Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskiej nie będzie!!!

Data: 2011-05-23 01:02:27
Autor: Zennon
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskiej nie będzie!!!
Zapomnijcie zagubione PiSolewackie sierotki po PRLu. Eksperyment pod tytułem "socjalizm" już był przerabiany i nikt o zdrowych zmysłach do niego nie chce wrócić.

Zennon

Data: 2011-05-23 01:06:07
Autor: Jaksa
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskie j nie będzie!!!
On Mon, 23 May 2011 01:02:27 +0200, Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> wrote:

Zapomnijcie zagubione PiSolewackie sierotki po PRLu. Eksperyment pod  tytułem "socjalizm" juĹź był przerabiany i nikt o zdrowych zmysłach do  niego nie chce wrĂłcić.

Zennon

Krowy wydojone? Kury byly szczac prowadzone?
No to do wyra, nowohucki chlopo-robotniku.

Jaksa

Data: 2011-05-23 09:17:34
Autor: Leprechaun
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskiej nie bÄ?dzie!!!

Pochwal się swoim pochodzeniem MATOLE!

BomBel

Data: 2011-05-23 17:43:34
Autor: hesk
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskiej nie bÄ?dzie!!!
On Mon, 23 May 2011 09:17:34 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

> Zennon

Krowy wydojone? Kury byly szczac prowadzone?
No to do wyra, nowohucki chlopo-robotniku.

 jaksa? to tchorz. taki burek szczekajacy zza plota.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-23 01:08:15
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-23 01:02, Zennon pisze:
Zapomnijcie zagubione PiSolewackie sierotki po PRLu. Eksperyment pod
tytułem "socjalizm" już był przerabiany i nikt o zdrowych zmysłach do
niego nie chce wrócić.

To jest ku... niesprawiedliwe... Dajmy im szansę. :> Kryże na generalnego, Jasińskiego na ministra skarbu... Przepowiednia Kononowicza zacznie się spełniać 'nic nie będzie' :-P

Data: 2011-05-23 17:43:37
Autor: hesk
On Mon, 23 May 2011 01:08:15 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

To jest ku... niesprawiedliwe... Dajmy im szansę. :> Kryże na generalnego, Jasińskiego na ministra skarbu... Przepowiednia Kononowicza zacznie się spełniać 'nic nie będzie' :-P

 macierewicz wyciagnie teczki z piwniczki i bedzie rzadzil.

Data: 2011-05-23 09:17:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201105222303.UTC.irc4o0$g6l$1tioat.net...
Zapomnijcie zagubione PiSolewackie sierotki po PRLu. Eksperyment pod tytułem "socjalizm" już był przerabiany i nikt o zdrowych zmysłach do niego nie chce wrócić.

Zennon

Oprócz PiS. Oni wciąż marzą o tym by klasa robotnicza na nich pracowała, a oni będą nią rządzić. Pomniki stawiać, gruszki na wierzbach obiecywać! Byle tylko starzejący się prezes dostał przydział pod żyrandolem.

BomBel

Data: 2011-05-23 17:43:34
Autor: hesk
Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji PiSowskiej nie będzie!!!
On Mon, 23 May 2011 09:17:01 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

Oprócz PiS. Oni wciąż marzą o tym by klasa robotnicza na nich pracowała, a oni będą nią rządzić. Pomniki stawiać, gruszki na wierzbach obiecywać! Byle tylko starzejący się prezes dostał przydział pod żyrandolem.

 mam nadzieje, ze narod kolejny raz zasunie prezesowi kopa ;o)))