Wielkie podziękowania dla Dietera

Data: 2009-03-20 17:50:12
Autor: komunista0
Wielkie podziękowania dla Dietera
Jako, że jestem leszcz i zupełnie nie mam pojęcia o cyklach analizach itp, itd
to zawierzyłem Dieterowi w kwestii dolców.
Kiedyś parę lat temu kupiłem tej zielonej makulatury z myślą, że lepiej wyjdę na
tym niż trzymając złotówki w banku.
Kupowałem po 3,79 - potem nawet dolar urósł do 4,2 więc pomyślałem, że
to był dobry pomysł, ale wkrótce dolar zaczął spadać i tak spadał kilka lat aż
dotarł do 2 zeta.
Przeszukałem grupę i znalazłem prognozę Ditera pt. przed wielkim wzrostem dolara,
powiało optymizmem, wiec pomyslałem sobie sprawdzimy co mi tam i tak jestem kupę
szmalu do tyłu.
czekałe czekałem czekałem az wreszcie parę dni temu sprzedałem dolce po 3,74 w kantorze.
co prawda taniej niż kupiłem, na dodatek inflacja pożarła trochę, ale coś tam zostało.
Teraz pytanie czy uda mi się odrobić pozostałem 5 groszy, a może jeszcze nawet zarobić z 10
groszy tak żeby przynajmniej samopoczucie było lepsze, innymi słowy kiedy znowu kupić dolce?
Czy jest szansa że pójdą na 6 zeta tak jak Dieter prognozował? W sumie mi 6 zeta nie potrzebne
ale te 5-20 groszy to byłoby cudowne zakonczenie przygody z inwestowanie w dolary i gdyby
mi się to udało to przyrzekam że już nigdy nie będę bawił się w takie spekulacje.

pozdrawiam
wtopiony na max

I znowu sitwa zaczyna bić pianę. Dieter, że ci się chce??? --

Data: 2009-03-20 22:02:48
Autor: utopiony na maks

--

tak jestem sitwą/leszczem/ignoratem i tego nie kryje, nie znam się i nie chcę sie znać, nie mam na to czasu
mam pracę i tylko szkoda mi moich oszczędności, dlatego wole opierać się na zdaniu

Data: 2009-03-21 18:48:04
Autor: Pester
"utopiony na maks" <TNIJ_SPAM@o2.pl> wrote in message news:gq109q$12e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dieter ma ogromna wiedze ale w zakresie astrologii a nie rynku gieldowego. Gdyby zyl w XV wieku bylby uczonym na miare swiatowa. Ale czas astrologii i alchemii minal juz bezpowrotnie. Zyjemy w XXI wieku. A jesli ty nie wiesz w jakim wieku zyjesz, to nikt ci na to nic nie poradzi.

Pester

Data: 2009-03-22 11:48:55
Autor: skippy
Wielkie podziękowania dla Dietera

Użytkownik <komunista0@op.pl>

I znowu sitwa zaczyna bić pianę. Dieter, że ci się chce???

Ja pobiję z lekka tylko, przepraszam Cie bardzo.
16.09.2008:
http://ifutures.pl/post8688.html#p8688

Wielkie podziękowania dla Dietera