Wielkie lgarstwo !!.

Data: 2010-12-21 13:41:08
Autor: Neko
Wielkie lgarstwo !!.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

Bialoruscy opozycjonisci nie ukrywaja , ze zawiedli sie i ze proba dokonania rewolucji przy okazji wyborow nie udala sie bowiem spoleczenstwo w zdecydowanej wiekszosci opowiedzialo sie za Lukaszenka .

Jestes zalosny, cycu.

A moze tak zasponsorujemy ci wyjazd do twego idiola Lukaszenki?

Bedziesz nam z tego raju pozniej paczki wysylal.

Data: 2010-12-21 13:58:15
Autor: K.S.
dlaczego?
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ieq79l$i4e$1news.onet.pl...
[...]

Dlaczego - w tym przypadku - Cyc jest żałosny?
Czy to co napisał jest nieprawdą?
(mie mówię ani tak ani nie; po prostu nie mam rozeznania).

Białoruś nie jest jak Korea Północna odciętym od świata obozem koncentracyjnym, więc chyba można ustalić jak tam jest naprawdę. Więc jak jest?

Data: 2010-12-21 15:33:17
Autor: Polok_Prawdziwy
dlaczego?
> [...]

Białoruś nie jest jak Korea Północna odciętym od świata obozem

koncentracyjnym, więc chyba można ustalić jak tam jest naprawdę. Więc jak

Widać, ze semsownej łodpedzi dać ci niemoze, boto było syćko, naco go stać...

PS - totak, jak muj Burek - jak go kopnem, albo siem naniego wyscem popijoku, to pryndko dobudy ucieko i ztamtond poscekuje...

Data: 2010-12-21 16:18:15
Autor: bolek
dlaczego?

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ieq89q$lou$1news.onet.pl...
[...]

A gówno tych "naszych" politykierów obchodzi co się dzieje
na Białorusi. Niech się zajmą tym burdelem który mamy
tu na miejscu.

bolek

Data: 2010-12-21 16:23:08
Autor: cyc
dlaczego?

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d10c539$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

"Burdlem" , bolek , "burdlem " ! bo burdele w wiekszoci sa prowadzone z ikra i tak , ze przynosza zyski wszystkim zainteresownym !!.

cyc

Wielkie lgarstwo !!.