Wielkie nieporozumienie wokół stanu wojennego

Data: 2012-01-07 01:12:17
Autor: Jacek Biały
Wielkie nieporozumienie wokół stanu wojennego
Kończy się beznadziejny proces tak zwanych autorów stanu wojennego. I
niezależnie od tego, jaki będzie wyrok, całą tą historię będzie można
nazwać wielkim nieporozumieniem. Dlaczego? Otóż śmiem twierdzić, że w
Polsce nie ma żadnych autorów stanu wojennego, tym bardziej nikt z
oskarżonych nigdy nie zamierzał go wprowadzać.
Czy ktoś zastanawiał się nad tym, dlaczego karnawałowi Solidarności
pozwolono trwać na tyle długo, by ideowe fundamenty sowietyzmu
rozsypały się w gruzy? Otóż każdy się bał oddolnego ruchu, jakim był
ten związek i najmniej palców chcieli w tym maczać sowieccy
generałowie. Zarzewie buntu w polskich jednostkach na liniach Moskwa-
NRD byłoby tym, czym jest pożar na tyłach cofającego się frontu. A
polscy towarzysze? Ano czekali na straż pożarną, która jak dotąd nigdy
jakoś nie zawiodła...
Nikt w Polsce nie chciał stanu wojennego. Czytałem wypowiedź Kani do
sowieckiego generała: Chcecie krwi, róbcie to własnymi rękami!
Odpowiedź na miarę Piłata. Tyle że Piłat nie był alkoholikiem i swoja
rolę musiał grać do końca.

Pozdrawiam
jb

Data: 2012-01-07 11:46:13
Autor: XL
Dnia Sat, 7 Jan 2012 01:12:17 -0800 (PST), Jacek Biały napisał(a):

Nikt w Polsce nie chciał stanu wojennego.

To kto go nam zrobił? Święty Mikołaj? - weź nie chrzań, człowiecze.

Czytałem wypowiedź Kani do
sowieckiego generała: Chcecie krwi, róbcie to własnymi rękami!

Jakbyś sam ją SŁYSZAŁ, to może miałoby znaczenie. Ale czytać... wiesz,
napisać można wszystko. He he, jak to ludzie wierzą w gazetowe, drukowane - jak w objawienia...

Odpowiedź na miarę Piłata. Tyle że Piłat nie był alkoholikiem i swoja
rolę musiał grać do końca.

Piłat był dobrym, mądrym człowiekiem, ale był uwikłany w politykę. Nie grał
żadnej roli, po prostu uległ naciskom.
--
XL

Data: 2012-01-07 10:35:29
Autor: Jacek Biały
Wielkie nieporozumienie wokół stanu wojennego
On 7 Sty, 11:46, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sat, 7 Jan 2012 01:12:17 -0800 (PST), Jacek Bia y napisa (a):

> Nikt w Polsce nie chcia stanu wojennego.

To kto go nam zrobi ? wi ty Miko aj?

No to zastanów się nad jednym - "nie chcę, ale muszę". Myslisz że to
od niego wyszły takie dylematy?

 - we nie chrza , cz owiecze.

> Czyta em wypowied Kani do
> sowieckiego genera a: Chcecie krwi, r bcie to w asnymi r kami!

Jakby sam j S YSZA , to mo e mia oby znaczenie. Ale czyta ... wiesz,
napisa mo na wszystko.
He he, jak to ludzie wierz w gazetowe, drukowane - jak w objawienia...

Znasz rosyjski? Tu masz link do maszynopisów:
http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/poland-rus.html

Szczególnie polecam ten:
http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/pl81-11b.pdf
(December 10, 1981)

Przeczytaj do końca, to ci gały z oczu wyjdą.

> Odpowied na miar Pi ata. Tyle e Pi at nie by alkoholikiem i swoja
> rol musia gra do ko ca.

Pi at by dobrym, m drym cz owiekiem, ale by uwik any w polityk . Nie gra
adnej roli, po prostu uleg naciskom.
--

A guzik mnie obchodzi Piłat i szczerze żałuję, ze go tutaj wtrąciłem.
Idzikowski to stara wyga i dobrze wie co robi. Za to wy szyscy

jb

Data: 2012-01-07 19:46:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:c8d4a86c-8d83-4ff8-82ec-6aacedf241d5dp8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Z całym szacunkiem. Mam dwoje dzieci, ale urodziła je żona. Ja tylko spłodziłem (taką mam nadzieję, ale na szczęście są do mnie podobne). Jeśli już, to jestem stary. Z tym się zgodzę.

Data: 2012-01-07 13:23:55
Autor: Jacek Biały

=============================================>
Z całym szacunkiem. Mam dwoje dzieci, ale urodziła je żona. Ja tylko
spłodziłem (taką mam nadzieję, ale na szczęście są do mnie podobne).

No to winszuję!
jb

Data: 2012-01-08 07:51:37
Autor: stevep
Dnia 07-01-2012 o 19:46:05 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Eeee, nie wiem ile lat ma JB, ale duchem to ramol.

--
stevep

Data: 2012-01-07 20:12:10
Autor: Obserwator
Wielkie nieporozumienie wokół stanu wojennego
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): ....Idzikowski to stara wyga i dobrze wie co robi.

********************************

jakby wiedzial co robi, to by zamknal sobie jape i nie pokazywal golej doopy:))

Data: 2012-01-07 22:02:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jea8uq$efk$1inews.gazeta.pl...
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

...Idzikowski to stara wyga i dobrze wie co robi.

********************************

jakby wiedzial co robi, to by zamknal sobie jape i nie pokazywal golej doopy:))

Jakiś ty dziecinny, chłopcze i niedorozwinięty emocjonalnie, obsrywatorku. Obawiam się, że ta przypadłość pozostanie ci na całe życie.

Data: 2012-01-08 10:00:45
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f08b306$0$1459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ten obsrywator to jakiś pokrzywdzony przez los fanatyk. Zachowuje się jak pryszczaty szczeniak. Zresztą ma nasladowców typu rAzor czy raff. To tacy sami nieudacznicy zyciowi jak on. W życiu wyszły im dobrze tylko włosy. Biedne sieroty życiowe. Lituję się nad nimi. Tak ateistycznie. ;)

BomBel

Data: 2012-01-07 20:25:50
Autor: XL
Dnia Sat, 7 Jan 2012 10:35:29 -0800 (PST), Jacek Biały napisał(a):

[...]

Widze, że pojęcie głowy jest względne - co dla jednego głową, dla innego
d..ą.

--
XL

Data: 2012-01-07 14:08:24
Autor: Jacek Biały
> [...]

> powinno być na pierwszym miejscu. Bo ryba psuje sie od głowy.

Widze, że pojęcie głowy jest względne - co dla jednego głową, dla innego

Gratuluję szczerości!
W istocie wasze bogoojczyźniane środowiska mają w dupie Polskę i jej
najistotniejsze sprawy. Za to w głowie gówniane tematy. Tak jak
kosciółek sprzedał kraj za obietnicę zwrotu majątku, tak dzisiaj jego
owieczki rozmieniają sie na drobne gówienka.
Płaczecie tutaj za niedawno zmarłym liścianym 'wizjonerem', dla
którego Jaruzelski był patriotą, bo 'robił porządek z Żydami w polskim
wojsku'. Mam film o Wojtylle, w którym jego przyjaciel ze szkoły
chwali 'patriotyzm' Jaruzelskiego (a minę miał przy tym, jakby połykał
gówno) i tak dalej. Z kazdego problemu, jakie w wybuchają w tym
nieszczesnym kraju robicie jakąś wojnę o krzyż lub inną wyznaniową
chucpę. Gdyby nie te przybite gwoździem nogi, kazdy z was dostałby po
takim kopie, że nikt by nie pamiętał, czym była ohyda zwana III RP.

jb

Data: 2012-01-07 23:33:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:a58ef7ab-3b9b-4333-85c2-ca6d0d83ea06n6g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

chucpę. Gdyby nie te przybite gwoździem nogi, kazdy z was dostałby po
takim kopie, że nikt by nie pamiętał, czym była ohyda zwana III RP.

O ile się orientuję, to III RP trwa zdrowo i oprócz PiS i ich przydupasów, nikt nie tęskni za IV RP. Gdyby było inaczej, to Polacy kilka miesięcy temu daliby szansę rządzenia innemu.

Data: 2012-01-07 19:01:30
Autor: Jacek Biały

================================================>
O ile się orientuję, to III RP trwa zdrowo i oprócz PiS i ich przydupasów,
nikt nie tęskni za IV RP. Gdyby było inaczej, to Polacy kilka miesięcy temu
daliby szansę rządzenia innemu.

Ludzie maja po uszy feudalnego kapitalizmu III RP. Jednak bardziej
boją się koszmarnego Kaczusia. Chory Kaczyński jest waszym największym
sojusznikiem. Zafundujcie mu dobrą ochronę...

jb

Data: 2012-01-07 12:26:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2umtdjlmok7j.pomfj8ycjw1y$.dlg40tude.net...
[...]

Napisz jeszcze, że był mądrzjeszy od Jezusa!

Data: 2012-01-07 13:28:06
Autor: XL
Dnia Sat, 7 Jan 2012 12:26:06 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Dlaczego mądrzejszy?
Byli obaj na pewno równie mądrzy.
Na pewno byliby godnymi partnerami w rozmowie.
Masz to ładnie pokazane w "Mistrzu i Małgorzacie" - czytałeś aby? Bo
chciałabym z kolei ja z Tobą o tym pogadać 3-)
--
XL

Data: 2012-01-07 13:44:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2t56yibvokx3$.1hs63aqsnmdlf$.dlg40tude.net...
[...]

Czy to jest serial, czy komiks? Jakoś nie mogę zlokalizować tego dzieła. Czy autor był świadkiem rozmów między tymi panami? Czy to jest fikcja literacka? Mniejsza o to.
Jeśli Jezus był mądrzejszy od Piłata, to dlaczego nie Piłat, a Jezus został ukrzyżowany?

Data: 2012-01-07 14:22:33
Autor: XL
Dnia Sat, 7 Jan 2012 13:44:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ręce opadają...

Czy autor był świadkiem rozmów między tymi panami? Czy to jest fikcja literacka?

J.w.

Mniejsza o to.
Jeśli Jezus był mądrzejszy od Piłata,

Nigdzie nie twierdzę, że Jezus był mądrzejszy. Umiesz czytać? - pisze
wyraźnie, ze najprawdopodobniej byli sobie pod tym względem równi.
Bo w TAMTYCH czasach głupiec nie mógłby zostać namiestnikiem rzymskim.
Wiesz, dlaczego? - bo to nie naród go wybierał 3-)
Dziś np Ty możesz wybierać, więc wybrałeś Bronia i mamy, co mamy 3-)

to dlaczego nie Piłat, a Jezus został ukrzyżowany?

Twoje pytania przypominają pytania przedszkolaka...
--
XL

Data: 2012-01-07 14:53:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:18u49hu5n2lya$.1tqs9w59zz01u$.dlg40tude.net...
[...]

Czyli nie potrafisz wyjaśnić. Tego się po tobie spodziewałem.

Data: 2012-01-07 15:34:03
Autor: XL
Dnia Sat, 7 Jan 2012 14:53:52 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ależ potrafię, jednakże Ty nie zrozumiesz - po co mam się męczyć...
--
XL

Data: 2012-01-07 15:36:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:49hp87l80mz0.1ibtzpp60q2wk$.dlg40tude.net...
[...]

Jakie to prostacko pisiackie...

Data: 2012-01-07 17:18:42
Autor: stevep
Dnia 07-01-2012 o 15:34:03 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Naśladujesz prezia z jego "wiem, ale nie powiem"?
--
stevep

Data: 2012-01-07 19:12:37
Autor: XL
Dnia Sat, 07 Jan 2012 17:18:42 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Do tego, aby zrozumieć sytuację Piłata (a Jezusa tym bardziej) trzeba sporo
wiedzieć ponad "naśladujesz prezia".
--
XL

Data: 2012-01-08 06:50:48
Autor: stevep
Dnia 07-01-2012 o 19:12:37 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Gdzie mnie tam maluczkiemu do Piłata, ale naśladownictwo u ciebie  dostrzegam.
--
stevep

Data: 2012-01-07 13:43:21
Autor: rAzor
Użytkownik - Jacek Biały napisał:
Kończy się beznadziejny proces tak zwanych autorów stanu wojennego. I
niezależnie od tego, jaki będzie wyrok, całą tą historię będzie można
nazwać wielkim nieporozumieniem. Dlaczego? Otóż śmiem twierdzić, że w
Polsce nie ma Ĺźadnych autorĂłw stanu wojennego, tym bardziej nikt z
oskarżonych nigdy nie zamierzał go wprowadzać.

To skąd się wziął? Sam sie wprowadził?

Czy ktoś zastanawiał się nad tym, dlaczego karnawałowi Solidarności
pozwolono trwać na tyle długo, by ideowe fundamenty sowietyzmu
rozsypały się w gruzy?

Czerwoni liczyli, że mając na czele związku uległego i umoczonego Wałęsę i bliskich ideologicznie wodzów pokroju Geremka czy Michnika, będą mieli wpływ na spokojny i kontrolowany przebieg sytuacji.
Ale nie wyszło - bo okazało się, że nurt, który opierał się na "mięsie i cukrze", a był reprezentowany przez w/wym nie jest jedynym nurtem w "S". Był także nurt, który oprócz michy, żądał wolności, godności i suwerennosci dla Polski i wywalenia na zbity ryj sługusów moskiewskich.
Wewnętrzne próby jego spacyfikowania nie powiodły się, więc dla ratowania własnych czerwonych dup i koryt stan wojenny wydawał się być jedynym logicznym, a może i nawet wymuszonym rozwiązaniem.
To czy był wprowadzony na żądanie, czy wobec szantażu Moskwy, czy tylko własnymi łapami, jest obojętne - tak czy siak, był wymierzony przeciwko wolnościowym ambicjom zdecydowanej większości narodu.
I co ciekawe - przy aprobacie (milcząco-komedianckiej) dzisiejszych guru wolności - różnych Michników, Geremków, Mazowieckich, którym proletariacka inicjatywa zaczynała się wymykać z rąk na rzecz inicjatyw niepodległościowych.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-07 14:06:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je9el9$jjf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Patrzcie, historyk się odezwał. Co robiłeś pryszczu w tamtych czasach? Tak jak J.Kaczyński chowałeś się pod spódnicą, a jako dowód twego oporu wobec komuny był opornik wpiety w piżamkę?! Dlaczego nie zająłeś miejsca Wałesy bohaterze z Wałbrzycha?

BomBel

Data: 2012-01-07 14:19:06
Autor: Leprechaun

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1h2q8ejo5pog1$.5ew1o8xzal9t.dlg40tude.net...
[...]

Jasne. Jarosław-Zbaw-Polskę! Żenada!

BomBel

Data: 2012-01-07 14:51:18
Autor: Jacek Biały
On 7 Sty, 13:43, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
> [...]

i bliskich ideologicznie wodzów pokroju Geremka czy Michnika, będą mieli
wpływ na spokojny i kontrolowany przebieg sytuacji.

Mogli na to spokojnie liczyć, gdyby nie odsunęli ekipy Gierka.
Odsunięcie tej ekipy tuż po zakończeniu strajków było szukaniem
twardogłowych, którzy wprowadzą Sowietów. Ale sowiet nie przyszedł i
powiedział że nie przyjdzie. I nie pomogły dramatyczne apele,
niszczenie sowieckich pomników przez 'nieznanych sprawców', rysowanie
krzyżyków, ani innego rodzaju zaognianie sytuacji. Więc na co mogła
liczyć ekipa konfrontacji? Oni po prostu nie potrafili rozmawiać bez
pomocy czołgów.

[...]

Oj Azorek, Azorek... Czy załozyłbyś organizację o nazwie WRON, albo
PRON? Nawet to musiało przyjechać w rosyjskojezycznych teczkach.
Oprócz sowietów nikt nie chciał stanu wojennego! Dzisiaj widać, ze te
tchórze bały sie nas bardziej niż my ich. Dlatego tak długo targowały
sie o bratnia pomoc. Aż w końcu zblizało się Boze Narodzenie, co było
dla nich ostatnią okazją, aby zdobyć sie na męstwo...

To czy był wprowadzony na żądanie, czy wobec szantażu Moskwy,

Tyle że Moskwa nie miała już asów przy orderach.

[...]

....no to dojdźmy wreszcie do tych wszystkich glempów, orszulików,
dąbrowskich, gdyż bez nich takie oszustwo nie miało żadnych szans!
Widziałem jak ludzie słuchali modłów za rzad Kiszczaka, a potem
stawali się głusi na wszelkie argumenty. Widziałem jak gapili się w
papieskie portrety, jak cielęta w malowane wrota. Bo my przeciez mamy
Papieża, więc nic złego sie nie stanie. Gdyby ten pontyfikat nie
przerósł nas wszystkich, nie obudzilibyśmy się w szambie.

jb

Data: 2012-01-07 17:22:43
Autor: stevep
Dnia 07-01-2012 o 13:43:21  napisał(a):

[...]

A słyszałeś Dupikowski co dzisiaj powiedział Hołdys w "Śniadaniu  mistrzów", o tych kretynach którzy lżyli Geremka po śmierci?
--
stevep

Data: 2012-01-07 16:55:23
Autor: u2
W dniu 2012-01-07 10:12, Jacek Biały pisze:
[...]

Kania byl OK, ale reszta sprzedawczykow, ktora wprowadzila wojne z
Polakami juz nie.

Wielkie nieporozumienie wokół stanu wojennego