Wielkie oczy (2014)

Data: 2015-02-17 04:38:42
Autor: Titus Atomicus
Wielkie oczy (2014)
Fajny film wczoraj widzialem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Eyes
https://www.youtube.com/watch?v=2xD9uTlh5hI
 Wielkie oczy (Big Eyes) Tima Burtona...
Cos jakby zamkniecie trylogii, po Sugarmanie i Vivian Maier
Jak na Tima Burtona, chyba nietypowe, bo malo dziwaczne, ale mi sie podobalo. Ladnie zagrane i zrealizowane. No i dzieki filmowi dowiedzialem sie o istnieniu Margaret Keane, choc wydaje mi sie, ze jej 'dzieci' znalem.
7+/10 moze nawet 8
--
TA

Data: 2015-02-17 12:00:10
Autor: Skylla
Wielkie oczy (2014)

Jest już spory wątek o tym filmie (z 4.02) -)

Data: 2015-02-17 12:24:50
Autor: Titus Atomicus
Wielkie oczy (2014)
In article <mbv6vo$6qo$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

Jest już spory wątek o tym filmie (z 4.02) -)

A, faktycznie. Bardzo serdecznie panstwa przepraszam, bardzo serdecznie.
:-(
--
TA

Wielkie oczy (2014)