Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?

Data: 2013-08-01 23:51:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?

"sqlwiel" 51fa45b6$0$1212$65785112@news.neostrada.pl

miarę darmowym koncie

To z czego ja mam żyć, jak będą darmowe?

Data: 2013-08-02 05:49:23
Autor: sqlwiel
Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?

"sqlwiel" 51fa45b6$0$1212$65785112@news.neostrada.pl

miarę darmowym koncie

To z czego ja mam żyć, jak będą darmowe?

Może weź się do jakiejś pracy? A jak nie jesteś w stanie, to należy Ci się renta.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-02 14:10:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?

"sqlwiel" 51fb2c44$0$1247$65785112@news.neostrada.pl

miarę darmowym koncie

To z czego ja mam żyć, jak będą darmowe?

Może weź się do jakiejś pracy? A jak nie jesteś w stanie, to należy Ci się renta.

W stanie wskazującym na spożycie nie jestem. :)

Należy się mi etat na państwowej uczeni, ale
że w Polsce rządzi Kościół, który zawzięcie
twierdzi, że wolą Bożą jest okradanie mnie
z mojej własności i znęcanie się nade mną,
wiec państwo (podporządkowane Kościołowi
bez względu na oficjalne stanowiska) mojej
własności mi nie oddaje.

 -- Nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi, skoro po naszej stronie jest biskup?

Taka kultura po prostu. :)

Wziąć się do jakiejś pracy IMO powinien biskup Edward Ozorowski.
Ale Kościół na razie jest na tyle mocny, że biskupi pracować nie
muszą, aby żyć dostatnio. Na całym świeci (także w Polsce) rośnie
opór wobec zuchwałości przywódców Kościoła rzymskokatolickiego, ale
IMO rośnie zbyt wolno.

-=-

Ogólnie sytuacja na rynku pracy w Polsce jest nieciekawa,
dlatego głupotą są wypowiedzi takie, jak Twoja, choć moja
wypowiedź była ewidentnym żartem. Wiśniobiorcy testują (dla
banków niemal bezboleśnie) systemy bankowe, za co dostają
wynagrodzenie w postaci wiśni czy orzechów. O wiele lepsze
to niż zasiłki (chorobowe, wychowawcze, dla bezrobotnych,
na przekwalifikowanie się) płacone z publicznych podatków.

Bank, zamiast testerom (być może nomenklaturowym, narzuconym
wbrew rozsądkowi, być może bezwartościowym) testują się
w warunkach naturalnych, zatrudniając do tego wiśniobiorców.

Kto na tym (na wiśniach czy orzechach) zyskuje?

 -- na pewno bank, skoro jest inicjatorem (ogólnie banki do
    instytucji zwiększających deficyt państwa raczej nie należą)
 -- na pewno wiśiobiorca, który wchodzi w to świadomie i dobrowolnie
 -- zapewne społeczeństwo, bo wiśniobiorca mniej weźmie w postaci zasiłków
    i na dodatek będzie zajęty zbieraniem wiśni, zamiast rabunkiem czy rozbojem
 -- za jakiś czas być może zostanie zmodyfikowane prawo tak, że od
    wiśnie będą pobierane podatki (będzie wyciskanie soku?)

Kto na tym traci?

 -- zawodowy tester (być może bezwartościowy, bo żaden sztuczny
    test nie jest tak dobry jak test wykonany w warunkach naturalnych)
 -- zawodowy aktor, reklamujący bank (być może bank, którego
    nienawidzi z całego serca, przez co relama staje się antyreklamą)
 -- wreszcie... biskupi, którzy tracą kontrolę nad ludźmi
    takimi jak ja, którym zapowiedzieli to i owo,
    ale (jak na razie) nieskutecznie

Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?