Wielkie ogolacanie kuri Fraciszanow w Watykanie-sami zlodzieje

Data: 2014-12-18 02:40:52
Autor: muto2100
Wielkie ogolacanie kuri Fraciszanow w Watykanie-sami zlodzieje
Data: 2014-12-18 15:06:23
Autor: Aleksander
do roboty Fraciszanow w Watykanie-sami zlodzieje
Jaki problem. Tyle nierobów, niech sie wezma do uzytecznej roboty, uruchomia jakas produkcje i zyja jak normalni ludzie.
na mnie nikt nie chce pracowac, wiec oni tez niech na siebie zarobia, a i dlugi swoje niech splacaja jak kazdy czlowiek pracy.

Alx

Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e3de6a1e-39b0-4f28-9836-8d33702c2bd6googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/religia/kuria-generalna-franciszkanow-informuje-o-powaznym-kryzysie-finansow/4kx4z

Data: 2014-12-18 17:24:23
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5492df72$0$2641$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te "powazny", dajesz pieniądze na tacę?

MW

Wielkie ogolacanie kuri Fraciszanow w Watykanie-sami zlodzieje