Wielofunkcyjna nagrywarka

Data: 2009-09-10 23:14:10
Autor: raviz
Wielofunkcyjna nagrywarka
Witam

Przegladam oferty na Allegro ale ciezko cos wybrac a temat jest dla mnie nowy.

Szukam urzadzenia o nastepujacych cechach:
-nagrywanie na DVD
-nagrywanie na HDD
-port usb do ktorego mozna podlaczyc dowolna masowa pamiec (karta w czytniku, zewnetrzny HDD)
-wyswietla poprawnie polskie znaki w napisach a napisy w formacie txt oczywiscie
-czyta xvid, divx a najlepiej gdyby dodatkowo H263, h264
-byloby super gdyby istania mozliwosc update'u firmware z nowymi kodekami
-czytanie bluray'a byloby fajne choc niekonieczne
-przystepna cena :)
-nie musi byc firmowy, byle solidnie wykonany i trwaly

Bybym bardzo wdzieczny za podpowiedzi i sugestie, oczywiscie nie spodziewam sie, ze znajdzie sie w przystepnej cenie urzadzenie spelniajace wszystkie warunki ale moze cos niedaleko a oprocz tego przetestowane przez Was i godne polecenia.

Pozdrawiam.....Rafal

Data: 2009-09-17 08:29:10
Autor: Jerry~Keey
Wielofunkcyjna nagrywarka
Uzywam LG (z HDD i nagrywarka) cos podobnego do tego RH488H ale z wczesniejszej serii - potrzebowalem czegos na co bede mogl zgrac dzieciakom czesto ogladane bajki (co by nie cichac samych plyt) - i sprzecik sprawuje sie calkiem przyzwoicie. Co prawda nie odtwarza bluray'a i nie wiem czy pod USB mozna podlaczyc zewnetrzny HDD, no ale bez przesady... ;) Ma za to DV-In i mozna podipiac cyfrowa kamere i bezposrednio zgrac filmik.

Data: 2009-09-19 22:55:18
Autor: marcin goralski
Wielofunkcyjna nagrywarka

-nagrywanie na DVD
-nagrywanie na HDD

oba sa

-port usb do ktorego mozna podlaczyc dowolna masowa pamiec (karta w czytniku, zewnetrzny HDD)

jest, ale ponoc musi byc extra sformatowana - nie mialem czasu sie bawic.
jest tez pict-bridge do podlaczania drukarki...

-wyswietla poprawnie polskie znaki w napisach a napisy w formacie txt oczywiscie
-czyta xvid, divx a najlepiej gdyby dodatkowo H263, h264

nie wiem jak z nowymi, ale divx i chyba xvid czytal

-byloby super gdyby istania mozliwosc update'u firmware z nowymi kodekami

nie probowalem ale mam tez kino domowe sony i updatowalem kiedys
bezproblemu

-czytanie bluray'a byloby fajne choc niekonieczne

nie czyta

-przystepna cena :)

dla mnie sony bylo w przystepnej niektore 2-3x drozsze

-nie musi byc firmowy, byle solidnie wykonany i trwaly

uzywalem jakiegos LG software sie popier...il po kilku miechach przyciski
na pilocie zle dzialaly, nagrywarka sie zawieszala etc....
oddalem i:
Uzywam obecnie sony rdr hx 750 i jestem zadowolony

ps do kpl ma sporo wejsc/wyjsc (w tym upscaling do hd1080p)

Wielofunkcyjna nagrywarka