Wielkie nic.

Data: 2011-06-20 05:11:38
Autor: cirrus
Wielkie nic.
# Biedny pisowski narodek. Tak liczą na jakiś cud. Tak się napinają. Tyle emocji w nich buzuje. Tyle nadziei, że w którymś momencie "genialny strateg" w końcu cos powie. cokolwiek, nieważne co, ważne żeby poszło w pięty reszcie świata a narodkowi dało poczucie satysfakcji. By przyczyniło się do dumy norodkowej, do podniesienia głów i powiedzenie: NOoooooo! Macie!

Dające się wyczuwać napięcie, oczekiwanie na ten jeden jedyny moment w każdym niemal tekście pisanym przez członków i zwolenników PiS - znów siadło. Znów nosy spuszczone na kwintę i znów, to wyczuwalne przykrywanie zażenowania, zawstydzenia, że tylko tyle., że takie nic. że nie ma się z czego ani cieszyć, ani tym bardziej być dumnym.

I tylko Igor Janke, chociaż przyznaje, ze przemówienie Kaczyńskiego i jego omówienie (czyje??) było słabe - to jednak pociesza siebie i pisowców, że program ma ponad dwieście stron i jest dużo ciekawszy. Ciekawszy od czego - Igor Janke nie dodaje. Od tego słabego przemówienia? Czy od tego słabego omówienia? Czy tak w ogóle od czegokolwiek, co jest słabe?

Tak to już bywa, że mentalność ukształtowana latami funkcjonowania w środowisku niesprzyjającym demokracji i wolności, znająca demokrację i wolność jedynie z teorii - rodzi w efekcie "dzieła", jak sobie mały Kazio wyobraża.. A raczej jak sobie Jadzia wyobraża - bo czytając ów program dostrzegam śmiałą wizję Polski młodych ludzi, kreowaną przez niezrażającą się upływem czasu profesor Jadwigę Staniszkis, na potrzeby nieco młodszego od niej starego kawalera.

Żarty na bok. Wszak mowa o partii, która żywi przekonanie o wygraniu wyborów i przygotowuje się do wzięcia Polski za uzdę. Przy samym pysku.

Z szumnie zapowiadanego i oczekiwanego z drżeniem pisowskich serc programu, wyziera wielkie nic! Poza sloganami, pobożnymi życzeniami i typowymi dla kampanii wyborczej obietnicami tworzenia raju dla wszystkich łącznie i dla każdego z osobna - wynika jedynie to samo, co zawsze. Żałosna bieda intelektualna. Brak pomysłów na jakiekolwiek przedsięwzięcia, a jeśli już jakieś się pojawiają, to trącą zmurszałym zapachem komuszych miejsc lepszych niż podwórka z przełomu lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku. I wszystko w odniesieniu, jak zawsze do Platformy Obywatelskiej. W kontrze, lub z żałośnie komicznym bełkotem, że JA, Jarosław Kaczyński, brat najlepszego prezydenta w historii Polski - potrafię lepiej.

I ta straszliwa, wszechobecna skarga na niesprawiedliwość świata, który nie chce uznać geniusza strategii, nie chce tego jego "lepiej" - a wciąż, uparcie chce "tego Tuska" i jego "Tu i teraz".

Zapewne już wieczorem, wycwanieni w wazeliniarstwie pisowscy propagandyści zaczną podbudowywać upadłe morale tłumacząc z wolskiego na polski - co też to ten rewolucyjny program zawiera i ku jakiej świetlanej przyszłości nas wiedzie. I co miał na myśli ich panprezespremier kiedy mówił, co mówił, nie wiedząc, że mówi zupełnie coś innego niż myśli, że mówi.

I jak zawsze miny będą mieć przy tym nietęgie.

A ja po raz kolejny patrzę na ten coraz bardziej pogrążający się w depresji pisowski narodek i i nie mogę odpędzić od siebie pewnej satysfakcjonującej konstatacji.

Ktoś tu z pisowców użył w stosunku do mnie powiedzenia : "nie pytaj komu bije dzwon, być może bije on tobie" - odpowiedziałam, że ten dzwon jakiś czas temu wydzwonił, wybił, Kaczyńskim i PiS.

 Raz na zawsze. Raz na zawsze. Raz na zawsze.. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfljn

--
stevep

Data: 2011-06-20 05:45:58
Autor: obserwator
RRK z salonu24. wariatke stalinowska, pastujesz propagandzisto?

Widze ze ciebie jednak tez przywieziono ze wschody? Jestes ruskim zydem, czy
tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Data: 2011-06-20 10:36:24
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itmmql$g0v$1inews.gazeta.pl...
Widze ze ciebie jednak tez przywieziono ze wschody? Jestes ruskim zydem,
czy tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Dla ciebie debilu mogę być nawet Eskimosem.

--
stevep

Data: 2011-06-20 12:14:52
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> czy tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Dla ciebie debilu mogę być nawet Eskimosem.

Eskimosi to normalni ludzie, smieciu stalinowski.

Data: 2011-06-20 14:46:35
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itndjs$118$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> czy tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Dla ciebie debilu mogę być nawet Eskimosem.

Eskimosi to normalni ludzie, smieciu stalinowski.

Te, prowokator sowiecki! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-06-20 15:31:34
Autor: cirrus
[...]

Fakt, że ty nie jesteś normalny.

--
stevep

Data: 2011-06-20 13:38:50
Autor: obserwator
RRK z salonu24. wariatke stalinowska, pastujesz propagandzisto?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> Eskimosi to normalni ludzie, smieciu stalinowski.

Fakt, że ty nie jesteś normalny.

zrozum pieprzykowski, ze trzeba byc skonczonym idiota, aby wmawiac te brednie
ktore ty pastujesz normalnym ludziom.

jakim trzeba byc tepym skurwysynem sbeckim, aby miec nadzieje, ze normalny
czlowiek moze komus takiemu jak ty jeszcze wierzyc, po dwudziestu latach tego
bajzlu i gnoju ktory zrobili komunisci z Polski?

Kazdy twoj tekst to takie smierdzace goowno, ktore probujesz po zydowsku
zachwalac polskiemu spoleczenstwu, bo twoi sponsorzy uwazaja nadal, ze Polacy
en bloc, to zbiorowisko baranow u matolow. Jest jednak nadzieja, ze lby wasze jednak poleca.

Data: 2011-06-21 03:54:15
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itniha$jl7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale zboczony bełkot.

--
stevep

Data: 2011-06-21 02:18:39
Autor: obserwator
> [...]
> Polacy en bloc, to zbiorowisko baranow u matolow.
> Jest jednak nadzieja, ze lby wasze jednak poleca.

dobry i celny. Nie podoba sie, funkcjonariudszowi z Czerskiej? Prawda zawsze
sie nie podoba:))

Data: 2011-06-21 08:35:51
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itov1u$c48$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bardzo celny i bardzo mi sie podoba jako niezbite świadectwo twojego kretyństwa.

--
stevep

Wielkie nic.