Wielomiesięczneniewkładanie do telefonu karty SIM z nr przeniesionym od innego operatora.r

Data: 2009-07-01 18:32:44
Autor: kredytywkarpaczu1
Wielomiesięczneniewkładanie do telefonu karty SIM z nr przeniesionym od innego operatora.r
Próbowałem dowiedzieć się w salonie, na infolinii itd. ale
nie rozumieją mojego pytania albo coś mówią o nr tymczasowych

Zapytam praktyków o praktykę, może ktos wie, może próbował.

Gdybym kupił sobie jakiś fajny nieaktywowany nowy starter
z nowym numerem i ważnością np. 31.12.2011 i w ogóle nie wyłamał karty sim z listka, ten nr byłby cały czas w mojej
gestii, środki nie traciłyby na ważności, nie odliczałby
się także czas utraty ważności środków wychodzących ani
przychodzących... tak by było...

ale mnie interesuje problem nie wyłamania karty sim ze
startera przenoszeniowego. Rejestruje dotychczasowy nr u orangutana, ery lub plusa (obojętnie) składam wniosek o przenosiny do play, odbieram starter przenoszeniowy. Nie otwieram koperty, ale kłade koperte do szuflady. Po iluś tam miesiącach przypomnę sobie np. na wiosnę 2011
o tym numerze. I co wtedy zobaczę? Starter będzie "używany"
stan konta zerowy, a środki na karcie sim dawno szlag trafił?
Czy może będzie tak jak z nowym, nowiusieńkim nr z kiosku?

Data: 2009-07-01 19:06:26
Autor: silesiac
Użytkownik <kredytywkarpaczu1@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000562.4a4b8facnewsgate.onet.pl...
[...]

Ze znalezieniem praktyka w tej kwestii będzie problem.
Póki co przenosiny są płatne (u wszystkich do niedawna były, poza playem do dziś są).
A zatem: musiało być doładowane konto, by środki mogły zostać pobrane przez operatora macierzystego.
Czyli możemy poteoretyzować. A to jak wiadomo w niezbyt przewidywalnej rzeczywistości niekoniecznie doprowadzi nas do wniosków właściwych.
Ja daję 100%, że numer trzeba będzie aktywować żeby w ogóle go przenieść.
Choćby po to, żeby sprawdzić czy właściwy numer przenieśli ;-))))
pozdr
sil

Data: 2009-07-02 22:12:24
Autor: sunwick
Wielomiesięczne niewkładanie do te lefonu karty SIM z nr przeniesionym o d innego operatora. r
teoretycznie... twoja niewyłamana karta sim do niczego nie jest potrzebna nowemu
operatorowi do ktorego przenosisz numer - tylko musisz go u starego
zarejestrowac i wio, mozna go przenosic... przeciez karta SIM to tylko
przyporządkowany ("zaprogramowany") numer bodajże IMSI do twojego
numeru abonenckiego

praktycznie... ktos musi się poświęcić by sprawdzic jak to jest
naprawde :D i czy nieaktywowany starter w ogóle da się przenieść, bo
przecież ten numer może być w ogóle nieaktywny u starego opa jak go
nie odpalisz

Wielomiesięczneniewkładanie do telefonu karty SIM z nr przeniesionym od innego operatora.r