Wielkie nawrocenie, czy to mozliwe?

Data: 2010-04-12 23:48:45
Autor: awe
Wielkie nawrocenie, czy to mozliwe?
Troche to natrualne, ale juz zdazyla sie przyzwyczaic do swojej roli i idzie jej dobrze. Ma wyrzuty sumienia. Wykonywala robote. Pewnie tych ludzi lubia. Przed wypadkiem zauwazylem ze laczy ja jakas nic sympatii ze Szczyglo. To bylo cos wiecej. Mysle ze to cos w rodzaju sympatii kobiety ktora chcialaby byc z tym facetem.
awe

Data: 2010-04-15 17:28:28
Autor: Emma

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hq04e3$37k$1news.onet.pl...
[...]

Ta k...ew nie jest zdolna do wyrazania takich uczuc, moze jedynie udawac.

Wielkie nawrocenie, czy to mozliwe?