Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.

Data: 2011-08-17 11:21:37
Autor: 1-2-3
Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j2fng6$ng8$2inews.gazeta.pl...
Politycy PiS w całej Polsce darli broszurę Platformy "Polska w budowie". Ich zdaniem PO podczepia się pod cudze dokonania. - Awanturnictwo - ocenił szef kampanii Platformy

Od dawna wiedziałem, że PiS to bandziory!

Data: 2011-08-17 15:30:00
Autor: Przemysław W
Użytkownik "1-2-3" <jeden@dwa.3> napisał w wiadomości news:4e4b8817$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Delikatnie powiedziane.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Wielkie darcie PiS, czyli kto co zbudował.