Wielkie moralne zwycięstwo samotnego Posła Niezłomnego z PO w komisji reprywatyzacyjnej warszawskiej

Data: 2017-07-10 21:02:13
Autor: A. Filip
Wielkie moralne zwycięstwo samotnego Posła Niezłomnego z PO w komisji reprywatyzacyjnej warszawskiej
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,to-decyzja-czysto-polityczna-posel-po-jako-jedyny-glosowal-przeciw,236130.html
18:09 Po posiedzeniu komisji
 "To decyzja czysto polityczna".  Poseł PO jako *jedyny* głosował przeciw
Komisja uchyliła decyzję reprywatyzacyjną
Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz członek komisji
weryfikacyjnej z ramienia PO Robert Kropiwnicki twierdzą, że miasto
nigdy nie straciło nieruchomości przy Twardej. [...]

Samotny Poseł Niezłomny ie poszedł za Kaczystowskim stadem i tymi co
dali się Kaczystom otumanić.  Jako samotny ostatni prawy i sprawiedliwy
oddał *JEDYNY* głos przeciw. Tak go przykład samotnego sprzeciwu wobec
Tuska zainspirował! ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-07-10 21:12:01
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Wielkie moralne zwycięstwo samotnego Posła Niezłomnego z PO w komisji reprywatyzacyjnej warszawskiej
e tam, oni/e po prostu muszą!

Data: 2017-07-10 21:31:39
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]

dali się Kaczystom otumanić.  Jako samotny ostatni prawy i sprawiedliwy
oddał *JEDYNY* głos przeciw. Tak go przykład samotnego sprzeciwu wobec

Chyba awansujesz do ligi głupków :DDD

"- Głosowałem przeciw, bo miasto nigdy nie straciło tych nieruchomości, nigdy
nie stracił ich Skarb Państwa, proszę nie kłamać! - stwierdził na twitterze
Kropiewnicki. Według niego, komisja weryfikacyjna "oddała miastu to czego nigdy
nie straciło"

Prezydent stolicy, Hanna Gronkiewicz Waltz na twitterze przypomniała jednak, że
urzędnicy ratusza sami nabrali wątpliwości co do swojej decyzji z 2014.
Doprowadziło to do wznowienia postępowania administracyjnego oraz zawieszenia
wydanej wcześniej decyzji.

W związku z tym, po tej decyzji nie podpisano aktu notarialnego, który
przekazywałby nieruchomość w ręce Macieja M.

Nie zwrócili niezwróconego. No Herosi :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-12 17:30:07
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

przekazywałby nieruchomość w ręce Macieja M.

Nie zwrócili niezwróconego. No Herosi :DDDDDDDDDDD

Wzorcu podwójnej moralności Kalego:
Przy wyborze Tuska nie wypromowałeś precedensu że jak *jeden* głosuje
przeciw to z tym jednym coś jest BARDZO nie w porządku i wychodzi na głupka?
Rozwodziłeś się na uzasadnieniami PiS dlaczego musieli być przeciw jako jedyni?

Miasto Wawa *jeszcze* nie "zwróciło" nieruchomości.
Uchyliło *formalnie* swoją decyzję o zwrocie czy jest w fazie
odwlekania realizacji po tym jak się zrobił smród?

--
A. Filip

Data: 2017-07-12 19:02:50
Autor: Bene Natus
Wielkie moralne zwycięstwo 87:0
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Miasto Wawa *jeszcze* nie "zwróciło" nieruchomości.
Uchyliło *formalnie* swoją decyzję o zwrocie czy jest w fazie
odwlekania realizacji po tym jak się zrobił smród?

--

Masz na myśli działke przy ul. Srebrnej czy budynek przy Nowogrodzkiej?

CL

Data: 2017-07-12 22:18:42
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Rozwodziłeś się na uzasadnieniami PiS dlaczego musieli być przeciw jako jedyni?

Wzorcu ślepoty :D
Gdzie ty widzisz proporcje w komisji odpowiadające proporcji w sejmie?
:DDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-13 03:04:40
Autor: A. Filip
> [...]

Wzorcu ślepoty :D
Gdzie ty widzisz proporcje w komisji odpowiadające proporcji w sejmie?

Przy głosowaniu Tuska nie było jeden kraj jeden głos?  Było trzeba tyle
głosów ilu jest euro-(p)osłów?
Przy głosowaniu w komisji jest jedna partia (opozycji) jeden głos.
Przekonanie przez PO któregoś z posłów PiS to byłby gigantyczny sukces PO.
Nie przekonanie żadnego posła z innej partii opozycji to porażka PO.

BTW Jak PiS nie jest bandą krótkowzrocznych idiotów to w _dosłownie_
kilku _średnio_ ważnych głosowaniach w komisji posłowie PiS nie
zagłosuje blokiem partyjnym.  Głosowanie partyjnym blokiem
_absolutnie zawsze_ będzie bardzo źle wyglądać w podsumowaniach
prac komisji.

--
A. Filip

Data: 2017-07-11 06:57:57
Autor: Bene Natus
Wielkie moralne zwycięstwo czyli filipek w konopiach
[...]

Dobra. Co z projektowanym wiezowcem przy Srebrnej? Na pl.soc.prawo sie produkuj ;-))))))

CL

Data: 2017-07-11 10:02:59
Autor: Presidente de San Escobar
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]
> Tuska zainspirował! ;-)

Dobra. Co z projektowanym wiezowcem przy Srebrnej? Na pl.soc.prawo sie produkuj ;-))))))

Spokojnie, tym gruntem komisja nie zajmie się :DDDD
Co prawda zgłosili się spadkobiercy ale to nie w interesie państwa aby
Kłamczyński nie mógł budować swojego imperium finansowego :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-11 11:57:37
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:sf19mcpr31siucph1visesnc4cdj0fimu44ax.com...
> [...]

Co prawda zgłosili się spadkobiercy ale to nie w interesie państwa aby
Kłamczyński nie mógł budować swojego imperium finansowego :DDDD

Cos mi się wydaje, że dni PiS-u sa policzone. Taczki czekają!

CL

Wielkie moralne zwycięstwo samotnego Posła Niezłomnego z PO w komisji reprywatyzacyjnej warszawskiej