Wielkosc ramy.

Data: 2014-04-17 20:29:53
Autor: qrt
Wielkosc ramy.
Dnia Thu, 17 Apr 2014 10:27:08 -0700 (PDT), Kacper napisał(a):

Witam Kolegow !

Czy przy wzroście 180 w rowerze trekkingowym z rama 20 cali, da sie ustawić tak kierownice i siodełko aby komfort jazdy był jak przy ramie 21.. Rower mam osiem lat i jak go kupiłem o chyba za bardzo posłuchałem sprzedawcy..
  Czy lepiej zmienić rama zamiast sobie zrobić krzywdę( miałem kiedyś kłopot z kręgosłupem,ale  nie przez rower) zależy mi na komforcie  chociaż  to tej pory nie narzekałem ewentualnie troche jeszcze podniósł bym kierownice.  Ponoć możne być lepiej z większą rama. Jak to jest z ta geometria
Jeżdżę turystycznie czasami kilka dni. Dzieki za pomoc.

jak na moje przy 180 cm wzrosu - 20 cali to na pewni nie jest za mało. Szczere powiedziawszy przy taki wzroście to bym polecał 19 albo nawet i
mniej. Wszystko to jak widzisz sprawa stricte subiektywna. A le jak czujesz ze rower za niski, za krótki, pokombinuj w wymianą
kierownicy czy mostka.

Wielkosc ramy.