! A przecie nale a do PO!

O Tusku ju m wi :
Zasta Polsk murowan , a zostawi - rozje...an !

Zanosi sie na to, ze jeszcze przez jedna kadencję bedzie miał czas na
robienie porządków. I w sumie to lepiej niż znowu znosić "Szaleństwa
panny Ewy" w wykonaniu Jarosława i jego bandy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 18:27:18
Autor: wekon

"Leszczur"  wrote in message news:5ecb72fe-2649-4ed5-8ab4-43355eef3124f41g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

Zasta Polsk murowan , a zostawi - rozje...an !

Zanosi sie na to, ze jeszcze przez jedna kadencję bedzie miał czas na

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wiem, że żyjącym na socjalu albo garnuszku rodziców to wszystko jedno, ale pomyśl może o tych "mrówkach" które rząd doi ZUSem, vatem, pit i innymi podatkami. Nie wspomnę o "przywileju" bycia jednym z najbardziej inwigilowanych krajów  ( http://www.tvn24.pl/12690,1703653,0,1,adwokaci-alarmuja-polacy-sa-najbardziej-inwigilowani-w-ue,wiadomosc.html  ). Nie uśmiecha mi się druga kadencja ryżej pały i Polska jako poligon doświadczalny. Masz trochę obrazków na pogłębienie wiedzy:

http://www.youtube.com/watch?v=AoE9Nu1wEqA&feature=related

wekon

Data: 2011-08-17 10:33:38
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 18:27, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
Wiem, że żyjącym na socjalu albo garnuszku rodziców to wszystko jedno, ale
pomyśl może o tych "mrówkach" które rząd doi ZUSem, vatem, pit i innymi
podatkami.

Takie jego zbojeckie prawo zeby doic. A tym bardziej trzeba doić im
więcej jest żyjących na socjalu.

Nie wspomnę o "przywileju" bycia jednym z najbardziej
inwigilowanych krajów  (http://www.tvn24.pl/12690,1703653,0,1,adwokaci-alarmuja-polacy-sa-naj...).

Sprobuj zrobic cos w raju typu Stany Zjednoczone czy Szwajcaria.
Inwigilacja sama w sobie nie jest złem i nie ma co histeryzować. Ba -
jestes inwigilowany na kazdym kroku chociazby w necie. Wyszukiwarki,
portale spolecznosciowe etc.

Nie uśmiecha mi się druga kadencja ryżej pały i Polska jako poligon
doświadczalny.

A ja chcialbym jakiejś ciaglosci rzadow, zeby co 4 lata nie bylo
robienia przez dwa lata rozpierdolu i przejmowania kolejnych
posterunkow z mediami na czele, a przez kolejne dwa przygotowywania
sie do wyborow. Juz Cezar twierdzil, ze czeste zmiany namiestnikow
prowincji szkodzi ludnosci bardziej niz utrzymanie nawet słabego
namiestnika przez kilka kadencji. Ot mniejsze parcie na jak najszybsze
dorobienie się.

Masz trochę obrazków na pogłębienie wiedzy:
http://www.youtube.com/watch?v=AoE9Nu1wEqA&feature=related

I uwazasz, ze taki PiS bylby podatkowo bardziej liberalny niz PO?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 19:37:49
Autor: u2
W dniu 2011-08-17 19:33, Leszczur pisze:
I uwazasz, ze taki PiS bylby podatkowo bardziej liberalny niz PO?

PiS nie obiecuje, pisiory dzialaja i to skutecznie. Odwrotnie niz
pelobanda. Pelobanda duzo obiecuje, ale co wychodzi to kazdy widzi kto
ma oczy i nie jest aparatczykiem.

Data: 2011-08-17 11:27:41
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 19:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-17 19:33, Leszczur pisze:

> I uwazasz, ze taki PiS bylby podatkowo bardziej liberalny niz PO?

PiS nie obiecuje, pisiory dzialaja i to skutecznie.

Taa. Jak widac po kilku sprawach ktore jeszcze sie toczą - najpierw
działają, potem myślą.

Odwrotnie niz pelobanda. Pelobanda duzo obiecuje, ale co wychodzi to kazdy widzi kto
ma oczy i nie jest aparatczykiem.

Wychodzi mimo wszystko lepiej niz PiS'owi - nawet jesli ich dzialania
sa zwykle obliczone na PR.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 21:41:56
Autor: obserwator
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
Wychodzi mimo wszystko lepiej niz PiS'owi - nawet jesli ich dzialania
sa zwykle obliczone na PR.

podaj przyklady tego co im wychodzi lepiej. Pytam serio.

Data: 2011-08-17 23:39:04
Autor: Leszczur
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
On 17 Sie, 23:41, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> Wychodzi mimo wszystko lepiej niz PiS'owi - nawet jesli ich dzialania
> sa zwykle obliczone na PR.

podaj przyklady tego co im wychodzi lepiej. Pytam serio.

A gdzie nie popatrzysz. W jednym są na pewno gorsi - w tropieniu
wymyślonych agentów i afer. Tu nie dorastają PiS do pięt.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 13:59:28
Autor: obserwator
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): A gdzie nie popatrzysz. W jednym są na pewno gorsi - w tropieniu
wymyślonych agentów i afer. Tu nie dorastają PiS do pięt.

gdzie nie popatrzysz to widac jedno bagno. Afery i agenci to nie sa wymysly.
To sa fakty. Problem polega na tym, ze w normalnych panstwach, po naglosnieniu
przekretow i korupcji, wyciaga sie konsekwencje i kara przestepcow. Polska jest krajem nienormalnym i sie takich bydlakow promuje, afery toleruje
a kara tych, co je naglasniaja.

Ale skoro jestescie tak glupcy, to skonczycie tak jak glupki.

Data: 2011-08-18 07:19:29
Autor: Leszczur
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
On 18 Sie, 15:59, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):

A gdzie nie popatrzysz. W jednym s na pewno gorsi - w tropieniu
wymy lonych agent w i afer. Tu nie dorastaj PiS do pi t.

[...]

Kara sie tam gdzie są dowody. Gdy nie ma dowodów a rząd zachowuje się
jak paranoiczny psychopata i wietrzy spiski wszędzie tam gdzie sami
nie mają 100% kontroli, to ja takiemu rządowi serdecznie dziękuję.

Polska jest krajem nienormalnym i sie takich bydlakow promuje, afery toleruje
a kara tych, co je naglasniaja.

Kara sie tych co oskarżają a nie potrafią niczego udowodnić. Tu
zgoda.

Ale skoro jestescie tak glupcy, to skonczycie tak jak glupki.

Jasne. Obserwuj dalej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 14:23:31
Autor: obserwator
wrote:
> [...]
ieniu
> przekretow i korupcji, wyciaga sie konsekwencje i kara przestepcow.

Kara sie tam gdzie s=B1 dowody. Gdy nie ma dowod=F3w a rz=B1d zachowuje si=
=EA
jak paranoiczny psychopata i wietrzy spiski wsz=EAdzie tam gdzie sami
nie maj=B1 100% kontroli, to ja takiemu rz=B1dowi serdecznie dzi=EAkuj=EA.

> Polska jest krajem nienormalnym i sie takich bydlakow promuje, afery tole=
ruje
> a kara tych, co je naglasniaja.

Kara sie tych co oskar=BFaj=B1 a nie potrafi=B1 niczego udowodni=E6. Tu
zgoda.

> Ale skoro jestescie tak glupcy, to skonczycie tak jak glupki.

Jasne. Obserwuj dalej.

przeciez dowody sa, swiadkow sie jednak likwiduje oraz uniemozliwia
postepowanie. Zorientuj sie jak sie z takimi lajdakami aferzystami postepuje w
normalnych panstwach.

Data: 2011-08-18 07:35:09
Autor: Leszczur
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
On 18 Sie, 16:23, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> Jasne. Obserwuj dalej.

przeciez dowody sa,

Taaa. Pamiętam te dowody już od czasów słynnej teczki Stana
Tyminskiego.

swiadkow sie jednak likwiduje oraz uniemozliwia postepowanie.

Czyli gdy nie ma dowodów na przestępstwo, to znaczy, że przestępstwo
było ale dowody usunięto. Jasne - znamy tę śpiewkę.

Zorientuj sie jak sie z takimi lajdakami aferzystami postepuje w normalnych panstwach.

Prowadzi sie postepowanie nawet bez swiadkow i nie robi sie polowan na
czarownice oraz sądów kapturowych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 14:54:03
Autor: obserwator
wrote:

> przeciez dowody sa,

Taaa. Pami=EAtam te dowody ju=BF od czas=F3w s=B3ynnej teczki Stana
Tyminskiego.

> swiadkow sie jednak likwiduje oraz uniemozliwia postepowanie.

Czyli gdy nie ma dowod=F3w na przest=EApstwo, to znaczy, =BFe przest=EApstw=
by=B3o ale dowody usuni=EAto. Jasne - znamy t=EA =B6piewk=EA.

> Zorientuj sie jak sie z takimi lajdakami aferzystami postepuje w normalny=
ch panstwach.

Prowadzi sie postepowanie nawet bez swiadkow i nie robi sie polowan na
czarownice oraz s=B1d=F3w kapturowych.

masz uszy i nie slyszyszysz, masz oczy i nie widzisz? Trudno z glucho- slepym
dyskutowac powaznie. Chcesz zyc w bagnie, to zyj.

Data: 2011-08-18 08:01:47
Autor: Leszczur
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
On 18 Sie, 16:54, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

> [...]
> czarownice oraz s=B1d=F3w kapturowych.

masz uszy i nie slyszyszysz, masz oczy i nie widzisz? Trudno z glucho- slepym

Słyszysz głosy chociaż nikt nie mówi. Widzisz rzeczy których nie ma.
Trudno - z paranoikiem trudno dyskutować w ogóle.

Chcesz zyc w bagnie, to zyj.

Nie podoba ci sie miejsce w którym mieszkasz, to wyjedź.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 15:46:25
Autor: obserwator
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Nie podoba ci sie miejsce w którym mieszkasz, to wyjedź.

ja mysle, ze to ty musisz wyjechac...na wschod albo do rajchu.

Data: 2011-08-18 11:48:24
Autor: Leszczur
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
On 18 Sie, 17:46, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

Nie podoba ci sie miejsce w którym mieszkasz, to wyjedź.

ja mysle, ze to ty musisz wyjechac...na wschod albo do rajchu.

No to nie mysl, bo ci to ewidentnie szkodzi.

Data: 2011-08-18 21:03:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 20:48, Leszczur pisze:
No to nie mysl, bo ci to ewidentnie szkodzi.

Myślenie nie boli, a szczury potrafią tylko boleśnie kąsać :)

Data: 2011-08-18 21:51:13
Autor: .
Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:03:07 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-08-18 20:48, Leszczur pisze:
No to nie mysl, bo ci to ewidentnie szkodzi.

Myślenie nie boli, a szczury potrafią tylko boleśnie kąsać :)

Aaaaa, to dlatego chodzisz taki pogryziony!

J-23

Data: 2011-08-18 17:40:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 17:01, Leszczur pisze:
Chcesz zyc w bagnie, to zyj.
Nie podoba ci sie miejsce w którym mieszkasz, to wyjedź.

I to jest recepta DOnka i jego bandy na rozwiazanie problemow w POlsce :)

Data: 2011-08-18 11:47:54
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 17:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie podoba ci sie miejsce w którym mieszkasz, to wyjedź.

I to jest recepta DOnka i jego bandy na rozwiazanie problemow w POlsce :)

To za czasow rzadow PiS najwiecej ludzi wyjechalo :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 21:01:49
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 20:47, Leszczur pisze:
To za czasow rzadow PiS najwiecej ludzi wyjechalo

Za czasow PiS-u najwiecej ludzi moglo znalezc prace za godziwa place.
Obecnie w sektorze prywatnym jest gorzej niz w sektorze panstwowym.
Paranoja.

A bezrobocie jakie jest obecnie to kazdy wie co zna wskazniki
ekonomiczne. recepta wyjedz z wlasnego kraju lub miejsca zamieszkania
jest nieskuteczna.

Data: 2011-08-18 13:10:05
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 21:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-18 20:47, Leszczur pisze:

> To za czasow rzadow PiS najwiecej ludzi wyjechalo

Za czasow PiS-u najwiecej ludzi moglo znalezc prace za godziwa place.

Nom. Za granicą :-)

Obecnie w sektorze prywatnym jest gorzej niz w sektorze panstwowym.
Paranoja.

Czemu? To normalne. Sektor panstwowy oferuje co prawda nizsze zarobki,
ale znacznie wieksza pewnosc zatrudnienia.

A bezrobocie jakie jest obecnie to kazdy wie co zna wskazniki
ekonomiczne.

Bezrobocie jest wyzsze niz 2 lata temu, ale znacznie nizsze niz 6 czy
8.

recepta wyjedz z wlasnego kraju lub miejsca zamieszkania
jest nieskuteczna.

Alez powinna byc skoro tutaj nie da sie zyc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 22:17:04
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 22:10, Leszczur pisze:
Alez powinna byc skoro tutaj nie da sie zyc.

Skoro wg ciebie nie da sie zyc to zrob cos, aby sie dalo, a nie wysylaj
ludzi z miejsca ich zamieszkania. Nie rozumiem twojego malkontenctwa.
Przeciez obwodnice Kielc masz. Mozesz scyzoryki omijac z daleka :)

Data: 2011-08-19 00:53:28
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 22:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-18 22:10, Leszczur pisze:

> Alez powinna byc skoro tutaj nie da sie zyc.

Skoro wg ciebie nie da sie zyc to zrob cos, aby sie dalo, a nie wysylaj
ludzi z miejsca ich zamieszkania.

A czemu ja mam coś robić żeby inni mieli łatwiej? Odpowiadam za siebie
- inni za siebie.
To jest właśnie problem, że w Polsce ludzie wolą narzekać i czekać aż
ktoś zmieni ich los, zamiast samodzielnie zabrać się do roboty.

Nie rozumiem twojego malkontenctwa.

A ja je rozumiem. Wpływa z umiarkowanej empatii.

Przeciez obwodnice Kielc masz.

Cudnie. Pojadę przetestować póki się da, bo pewnie za rok zaczną
generalny remont ;-)

Mozesz scyzoryki omijac z daleka :)

A co z ceprami? Co z gorolami? Tak nie się nie da żyć!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 11:23:25
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 09:53, Leszczur pisze:
A co z ceprami? Co z gorolami? Tak nie się nie da żyć!

Ty, cepry najwyrazniej zakochaly sie w grubym Bronku i lysym Donku.
Zobaczymy czy im nie przejdzie po kolejnych powodziach :)

Co do goroli to nie wiem, ale zdania sa podzielone. "Obwodnice a nie
obietnice" takie haslo wyborcze pelobandy wisialo onegdaj w Suwalkach 4
lata temu.

Miala byc zbudowana w latach 2009-2011, a wychodzi na to, ze na pewno
nie zacznie sie nawet w 2014, a nawet nie ma jej w planie GDDKiA do 2030
roku wiec widze to czarno, bo ludzie gina na S-8 jak mrowki pod ludzkimi
stopami.

Pomijam, ze 300 obwodnic, ktore sa do wybudowania w Polsce, obwodnica
Kielc to wyjatek. No i nie ma tej najwazniejszej obwodnicy, czyli
obwodnicy Warszawy. Pelomafia robi krecia robote od lat, bo jest
opanowana przez wraza agenture, od czasow okraglego stoliczka w Magdalence.

Data: 2011-08-19 05:18:01
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 11:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Ty, cepry najwyrazniej zakochaly sie w grubym Bronku i lysym Donku.
Zobaczymy czy im nie przejdzie po kolejnych powodziach :)

Już Kaczor zadba o to, żeby uczucie trwalo.

Co do goroli to nie wiem, ale zdania sa podzielone. "Obwodnice a nie
obietnice" takie haslo wyborcze pelobandy wisialo onegdaj w Suwalkach 4
lata temu.

I cały czas ma zastosowanie!

[...]

Takich miejsc są setki w Polsce. Skoro nawet zasmarkana stolica nie ma
sensownej obwodnicy...

Pomijam, ze 300 obwodnic, ktore sa do wybudowania w Polsce, obwodnica
Kielc to wyjatek. No i nie ma tej najwazniejszej obwodnicy, czyli
obwodnicy Warszawy.

O to, to, to!

Pelomafia robi krecia robote od lat, bo jest
opanowana przez wraza agenture, od czasow okraglego stoliczka w Magdalence.

Bzdura. Latami ciągnęła się debata którędy puszczać obwodnicę - przez
Park Narodowy w Kampinosie, czy przez Ursynów.
Z jednej strony protesty ekologów, z drugiej mieszkańców Ursynowa i
okolic. A trzeba było zamknąć usta jednym i drugim i polecieć z obu
stron i zrobić ring jak w Berlinie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 14:21:45
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 14:18, Leszczur pisze:
Co do goroli to nie wiem, ale zdania sa podzielone. "Obwodnice a nie
obietnice" takie haslo wyborcze pelobandy wisialo onegdaj w Suwalkach 4
lata temu.

I cały czas ma zastosowanie!

Tak, tylko pokaz mi co pelomafia w tym kierunku robi. Obwodnicy Warszawy
nie ma. Za to wybudowali 10 km S-8 kolo Warszawy za ponad 2 mld. Jawny
przekręt.

Tak nie zbudują obwodnicy Warszawy nigdy, tylko doprowadza nas do
bankructwa, a sami uciekną za granicę.

Data: 2011-08-19 05:41:42
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 14:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> I cały czas ma zastosowanie!

Tak, tylko pokaz mi co pelomafia w tym kierunku robi.

No jak to? Hania się chwaliła nie dalej jak wczoraj:
http://www.um.warszawa.pl/aktualnosci/najwazniejsze-inwestycje-ostatnich-czterech-lat
Prezentację nawet zrobiła! http://www.um.warszawa.pl/sites/default/files/attach/aktualnosci/Warszawa_2007-2011.pps
A ty takie rzeczy im zarzucasz!

Obwodnicy Warszawy nie ma. Za to wybudowali 10 km S-8 kolo Warszawy za ponad 2 mld. Jawny
przekręt.

Nie wiem czy to jawny przekręt, ale jeździ sie znakomicie.

Tak nie zbudują obwodnicy Warszawy nigdy, tylko doprowadza nas do
bankructwa, a sami uciekną za granicę.

Albo się powieszą w niejasnych okolicznościach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 15:37:38
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 14:41, Leszczur pisze:
Obwodnicy Warszawy nie ma. Za to wybudowali 10 km S-8 kolo Warszawy za ponad 2 mld. Jawny
przekręt.

Nie wiem czy to jawny przekręt, ale jeździ sie znakomicie.

Tak drogo to nawet w Rosji się nie buduje. Za 2 mld można wybudować 250
km autostrady. 8 mln za kilometr. Tak jest w Niemczech. U nas 16 mln za
kilometr, czyli i tak starczyłoby na 125 km autostrady. I obwodnica
Warszawy gotowa. Ale nie za rządów morderców i bandytow z pełomafii.

Tak nie zbudują obwodnicy Warszawy nigdy, tylko doprowadza nas do
bankructwa, a sami uciekną za granicę.

Albo się powieszą w niejasnych okolicznościach.

Czyli wg ciebie to mafia buduje ? To by sie zgadzalo Budimex ma
powiązania z SB. W sumie to esbecka firma.

Nic nadzwyczajnego. Podobnie jest w Japonii, gdzie w Tokio rządzi
yakuza. Ale czy musimy powtarzać złe wzory.

Data: 2011-08-19 11:25:36
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 11:23, u2 pisze:
[...]

Chodzi mi oczywisce o obwodnice Suwalk, przez centrum miasta wala
obecnie rocznie 1,5 mln TIR-ów.

Data: 2011-08-19 05:19:41
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 11:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> stopami.

Chodzi mi oczywisce o obwodnice Suwalk, przez centrum miasta wala

Szybkie rozwiązanie:
1. mniej handlować z Rosją.
2. nałożyć na lokalny transport kołowy takie podatki, żeby opłacało
się rozwijać transport kolejowy (akurat w Polsce północno-wschodniej
przydałaby się lepiej rozwinięta kolej).
I będzie i wilk syty i owca w ciąży. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 14:23:30
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 14:19, Leszczur pisze:
Chodzi mi oczywisce o obwodnice Suwalk, przez centrum miasta wala
> obecnie rocznie 1,5 mln TIR-ów.
Szybkie rozwiązanie:
1. mniej handlować z Rosją.

Sciemniasz, TIR-y do Rosji przewaznie nie jada przez Budzisko. W ogole
nie wiesz o czym piszesz.

Data: 2011-08-19 16:38:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e2c1c$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to zatrzymuj ich jećwigu, zatrzymuj! Dupę w troki i na spacerek po pasach. Nie leń się! Tusk za ciebie tego matole jeden nie zrobi!

BomBel

Data: 2011-08-18 22:18:22
Autor: u2
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
W dniu 2011-08-18 22:10, Leszczur pisze:
Nom. Za granicą

Nie, w kraju. teraz zatrudnienie maja biurwy. Cos wiem o tym :)

Data: 2011-08-19 00:54:17
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 22:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-18 22:10, Leszczur pisze:

> Nom. Za granicą

Nie, w kraju. teraz zatrudnienie maja biurwy. Cos wiem o tym :)

Oooo. A to zdobyłeś się na wyznanie! Szczerze gratuluję odwagi! ;-)
Na zdrowie biurew zatem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 11:26:53
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 09:54, Leszczur pisze:
Nie, w kraju. teraz zatrudnienie maja biurwy. Cos wiem o tym :)
Oooo. A to zdobyłeś się na wyznanie! Szczerze gratuluję odwagi! ;-)
Na zdrowie biurew zatem

Wiem kogo sie teraz zatrudnia w panstwowych firmach i jak sie zatrudnia,
Wiec ty mi tu nie podskakuj szczurku :)

Data: 2011-08-19 05:20:56
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 11:26, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Oooo. A to zdoby e si na wyznanie! Szczerze gratuluj odwagi! ;-)
> Na zdrowie biurew zatem

Wiem kogo sie teraz zatrudnia w panstwowych firmach i jak sie zatrudnia,

Kogoś innego niż 5-10-15 czy 20 lat temu? Nie sądzę.

Wiec ty mi tu nie podskakuj szczurku :)

Szanuj szczurka swego - możesz dostać gorszego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 14:24:06
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 14:20, Leszczur pisze:
Wiec ty mi tu nie podskakuj szczurku :)
Szanuj szczurka swego - możesz dostać gorszego.

Takie szczurki jak ty tylko tępię, bo to szkodniki.

Data: 2011-08-19 05:42:07
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 14:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Szanuj szczurka swego - możesz dostać gorszego.

Takie szczurki jak ty tylko tępię, bo to szkodniki.

Ale rączki masz za krótkie. Tak jak prezes :-)

Data: 2011-08-19 15:22:28
Autor: Grzegorz Z.
Leszczur napisał:

On 19 Sie, 14:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ale za to jak piąstki mocno zaciska! Też jak Prezes.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 07:42:45
Autor: Leszczur
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
On 19 Sie, 15:22, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Leszczur napisa :

> Ale r czki masz za kr tkie. Tak jak prezes :-)

Ale za to jak pi stki mocno zaciska! Te jak Prezes.

ROTFL

Data: 2011-08-19 15:40:59
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 14:42, Leszczur pisze:
Takie szczurki jak ty tylko tępię, bo to szkodniki.
Ale rączki masz za krótkie.

Nie martw sie, ciebie dosiegne,

Data: 2011-08-19 07:43:13
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 15:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ale r czki masz za kr tkie.

Nie martw sie, ciebie dosiegne,

Nie martwię się. Nie dasz rady. Ale zachęcam do próbowania :-)

Data: 2011-08-19 17:37:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 16:43, Leszczur pisze:
Nie martw sie, ciebie dosiegne,
Nie martwię się. Nie dasz rady.

No to sie udlaw :)

Data: 2011-08-19 16:40:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e67f7$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-19 14:42, Leszczur pisze:
Takie szczurki jak ty tylko tępię, bo to szkodniki.
Ale rączki masz za krótkie.

Nie martw sie, ciebie dosiegne,

Grozisz matole?

BomBel

Data: 2011-08-19 16:40:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e55f2$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-19 14:20, Leszczur pisze:
Wiec ty mi tu nie podskakuj szczurku :)
Szanuj szczurka swego - możesz dostać gorszego.

Takie szczurki jak ty tylko tępię, bo to szkodniki.

Zacznij tępienie od siebie matołku. Stary dziad jak ty doskonale do tego się nadaje! Na spacerk! Na spacerk! Kotkom mleczka dolać do kafli! Ruchy! Ruchy dziadek!

BomBel

Data: 2011-08-19 01:09:07
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 22:18:22 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-18 22:10, Leszczur pisze:
Nom. Za granicą

Nie, w kraju. teraz zatrudnienie maja biurwy. Cos wiem o tym :)
Ale nie powiesz?

--
stevep

Data: 2011-08-19 00:55:10
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 17:40:07 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-18 17:01, Leszczur pisze:
Chcesz zyc w bagnie, to zyj.
Nie podoba ci sie miejsce w którym mieszkasz, to wyjedź.

I to jest recepta DOnka i jego bandy na rozwiazanie problemow w POlsce :)
A recepta tobie podobnych oszołomów to bez przerwy ujadać i nic nie robić.

--
stevep

Data: 2011-08-18 17:01:50
Autor: stevep

wrote:
> [...]

postepowanie. Zorientuj sie jak sie z takimi lajdakami aferzystami  postepuje w

A na dodatek te plamy na słońcu, które Tusk spowodował.

--
stevep

Data: 2011-08-18 17:39:14
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 08:39, Leszczur pisze:
podaj przyklady tego co im wychodzi lepiej. Pytam serio.
A gdzie nie popatrzysz.

T.zn. gdzie ? Bo ja co nieco widzialem :)

Data: 2011-08-19 01:11:29
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 17:39:14 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-18 08:39, Leszczur pisze:
podaj przyklady tego co im wychodzi lepiej. Pytam serio.
A gdzie nie popatrzysz.

T.zn. gdzie ? Bo ja co nieco widzialem :)

Widziałeś, ale nic nie powiesz.
--
stevep

Data: 2011-08-18 02:42:44
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 23:41:56  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

Wychodzi mimo wszystko lepiej niz PiS'owi - nawet jesli ich dzialania
sa zwykle obliczone na PR.

podaj przyklady tego co im wychodzi lepiej. Pytam serio.

Wszystko oprócz czarnowidztwa.

--
stevep

Data: 2011-08-17 23:37:09
Autor: u2
W dniu 2011-08-17 20:27, Leszczur pisze:
Wychodzi mimo wszystko lepiej niz PiS'owi - nawet jesli ich dzialania
sa zwykle obliczone na PR.

Kpisz. Dlugi rekordowe, bezrobocie rekordowe. Chaos nie tylko w
transporcie kolejowym.

Niedawno przeczytalem na stronie MSWiA jakie to maja plany
przeciwpowodziowe. Wydadza 22 mld, ale oczywiscie po wyborach :)

Data: 2011-08-17 23:38:03
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 23:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> sa zwykle obliczone na PR.

Kpisz. Dlugi rekordowe, bezrobocie rekordowe. Chaos nie tylko w transporcie kolejowym.

Nie kpię. Długi rekordowe, ale już wcześniej pisałem, że to nie ma
znaczenia, bo Polska i tak wypada lepiej niż 90% krajów UE.
Bezrobocie rekordowe??? Pogięło cię? Rekordowe było w latach 2003-2004
gdy rządził AWS a potem SLD. Prawie 21%.
Teraz to jest pryszcz.

Niedawno przeczytalem na stronie MSWiA jakie to maja plany
przeciwpowodziowe. Wydadza 22 mld, ale oczywiscie po wyborach :)

To też normalka. PO w spadku po PiS dostało kilka kwiatków. Tak samo
jak PiS dostał po SLD, a ci po AWS.
Poza tym PO raczej robi przysługę sobie samym niż PiSowi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 10:35:04
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 08:38, Leszczur pisze:
To też normalka. PO w spadku po PiS dostało kilka kwiatków. Tak samo
jak PiS dostał po SLD, a ci po AWS.

Chodzi tobie o kwiaty pisiorow dla p.Grabarczyka ? To nie zrozumiales
ironii :)

Data: 2011-08-18 02:00:29
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 10:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> jak PiS dosta po SLD, a ci po AWS.

Chodzi tobie o kwiaty pisiorow dla p.Grabarczyka ? To nie zrozumiales

Chodzi mi o generalnie zostawianie spadków kolejnym ekipom :-)

Data: 2011-08-18 13:33:36
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 11:00, Leszczur pisze:
On 18 Sie, 10:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Nie sciemniaj, mieli 4 lata. Ale oprocz szumnych zapowiedzi narobili 300
mld dlugu w cztery lata ponad 55 mld dziury budzetowej. 80 tysiecy
przybylo urzedasow. Drogi jakie sa to kazdy widzi. Tylko osmieszaja sie
na arenie miedzynarodowej tymi autostradami.

Schetynowki to polowa drogi, czyli de facto jeden pas. Orliki sa zawsze
zamkniete, w gale harpia u mnie pod oknem, bo ja ich nie gonie, wrecz
zachecam do aktywnego spedzania czasu.

I to by bylo na tyle jak mawial Profesor Stanislawski.

Data: 2011-08-18 06:46:23
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 13:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> Chodzi mi o generalnie zostawianie spadków kolejnym ekipom :-)

Nie sciemniaj, mieli 4 lata.

I co z tego? Mieli uchwalic wszystko w 3 lata, a potem rok siedziec
sobie na rękach, żeby nastepna ekipa miała spokój? To dopiero byłoby
tu narzekania na bierność rządu!

Ale oprocz szumnych zapowiedzi narobili 300
mld dlugu w cztery lata ponad 55 mld dziury budzetowej.

Kto wie czy gdyby rządził PiS to nie byłoby to 600 mld długu i 80 mld
dziury budżetowej.
Wszak rozbudowany socjal kosztuje.

80 tysiecy przybylo urzedasow.

Tu sie zgodze - zatrudnianie coraz wiekszej ilosci urzednikow jest
pozbawione sensu. Lepiej zaczac wymagac od tych ktorych juz mamy.

Drogi jakie sa to kazdy widzi.

Drogi nie są problemem do rozwiązania w czasie jednej kadencji i
idiotą był nie tylko ten co obiecywał, ale również ten co uwierzył.
A bo to pierwszy raz gdy rząd nie dotrzymuje obietnic???

Tylko osmieszaja sie na arenie miedzynarodowej tymi autostradami.

Zobaczysz jaki bedzie dym jak zacznie sie Euro i korki beda miały po
100 km.

Schetynowki to polowa drogi, czyli de facto jeden pas. Orliki sa zawsze
zamkniete, w gale harpia u mnie pod oknem, bo ja ich nie gonie, wrecz
zachecam do aktywnego spedzania czasu.

Gdybys ich gonił (na przykład z grabiami) to spędzaliby czas nawet
aktywniej :-)
A i ty miałbyś nieco ruchu.

I to by bylo na tyle jak mawial Profesor Stanislawski.

Ano.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 17:36:38
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 15:46, Leszczur pisze:
[...]

Znowu sciemniasz. Co by bylo gdyby to kazdy dobrze wie, kto zamiast
telewizorni ma swoj wlasny rozum.

Idz lepiej harpnij sobie w gale :)

Data: 2011-08-18 11:50:33
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 17:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> dziury budżetowej.
> Wszak rozbudowany socjal kosztuje.

Znowu sciemniasz. Co by bylo gdyby to kazdy dobrze wie, kto zamiast

I dlatego PiS nie powinien rzadzic. Bo kazdy dobrze wie co by bylo.

Idz lepiej harpnij sobie w gale :)

Spoko. Wygralem 3-0 ;-)
Swoja droga ten kabaret o Tusku jest swietny :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 20:58:30
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 20:50, Leszczur pisze:
Idz lepiej harpnij sobie w gale :)
Spoko. Wygralem 3-0 ;-)

Grales sam ze soba tak jak Donek ? :)

Data: 2011-08-18 13:02:05
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 20:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Spoko. Wygralem 3-0 ;-)

Grales sam ze soba tak jak Donek ? :)

A jak inaczej miec pewnosc, ze zawsze wygrasz???? :)

Data: 2011-08-18 22:37:03
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 22:02, Leszczur pisze:
Grales sam ze soba tak jak Donek ? :)
A jak inaczej miec pewnosc, ze zawsze wygrasz????

Tylko DOnek wygrywa 40-0 a ty tylko 3-0, cos scieniutko harpiesz.

Data: 2011-08-19 00:45:23
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 22:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A jak inaczej miec pewnosc, ze zawsze wygrasz????

Tylko DOnek wygrywa 40-0 a ty tylko 3-0, cos scieniutko harpiesz.

Praktyka czyni mistrza. Dlatego on jest premierem, a ja nawet nie
należę do żadnej partii. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 11:14:14
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 09:45, Leszczur pisze:
Praktyka czyni mistrza. Dlatego on jest premierem, a ja nawet nie
należę do żadnej partii.

A, to jestes tutaj sluzbowo :)

Data: 2011-08-19 02:32:52
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 11:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-19 09:45, Leszczur pisze:

> Praktyka czyni mistrza. Dlatego on jest premierem, a ja nawet nie
> należę do żadnej partii.

A, to jestes tutaj sluzbowo :)

Naturalnie. Wysłany przez Peło, obce służby i warchołów.

Data: 2011-08-19 11:19:29
Autor: rAzor

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e2972$0$3492$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-19 09:45, Leszczur pisze:
Praktyka czyni mistrza. Dlatego on jest premierem, a ja nawet nie
należę do żadnej partii.

A, to jestes tutaj sluzbowo :)

Nie, kurwa! Ja tu jestem służbowo by gnoic takich komuchów jak ty!

--

rAzor

Data: 2011-08-19 11:28:19
Autor: u2

[...]

Spadaj pedalski zgrzesiu. Zmyc makijaz i do szkoly 1 wrzesnia :)

Data: 2011-08-19 16:41:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e2cbf$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No nie! Same pedały i komuchy! Co za cudowne forum!

BomBel

Data: 2011-08-18 14:17:57
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 08:38:03 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

On 17 Sie, 23:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

jak PiS dostał po SLD, a ci po AWS.
Poza tym PO raczej robi przysługę sobie samym niż PiSowi.

Chcesz debilowi coś udowodnić, przecież prędzej świnie zaczną latać.

--
stevep

Data: 2011-08-18 02:40:46
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 19:37:49 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Z tej skuteczności wkrótce bodajże po raz ósmy przegrają wybory.

--
stevep

Data: 2011-08-17 11:43:42
Autor: 1-2-3

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4b8c42$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz rację. Gdzie się nie ruszysz tam remontują lub budują drogi. Za czasów kaczyńskich budowano jedynie "świątynie opatrzności".

Data: 2011-08-17 14:05:56
Autor: Tomek

Użytkownik "1-2-3" <jeden@dwa.3> napisał w wiadomości news:4e4b8d44$0$2507$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I peznie ze 7 pokoleń będzie płacić za te przepłacone autostrady. Jeszcze chwila i nasz dług przekroczy bilion zł.
http://zegardlugu.pl/
Tomek

Data: 2011-08-17 06:00:39
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 14:05, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
> Masz racj . Gdzie si nie ruszysz tam remontuj lub buduj drogi. Za
> czas w kaczy skich budowano jedynie " wi tynie opatrzno ci".

I peznie ze 7 pokole b dzie p aci za te przep acone autostrady. Jeszcze
chwila i nasz d ug przekroczy bilion z .http://zegardlugu.pl/

I co z tego? Kwestia dopuszczalnego zadluzenia jest "jedynie" sprawą
konkretnej ustawy. Co za roznica czy 500, 700 czy 1500 miliardow?
Wiekszosc krajow jest zadluzona.
Wyczerpujaca liste masz tutaj: http://www.economicshelp.org/blog/economics/list-of-national-debt-by-country/

Nie ma co straszyć dlugiem publicznym w chwili gdy tak naprawde nie ma
sie pojecia czym to naprawde grozi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 15:05:46
Autor: u2
W dniu 2011-08-17 15:00, Leszczur pisze:
Nie ma co straszyć dlugiem publicznym w chwili gdy tak naprawde nie ma
sie pojecia czym to naprawde grozi.

Grozi nam druga Irlandia.

Data: 2011-08-17 06:56:06
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 15:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-17 15:00, Leszczur pisze:

> Nie ma co straszy dlugiem publicznym w chwili gdy tak naprawde nie ma
> sie pojecia czym to naprawde grozi.

Grozi nam druga Irlandia.

Bardziej niz drugiej Irlandii boje sie drugiego Kaczystanu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 17:33:16
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 15:56:06 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

On 17 Sie, 15:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> sie pojecia czym to naprawde grozi.

Grozi nam druga Irlandia.

Bardziej niz drugiej Irlandii boje sie drugiego Kaczystanu.

Dla u2 to wyłącznie Kretynistan.
--
stevep

Data: 2011-08-17 14:12:35
Autor: CeSaR
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
I peznie ze 7 pokoleń będzie płacić za te przepłacone autostrady. Jeszcze chwila i nasz dług przekroczy bilion zł.

Ten dług to tylko z tych autostrad?

Data: 2011-08-17 06:03:26
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 14:12, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> I peznie ze 7 pokole b dzie p aci za te przep acone autostrady. Jeszcze
> chwila i nasz d ug przekroczy bilion z .

Ten d ug to tylko z tych autostrad?

I jeszcze z imprezy urodzinowej Wałęsy, oraz odnawiania Pałacu
Prezydenckiego, ale sie o tym głośno nie mowi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 14:13:29
Autor: 1-2-3

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4baefe$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem przez ile pokoleń będą spłacane długi za budowę autostrad. Na pewno za 1-2 polenia nie będzie chętnych do wyżalenia się przed Jezuskiem w tych budowanych na potęgę "świątyniach opatrzności".

Data: 2011-08-17 12:07:59
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 11:37:42 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
> [...]
On 17 Sie, 08:35, PrzemysÅ aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Politycy PiS w caÂłej Polsce darli broszurĂŞ Platformy "Polska w budowie".
Ich
zdaniem PO podczepia siĂŞ pod cudze dokonania. - Awanturnictwo - oceniÂł
szef
kampanii Platformy

Ba! Przeciez od dawna wiadomo, ze to Kazimierz Wielki zastaÂł PolskĂŞ
drewnianÂą a zostawiÂł murowanÂą! A przecieÂż naleÂżaÂł do PO!

O Tusku juÂż mĂłwiÂą:
ZastaÂł PolskĂŞ murowanÂą, a zostawiÂł - rozje...anÂą!

T.

Owszem, kretyni tak mowią.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-17 17:30:23
Autor: (HeÂŽSk)
On Wed, 17 Aug 2011 11:37:42 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

> [...]

drewnianą a zostawił murowaną! A przecież należał do PO!

O Tusku już mówią:
Zastał Polskę murowaną, a zostawił - rozje...aną!

 kto tak mowi?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 11:42:29
Autor: 1-2-3
[...]

Kłamstwo. Należał do PiS. To on wybudował te 3 mln mieszkań!

Data: 2011-08-17 02:48:06
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 11:42, "1-2-3" <je...@dwa.3> wrote:
> [...]

Ba! Przeciez od dawna wiadomo, ze to Kazimierz Wielki zasta Polsk
drewnian a zostawi murowan ! A przecie nale a do PO!

K amstwo. Nale a do PiS. To on wybudowa te 3 mln mieszka !

I dał po 100 milionów każdemu! On był z Solidarności!!!

Data: 2011-08-17 11:21:37
Autor: 1-2-3

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j2fng6$ng8$2inews.gazeta.pl...
Politycy PiS w całej Polsce darli broszurę Platformy "Polska w budowie". Ich zdaniem PO podczepia się pod cudze dokonania. - Awanturnictwo - ocenił szef kampanii Platformy

Od dawna wiedziałem, że PiS to bandziory!

Data: 2011-08-17 15:30:00
Autor: Przemysław W
Użytkownik "1-2-3" <jeden@dwa.3> napisał w wiadomości news:4e4b8817$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Delikatnie powiedziane.

Przemek

Data: 2011-08-17 13:26:31
Autor: CeSaR
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
Bez w nikania w to, kto i co zaczął można powiedzieć że doczekaliśmy się polityków klasy "kurnika".
Bo bez zachowania się jak dzieciak w piaskownicy mają szansę na zaplanowanie i realizację inwestycji wielkości kurnika właśnie czyli czegoś, co można zaprojektować, znalezc finansowanie i zrealizować w ciągu połowy kadencji. Połowy bo to mniej więcej tak wynika z matematyki czyli 4 lata minus czas na kampanię i czas na ochłonięcie z euforii po wygranej.
Jak dzieciaki w piaskownicy....

Data: 2011-08-17 17:30:22
Autor: (HeÂŽSk)
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.
On Wed, 17 Aug 2011 08:35:42 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Politycy PiS w całej Polsce darli broszurę Platformy "Polska w budowie". [...]

zalosni durnie. hitlerowcy palili ksiazki.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.