Wielozadaniowość w telefonie

Data: 2011-11-14 23:34:10
Autor: J.F.
Wielozadaniowość w telefonie
Dnia Mon, 14 Nov 2011 15:54:39 -0600, Pszemol napisał(a):
Do czego może się przydać pełna wielozadaniowość w telefonie?

Zapisuje slad z GPS, muzyczka gra, a ja czytam ksiazke. I wcale nie trzeba do tego ajfona, wystarczy dobry telefon z wielozadaniowa
java.
A - i moze jeszcze transmituje kolejna ksiazke do telefonu, albo zdjecia
:-)

I co ciekawe, jak ktos zadzwoni, to telefon sie nie zawiesza :-)

Ktoś chce grać jednocześnie w dwie gry na telefonie? Edytować dokument MS Worda z jednoczesnym zaglądaniem do formularza MS Excel na ekraniku 4"?

No jak to, to na iphonie nie da sie przygotowac sprawozdania z laborki ?
Ani napisac wlasnej pracy na podstawie trzech sciagnietych z internetu ?
:-)

Czy ktoś zechciałby moją wyobraźnię wzbogacić i napisać do czego on u siebie w telefonie wykorzystuje wielozadaniowośc?

A to ty nie mozesz obserwowac notowan na trzech gieldach naraz ? J.

Wielozadaniowość w telefonie