Wielozadaniowość w telefonie

Data: 2011-11-14 23:25:54
Autor: Piotr M
Wielozadaniowość w telefonie
W dniu 14-11-2011 22:54, Pszemol pisze:
Do czego może się przydać pełna wielozadaniowość w telefonie?

A np wielokrotnie tu kopiujesz, tam wklejasz.
A np coś robisz w terminarzu i przeskakujesz do notatek.
A np cokolwiek co Ci się przypomni, podczas gdy jesteś zajęty i siedzisz w innym sofcie.
To wszystko zależy do czego używasz telefonu i z jakich aplikacji korzystasz.

--
Pozdrawiam, Piotr

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-14 16:34:38
Autor: Pszemol
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:j9s4jf$k6m$1mx1.internetia.pl...
W dniu 14-11-2011 22:54, Pszemol pisze:
Do czego może się przydać pełna wielozadaniowość w telefonie?

A np wielokrotnie tu kopiujesz, tam wklejasz.

No ale do tego zwykle potrzebujesz cały ekran, więc i tak
tylko jedna aplikacja jest na ekranie w tym samym czasie.
Przełączasz się z aplikacji na aplikację i załatwione.

A np coś robisz w terminarzu i przeskakujesz do notatek.

No ale to nie jest wielozadaniowość tylko przełaczanie
między aplikacjami spiącymi w tle. Aplikacja do notatek
NIC NIE ROBI SAMA Z SIEBIE w czasie gdy jesteś w terminarzu.
Terminarz też NIC NIE ROBI SAM Z SIEBIE gdy Ty siedzisz
w aplikacji do notatek. To co opisałeś świetnie działa przy
ograniczonej wielozadaniowości w iPhone. Nie o takie
przełaczanie między usypianymi aplikacjami mi chodzi.

A np cokolwiek co Ci się przypomni, podczas gdy jesteś
zajęty i siedzisz w innym sofcie.

To już działa w iOS i nie wymaga pełnej wielozadaniowości.
To są tylko tzw. eventy/zdarzenia.

To wszystko zależy do czego używasz telefonu i z jakich aplikacji korzystasz.

No właśnie pytam o to jak używają telefonu Ci, którzy
chcą pełnej wielozadaniowości jaką mamy na pecetach.

Data: 2011-11-15 00:28:29
Autor: Piotr M
W dniu 14-11-2011 23:34, Pszemol pisze:
[...]

No właśnie, nie wychodzisz, nie zamykasz aplikacji, tylko się między nimi przełączasz.

No właśnie pytam o to jak używają telefonu Ci, którzy
chcą pełnej wielozadaniowości jaką mamy na pecetach.

Czyli o co dokładnie pytasz? O co jak używa dwóch czy więcej aplikacji na raz na jednym ekranie w telefonie? Wielozadaniowość to to j.w.

Data: 2011-11-15 08:28:54
Autor: Pszemol
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:j9s88q$89a$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tak, właśnie o tym mówię. Takie przełaczanie istnieje w iPhone
(iOS) - aplikacja przełączana w tło nie jest równouprawniona
z aplikacją pracującą na pierwszym planie. O ile pamiętam dobrze
opisy to przerzucenie aplikacji w tło daje jej jakieś 20 minut
na dokończenie tego co tam robiła i idzie w uśpienie, ale nie
jest zamknięta. Po przełączeniu na pierwszy plan niejako
rozpoczyna od momentu gdzie się skończyło pracować...

[...]

Pytam o to jak inni ludzie używają wielu aplikacji JEDNOCZESNIE
a nie jak przełaczają między nimi i przerzucają je z pierwszego
planu na tło, bo to nie jest pełna wielozadaniowość tylko taka
ułomna :-)

Data: 2011-11-15 21:15:38
Autor: z
Pszemol pisze:

[...]

W jakim celu taki wywód?
Chcesz zatrzeć różnicę między pseudozadadniowością a prawdziwą?
Czy chcesz powiedzieć że prawdziwa nikomu nie jest potrzebna?
O co tobie się rozchodzi? ;-)
Robisz to dla sportu, idei czy za kasę?

Data: 2011-11-15 14:30:27
Autor: Pszemol
"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message news:j9uh9b$j8h$1inews.gazeta.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Napisałem już wcześniej, nieuważnie czytasz: jest to odpowiedź
na krytykę iPhone4, gdzie ludzie zarzucają brak *pełnej*
wielozadaniowości. Pytam więc do czego taka iphonowa nie
wystarcza, do czego potrzebna jest w telefonie taka pełna, pecetowa.

Data: 2011-11-15 22:06:30
Autor: z
Pszemol pisze:
> [...]
wielozadaniowości. Pytam więc do czego taka iphonowa nie
wystarcza, do czego potrzebna jest w telefonie taka pełna, pecetowa.

I co? Dostałeś odpowiedź że się przydaje że ludziom potrzebna.
Masz jakiś następny pomysł na promowanie płacenia za "niemanie"
Tak wiem. "Niemanie" to wyraz dopracowania i geniuszu :-)

PS. Takie samo pytanie możesz zadać na temat wielozadaniowości w laptopie używanym do poczty i www. Też niby dało by się żyć. Ale śmiechu by było co niemiara na widok takiego produktu.
No może gdyby cena była sporo niższa. Ale my tu przecież o "górnej półce" mówimy ;-)

Data: 2011-11-15 15:53:19
Autor: Pszemol
"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message news:j9uk8n$se4$1inews.gazeta.pl...
Pszemol pisze:
> [...]

Masz jakiś następny pomysł na promowanie płacenia za "niemanie"
Tak wiem. "Niemanie" to wyraz dopracowania i geniuszu :-)

Skąd te emocje? Opanuj się...

[...]

No właśnie że nie, bo laptop to zupełnie inne urządzenie niż telefon.

Data: 2011-11-16 09:29:09
Autor: ALEX
W dniu Wt 15 11 2011 22:06, z pisze:

I co? Dostałeś odpowiedź że się przydaje że ludziom potrzebna.
Masz jakiś następny pomysł na promowanie płacenia za "niemanie"
Tak wiem. "Niemanie" to wyraz dopracowania i geniuszu :-)

Za jakiś czas timkuk "wymyśli" i będzie kolejny przełom.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-11-15 22:24:08
Autor: Ghost

Pszemol pisze:

[...]

Jacy ludzie i dlaczego tutaj ta odpowiedz, wiem, wiem - taka masz prace....

Data: 2011-11-17 17:39:24
Autor: John Kołalsky
Wielozadaniowość w telefonie

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl>

[...]