Wielkie lgarstwo !!.

Data: 2010-12-21 12:53:00
Autor: cyc
Wielkie lgarstwo !!.
Od dwoch dni slyszelismy o masowych demonstracjach na Bialorusi i " uczestnictwie w nich nawet 100 000 ludzi a w najostrozniejszych szacunkach 50 000 ".
Jak sie okazuje dzisiaj prawda jest nieco mniej kolorowa dla propagandzistow bo nawet bialoruska opozycja przynaje , ze demonstrujacych bylo ok.10 000 . Oficjalne dane mowia o 4 000 . Mozna przyjac wiec , ze prawda jest taka , ze na apel opozycji zglosilo sie na demonstracje nie wiecej niz 7 tys. ludzi . Jak to sie ma do owych 100 000 , o ktorych mowily " nasze " media ?.
Bialoruscy opozycjonisci nie ukrywaja , ze zawiedli sie i ze proba dokonania rewolucji przy okazji wyborow nie udala sie bowiem spoleczenstwo w zdecydowanej wiekszosci opowiedzialo sie za Lukaszenka . Wpakowane przez achod pieniadze nie przyniosly spodziewanych efektow .
W innych postach napisalem o rzeczywistych powodach zmiany ustroju a mianowicie probach przejecia przez obcy kapital narodowego bialoruskiego majatku ( tzw. prywatyzacja ) i wejscia szerokim frontem na rynek tego kraju w ktorym lekarstwa beda jak u nas najdrozsze na swiecie a dostep do lekarza ,jak sie uda !! , bedzie mozliwy " juz po " paru miesiacach .
Ludzie sa jednak strasznie glupi ! , poki co nie na Bialorusi . Wybrali wlasna droge .

cyc

Data: 2010-12-21 13:41:08
Autor: Neko
Wielkie lgarstwo !!.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

Bialoruscy opozycjonisci nie ukrywaja , ze zawiedli sie i ze proba dokonania rewolucji przy okazji wyborow nie udala sie bowiem spoleczenstwo w zdecydowanej wiekszosci opowiedzialo sie za Lukaszenka .

Jestes zalosny, cycu.

A moze tak zasponsorujemy ci wyjazd do twego idiola Lukaszenki?

Bedziesz nam z tego raju pozniej paczki wysylal.

Data: 2010-12-21 13:58:15
Autor: K.S.
dlaczego?
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ieq79l$i4e$1news.onet.pl...
[...]

Dlaczego - w tym przypadku - Cyc jest żałosny?
Czy to co napisał jest nieprawd±?
(mie mówię ani tak ani nie; po prostu nie mam rozeznania).

Białoru¶ nie jest jak Korea Północna odciętym od ¶wiata obozem koncentracyjnym, więc chyba można ustalić jak tam jest naprawdę. Więc jak jest?

Data: 2010-12-21 15:33:17
Autor: Polok_Prawdziwy
dlaczego?
> [...]

Białoru¶ nie jest jak Korea Północna odciętym od ¶wiata obozem

koncentracyjnym, więc chyba można ustalić jak tam jest naprawdę. Więc jak

Widać, ze semsownej łodpedzi dać ci niemoze, boto było syćko, naco go stać...

PS - totak, jak muj Burek - jak go kopnem, albo siem naniego wyscem popijoku, to pryndko dobudy ucieko i ztamtond poscekuje...

Data: 2010-12-21 16:18:15
Autor: bolek
dlaczego?

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ieq89q$lou$1news.onet.pl...
[...]

A gówno tych "naszych" politykierów obchodzi co się dzieje
na Białorusi. Niech się zajm± tym burdelem który mamy
tu na miejscu.

bolek

Data: 2010-12-21 16:23:08
Autor: cyc
dlaczego?

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d10c539$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

"Burdlem" , bolek , "burdlem " ! bo burdele w wiekszoci sa prowadzone z ikra i tak , ze przynosza zyski wszystkim zainteresownym !!.

cyc

Data: 2010-12-21 13:45:11
Autor: D. J. MC Donald Musk
Wielkie lgarstwo !!.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ieq4f3$87o$1news.onet.pl...
[...]

czyli demonstrowalo 7 tys agentow KGB i UE!

Data: 2010-12-21 16:46:48
Autor: u2
Wielkie lgarstwo !!.
W dniu 2010-12-21 13:45, D. J. MC Donald Musk pisze:
czyli demonstrowalo 7 tys agentow KGB i UE!

To nadal za mało, aby sprzedać Białoru¶ w łapy albo Brukselki, albo Moskwy.

Data: 2010-12-21 15:52:10
Autor: obserwator
Wielkie lgarstwo !!.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To nadal za mało, aby sprzedać Białoru¶ w łapy albo Brukselki, albo Moskwy.

Sikorski juz negocjuje z Lukaszenka, wiec nie wiadomo czy nie zrobia takiego
*okraglego stolu* jaki byl w Polsce i nie wprowadza tam icentycznej
*demokracji*, jaka mamy w Polsce.

Warto sledzic teksty w GW czekistow, ktorzy sa specjalistami od transformacji
ustrojowych:)) --

Data: 2010-12-21 15:53:39
Autor: obserwator
identycznej *demokracji*, jaka mamy w Polsce.

Data: 2010-12-21 16:54:30
Autor: u2
Wielkie lgarstwo !!.
W dniu 2010-12-21 16:52,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Łukaszenka ma zaledwie 56 lat. Może spokojnie rz±dzić i 10 lat.

Ma rzeczywi¶cie ogromne poparcie na Białorusi. Eksport kolorowych
rewolucji na wiele się tam nie zda.

Data: 2010-12-21 18:06:57
Autor: jadrys
Wielkie lgarstwo !!.
W dniu 2010-12-21 12:53, cyc pisze:
Ludzie sa jednak strasznie glupi ! , poki co nie na Bialorusi . Wybrali
wlasna droge .

cyc

Łukaszenka, Białoru¶ i Białorusini maja to szczę¶cie że za s±siada i sojusznika maja  potężn± Rosję. Inaczej czekałby ich los Serbii której nie dano pój¶ć swoj± własn± drog±. "Brukselka", Waszyngton i ich pieski mog± sobie tylko poszczekać z zagranicy.

Wielkie lgarstwo !!.