Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego

Data: 2010-04-22 11:27:36
Autor: Obywatelskie nieposłuszeństwo
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego
Wczoraj w Warszawie ks. Józef Wójcik przemawiał nad trumną Przemysława
Gosiewskiego jak Piotr Skarga w swoich kazaniach sejmowych, materiał z
plikiem mp3 do ściągnięcia:
http://24l.eu/4k
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

Data: 2010-04-22 11:31:28
Autor: '[he®sk]
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosi ewskiego
On Thu, 22 Apr 2010 11:27:36 +0200, Obywatelskie nieposłuszeństwo
<obnie@obnie.info> wrote:

Wczoraj w Warszawie ks. Józef Wójcik przemawiał nad trumn± Przemysława
Gosiewskiego jak Piotr Skarga w swoich kazaniach sejmowych, materiał z
plikiem mp3 do ¶ci±gnięcia:
http://24l.eu/4k
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

 wspomnial cos o peronie we wloszczowej ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 03:47:55
Autor: zbig
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego
On 22 Kwi, 12:19, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik ""'[heRsk]"" <WC15?bigbred...@interia.pl> napisał w wiadomo¶cinews:rq50t5t2shjnnsoqa913nimujnm7i0f63r4ax.com...

 wspomnial cos o peronie we wloszczowej ?

A nie wstyd ci?
Piotr

ja to mu się nawet nie dziwię. Zachował się bardzo delikatnie. Daleko
mu do wiadra plwocin , które wybryzgali¶cie tu po ¶mierci Geremka ,
Kuronia czy Miłosza.

Data: 2010-04-22 03:53:46
Autor: zbig
On 22 Kwi, 12:50, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:dd4f19ad-1f05-4944-96d1-b70588b3d2f1u34g2000yqu.googlegroups.com...
On 22 Kwi, 12:19, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

> wspomnial cos o peronie we wloszczowej ?

> A nie wstyd ci?
> Piotr

ja to mu si nawet nie dziwi . Zachowa si bardzo delikatnie. Daleko
mu do wiadra plwocin , kt re wybryzgali cie tu po mierci Geremka ,
Kuronia czy Mi osza.

"Wy"? A kto to taki?
A co do merituma, to hesk powinien si pod ziemi zapa , ale nie za tre
"dowcipu", tylko jako .
Piotr

Oj, bo sobie poszukamy i będziesz miał czerwone uszy.

Data: 2010-04-22 04:28:32
Autor: zbig
On 22 Kwi, 12:58, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:a89ce54c-3f3e-4049-a617-9c4036a88c5ac21g2000yqk.googlegroups.com...
On 22 Kwi, 12:50, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Oj, bo sobie poszukamy i będziesz miał czerwone uszy.

A szukajcie sobie.
Piotr
Chciałe¶ - to masz obłudny ¶więtoszku:
2 dni po¶mierci Geremka, tak sobie raczyłe¶"pożartować"

"Nie napalaj się zgrzesiu, tylko łacha drzemy, khem, khem, z żałoby....
To taki sposób na opanowanie żalu...
pz
Piotr
PS. Ten Witos to też jeĽdził po alkoholu i powodował wypadki? Bo wiesz
zgrzesiu, całe piękne życie można sobie spierd... takim wypadkiem po
pijanemu. I innym też."

Z żałoby urz±dzałe¶ sobie zgrywę i jeszcze o¶mieliłe¶ się insynuować,
ze Geremek spowodował wypadek po pijaku"

Jest jeszcze parę takich niezbyt pochlebnych wypowiedzi, ale ta
najbardziej pasuje aby udowodnić jakim zakłamanym typem jeste¶.

Data: 2010-04-22 04:52:10
Autor: zbig
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego
On 22 Kwi, 13:41, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:5bdcbeda-26c1-4278-b5a4-572deee43c1ej21g2000yqh.googlegroups.com...
On 22 Kwi, 12:58, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

"Nie napalaj si zgrzesiu, tylko acha drzemy, khem, khem, z a oby...
To taki spos b na opanowanie alu...
pz
Piotr
PS. Ten Witos to te je dzi po alkoholu i powodowa wypadki? Bo wiesz
zgrzesiu, ca e pi kne ycie mo na sobie spierd... takim wypadkiem po
pijanemu. I innym te ."

Z a oby urz dza e sobie zgryw i jeszcze o mieli e si insynuowa ,
ze Geremek spowodowa wypadek po pijaku"

Jest jeszcze par takich niezbyt pochlebnych wypowiedzi, ale ta
najbardziej pasuje aby udowodni jakim zak amanym typem jeste .

Hm, ty zbigu pewnie wiesz, e jak ch okrutna cz owieka nachodzi, eby
pieska uderzy , to on kija znajdzie?
Tak i ty sie teraz trudzisz, eby mi latk przypi "zak amanego typa".
Tyle, e powy sze niczego takiego nie pokazuje. Raczej odwrotnie, to ty
usi ujesz mi k amliwie w o y w usta cudze s owa. Bo przecie nie ja
twierdzi em, e Geremek byl pijany, tylko si odnosi em do cudzych s w.
Gówno prawda, odnosiłe¶ się do cudzych słów ale insynuacja była twoja,
autorska. I jeszcze ten rechot z żałoby, który starasz się jeszcze
pogardliwie uwypuklić.
Nie trudziłem sie zbytnio. Jest tam jeszcze o tym, ze Geremek tylko
udawał katolika ale my¶lał po żydowsku, i o tym że był pupilkiem
komuny i  wzmianka o pijaku Kuroniu, a jakże.
I to wszystko dwa dni po ¶mierci Geremka.
Zawsze cie miałem za cieniasa bez jaj i tak już  pozostanie.

Data: 2010-04-22 07:55:03
Autor: zbig
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego

Piotr napisał(a):

No przecie ci pisz�, zbigu, �e jak mnie chcesz obrazi�, to nie musisz si� a�
tak wysilaďż˝.
Po co te ca�e wst�py? Jakie� wciskanie mi pierd� o hipopotamach, czy
Geremkach?
Wal bracie, ile ci tylko twoja inteligencka duszyczka pozwoli. Na to nie
trzeba przecie� �adnej odwagi, ani nawet "jaj", kt�rych pewnie masz nadmiar.
Piotr
Nie muszę się wysilać. San się demaskujesz sięgajac dna.

Data: 2010-04-22 09:42:15
Autor: zbig
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego

Piotr napisał(a):

PS. A gdyby� musia�, to da�by� rad�?
W mordę dać tez mogę dać.

Data: 2010-04-22 10:15:28
Autor: zbig
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego

Piotr napisał(a):

W mord�? Je�eli o mnie my�lisz, to ja mam twarz.
Chyba ju� sobie pogadali�my, id� dalej monitorwa� kultur�.
Piotr
Twarz to może kiedy¶ miałe¶, ale j± straciłe¶.

Data: 2010-04-22 12:56:25
Autor: cyc
Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqp7qs$8tm$1speranza.aioe.org...

Użytkownik ""'[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rq50t5t2shjnnsoqa913nimujnm7i0f63r4ax.com...

wspomnial cos o peronie we wloszczowej ?

A nie wstyd ci?
Piotr

a to on budowal ten peron ?

cyc

Data: 2010-04-22 14:35:36
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:hqp7qs$8tm$1speranza.aioe.org...

[...]

Kosciol jest dla grzesznikow....

KoL

Data: 2010-04-22 19:31:54
Autor: cytryna
<obnie@obnie.info> wrote:

> [...]
> Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) -
www.obnie.info

 wspomnial cos o peronie we wloszczowej ?

A co szykujesz się do odjazdu smutny palancie? Pożegnamy cie z ulg±! --

Data: 2010-04-22 20:21:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

*

Data: 2010-04-22 19:23:20
Autor: u2
Wielkie przem�wienie ks. W�jcika na pogrzebie Gosiewskiego
W dniu 2010-04-22 11:27, Obywatelskie niepos�usze�stwo pisze:
[...]

Niedawno jakiś Wójcik wygrał milion w teleturnieju, widać, że żydowskie
pochodzenie zobowiązuje, w pozytywnym sensie tego słowa :)

Wielkie przemówienie ks. Wójcika na pogrzebie Gosiewskiego