Wielkopolska / Powiat Wągrowiecki - ENDURO / CROSS / MOTOCROSS

Data: 2012-09-03 19:08:05
Autor: Radex99
Wielkopolska / Powiat Wągrowiecki - ENDURO / CROSS / MOTOCROSS
Witam , witam.

Tak jak w temacie, jeździ ktoś na ENDURO / CROSS w okolicach POWIATU Wągrowieckiego, i okolice , Gniezno, Wągrowiec, Rogoźno ... itd...?

Wczesniej nic nie znalazlem z tego tematu na forum itd. dlatego zadaje zapytanie :)

Z gory dzieki za odpowiedz, polataloby sie z kims.
Pozdro ! :)

Data: 2012-09-23 09:27:03
Autor: dominika814
Wielkopolska / Powiat Wągrowiecki - ENDURO / CROSS / MOTOCROSS
Radex99 napisal

[...]

Witam serdecznie jestem z Gniezna ja jezdze Dominika

Wielkopolska / Powiat Wągrowiecki - ENDURO / CROSS / MOTOCROSS