Wielkość ramy - dylemat

Data: 2010-08-23 19:06:33
Autor: Yogi\(n\)
Wielkość ramy - dylemat
Użytkownik "Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f22207f-50de-40e6-b8b2-192c7a03fa24x42g2000yqx.googlegroups.com...
Mam teraz dylemat polegający na wyborze 21" + ew. skrócenie mostka,
lub 19" i zmiana sztycy na 400mm. Którą opcję polecacie. Jeśli chodzi
o długość roweru, ciężko mi powiedzieć czy i na ile mi to pasuje bez
przejechania kilku kilometrów, a o to raczej w sklepie trudno.

Weź 19-tkę i dłuższą sztycę, na za dużym rowerze człowiek męczy się bardziej niż na za małym (przynajmniej ja tak mam). A jeśli weźmiesz dłuższą o 5 cm, wysuniesz dwa więcej, to trzy więcej zostaną w rurze, więc nie będzie istotnego problemu z rozkładem sił.

--
Yogi(n)

Wielkość ramy - dylemat