Wielkie podziękowania dla Dietera

Data: 2009-03-20 10:06:19
Autor: Jan Werbiński
Wielkie podziękowania dla Dietera
Użytkownik "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl> napisał w wiadomości
Kupowałem po 3,79 - potem nawet dolar urósł do 4,2 więc pomyślałem, że
to był dobry pomysł, ale wkrótce dolar zaczął spadać i tak spadał kilka lat

Nie uciąłeś strat.

Teraz pytanie czy uda mi się odrobić pozostałem 5 groszy, a może jeszcze nawet zarobić z 10
groszy tak żeby przynajmniej samopoczucie było lepsze, innymi słowy kiedy znowu kupić dolce?

Chcesz się odkuć na interesie, który przynosi Ci straty. Nie uczysz się. Niedobrze...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-20 10:14:19
Autor: mwojc
Jan Werbiński wrote:

[...]

Jeśli powtórne wejście będzie poparte jakąś sensowną analizą to czemu nie?

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-03-20 10:23:46
Autor: Jan Werbiński
Wielkie podzikowania dla Dietera
Użytkownik "mwojc" <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> napisał w wiadomości news:gpvmm1$b58$1inews.gazeta.pl...
Jan Werbiski wrote:

Uytkownik "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl> napisa w wiadomoci
Kupowaem po 3,79 - potem nawet dolar urs do 4,2 wic pomylaem,
e to by dobry pomys, ale wkrtce dolar zacz spada i tak
spada kilka lat

Nie ucie strat.

Teraz pytanie czy uda mi si odrobi pozostaem 5 groszy, a moe
jeszcze nawet zarobi z 10
groszy tak eby przynajmniej samopoczucie byo lepsze, innymi sowy
kiedy znowu kupi dolce?

Chcesz si odku na interesie, ktry przynosi Ci straty. Nie uczysz
si. Niedobrze...

Jeśli powtórne wejście będzie poparte jakąś sensowną analizą to czemu nie?

Jakie wnioski masz po analizie sytuacji makroekonomicznej USA i ich polityki pieniężnej?

Data: 2009-03-20 11:21:53
Autor: mwojc

Jan Werbiski wrote:

[...]

:) Chodziło mi tylko o to, żeby nie wykluczać powtórnego wejścia w
instrument, który wcześniej przyniósł straty. A jeśli chodzi o dolara, to
oczywiście perspektywy są jasne. Aż za jasne...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-03-20 22:00:40
Autor: utopiony na maks
[...]

Pewnie dlatego będzie odwrotnie?

Data: 2009-03-20 23:36:41
Autor: mwojc
utopiony na maks wrote:

[...]

Perspektywy inflacyjne o których mowa są długoterminowe. W krótkim terminie
wszystko może się zdarzyć. Zwłaszcza w stosunku do złotówki.

Ale nie traktuj tego jako rekomendację, lepiej zapytaj Dietera ...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-03-21 02:17:51
Autor: sorden
mwojc wrote:

Perspektywy inflacyjne o których mowa są długoterminowe. W krótkim
terminie wszystko może się zdarzyć. Zwłaszcza w stosunku do złotówki.

Ale nie traktuj tego jako rekomendację, lepiej zapytaj Dietera ...

Chyba, ze FED ku zaskoczeniu wszystkich w odpowiednim momencie
wycofa "nadwyzke" z rynku.

--
in

Data: 2009-03-21 06:13:23
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "sorden" <sorden@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq1for$f52$1mx1.internetia.pl...
mwojc wrote:

[...]

Jak to miałoby nastąpić, ale konkretnie?
I jak wtedy rozliczone będą Chiny?

Data: 2009-03-21 06:13:57
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "utopiony na maks" <TNIJ_SPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gq105p$ci$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nieźle Ci idzie. Postaw na to całą kasę. ;-)

Data: 2009-03-21 10:17:47
Autor: utopiony na maks
Wielkie podzikowania dla Dietera

Nieźle Ci idzie. Postaw na to całą kasę. ;-)

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

pogodziłem się ze stratą tych kilku groszy na dolarze i nic na siłę nie będę robił
może nawet zrezygnuję z pomysłu ponownego ich zakupu - na razie jestem w
95% pewny że nie chce drugi raz w to wchodzić, a te 5% pozostałe to taki mały żal
mimo pogodzenia się ze stratą :-)

Data: 2009-03-21 13:07:53
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "utopiony na maks" <TNIJ_SPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gq2bbs$p6d$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pomyśl, że największe rekiny zarządzające funduszami straciły 30-60% majątku. Straciłeś mniej i jesteś lepszy.
;-)

Data: 2009-03-20 18:15:06
Autor: msz
Dnia 20-03-2009 o 10:23:46 Jan Werbiński  <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):

Jakie wnioski masz po analizie sytuacji makroekonomicznej USA i ich  polityki pieniężnej?

cos sie zmienilo w ciagu ostatniego polrocza? (oprocz kursu usdpln)
Pzdr

Data: 2009-03-20 18:16:24
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "msz" <CIACH@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.uq3ovgvd3ixox7marcin-560ae85f.torun.mm.pl...
[...]