Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskie j nie będzie!!!

Data: 2011-05-23 01:06:07
Autor: Jaksa
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskie j nie będzie!!!
On Mon, 23 May 2011 01:02:27 +0200, Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> wrote:

Zapomnijcie zagubione PiSolewackie sierotki po PRLu. Eksperyment pod  tytuÅ‚em "socjalizm" już byÅ‚ przerabiany i nikt o zdrowych zmysÅ‚ach do  niego nie chce wrócić.

Zennon

Krowy wydojone? Kury byly szczac prowadzone?
No to do wyra, nowohucki chlopo-robotniku.

Jaksa

Data: 2011-05-23 09:17:34
Autor: Leprechaun
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskiej nie bÄ?dzie!!!

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vvwnshmx1j561patlantis...
On Mon, 23 May 2011 01:02:27 +0200, Zennon

Zapomnijcie zagubione PiSolewackie sierotki po PRLu. Eksperyment pod tytułem "socjalizm" już był przerabiany i nikt o zdrowych zmysłach do niego nie chce wrócić.

Pochwal siê swoim pochodzeniem MATOLE!

BomBel

Data: 2011-05-23 17:43:34
Autor: hesk
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskiej nie bÄ?dzie!!!
On Mon, 23 May 2011 09:17:34 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

> Zennon

Krowy wydojone? Kury byly szczac prowadzone?
No to do wyra, nowohucki chlopo-robotniku.

 jaksa? to tchorz. taki burek szczekajacy zza plota.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskie j nie będzie!!!