Wielomiesięczneniewkładanie do telefonu karty SIM z nr przeniesionym od innego operatora.r

Data: 2009-07-01 19:06:26
Autor: silesiac
Wielomiesięczneniewkładanie do telefonu karty SIM z nr przeniesionym od innego operatora.r
Użytkownik <kredytywkarpaczu1@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000562.4a4b8facnewsgate.onet.pl...
Próbowałem dowiedzieć się w salonie, na infolinii itd. ale
nie rozumieją mojego pytania albo coś mówią o nr tymczasowych

Zapytam praktyków o praktykę, może ktos wie, może próbował.

Po iluś tam miesiącach przypomnę sobie np. na wiosnę 2011
o tym numerze. I co wtedy zobaczę? Starter będzie "używany"
stan konta zerowy, a środki na karcie sim dawno szlag trafił?
Czy może będzie tak jak z nowym, nowiusieńkim nr z kiosku?

Ze znalezieniem praktyka w tej kwestii będzie problem.
Póki co przenosiny są płatne (u wszystkich do niedawna były, poza playem do dziś są).
A zatem: musiało być doładowane konto, by środki mogły zostać pobrane przez operatora macierzystego.
Czyli możemy poteoretyzować. A to jak wiadomo w niezbyt przewidywalnej rzeczywistości niekoniecznie doprowadzi nas do wniosków właściwych.
Ja daję 100%, że numer trzeba będzie aktywować żeby w ogóle go przenieść.
Choćby po to, żeby sprawdzić czy właściwy numer przenieśli ;-))))
pozdr
sil

Wielomiesięczneniewkładanie do telefonu karty SIM z nr przeniesionym od innego operatora.r