Wiem jak moga wybuchac bomby, ktorych nie bylo [Czego znowu "Tusk" nie sprawdziƂ :-)]

Data: 2012-05-20 08:05:24
Autor: A. Filip
Wiem jak moga wybuchac bomby, ktorych nie bylo [Czego znowu "Tusk" nie sprawdziƂ :-)]
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
Witam,

Ja zapewne pamietacie mam niezbite dowody na co najmniej 2 bomby.

Pierwsza z nich to byla bomba kaloryczna. Ktos wniosl na poklad
kubelek KFC i jak zezarli zawartosc to tak sie zrobili ociezali,
ze samolot nie dal rady dluzej unosic sie w powietrzu.

Druga to byla bomba akustyczna w telefonie Lecha, zainstalowana jako
dzwonek. Ktos (wiemy kto) zadzwonil i ryk dzwonka rozwalil
elektronike i awionike pokladowa.

Ale najgorsza byla trzecia bomba, ktora wywolala potezna eksplozje.
Co to byla za bomba ? Otoz cala wycieczka byla organizowana w takim
pospiechu, ze nikt nie zabral na poklad malpek, ktore kancelaria
prezydenta zakupila w wielkiej ilosci na takie okazje.
Trzeba bylo w pospiechu uruchamiac aparature do pedzenia bimbru.
A jak wiadomo czesto zdarza sie, za taka aparatura nieumiejetnie
obslugiwana albo zostawiona bez nadzoru potrafi wybuchnac.
W prasie wiele bylo doniesien, jak wybuch aparaturu uszkodzil
cale pietro domu, albo zawalila sie sciana budynku.
No i stalo sie: ten kto uruchomil destylarke walnal sobie
kilka setek, zasnal a aparatura zrobila BUM.

Prawdziwym winowaca tej katastrofy byl urzednik, ktory nie
zaopatrzyl barku pokladowego w malpki!

W takim razie kto w rządzie premiera Tuska (PO) odpowiada imiennie za
brak sprawdzenia hipotezy wybuchu bimbrowni? :-)
Czy premier "winni są zawsze inni" juĆŒ go zwolniƂ?! ;-)

Data: 2012-05-20 09:52:15
Autor: pluton
Wiem jak moga wybuchac bomby, ktorych nie bylo [Czego znowu "Tusk" nie sprawdził :-)]
W takim razie kto w rz±dzie premiera Tuska (PO) odpowiada imiennie za
brak sprawdzenia hipotezy wybuchu bimbrowni? :-)
Czy premier "winni s± zawsze inni" już go zwolnił?! ;-)

Hipoteza o eksplozji aparatury do pedzenia bimbru, a wlasciwie druga
oficjalnie
uznana przyczyna katastrofy zostala umieszczona w tajnej czesci raportu
Millera.

Ze wzgledu na oczywisty obciach jaki wywołalo by ogloszenie tych faktow
na arenie miedzynarodowej ta sprawa jest i bedzie trzymana w najscislejszej
tajemnicy
i rzad zawsze bedzie zaprzeczal tym faktom.

Tak ze traktujcie moje informacje jako nieoficjalny przeciek, tym bardziej
ze
aparatura juz zostala rozszabrowana przez mieszkancow okolic tego wypadku.
Wiadomo juz, ze z poczatkowej masy samoloty brakuje juz poltorej tony.
i to jest wlasnie ta aparatura.

Nullification

Data: 2012-05-20 11:40:20
Autor: Andy Niwinski
[...]

Ty, jak to półtorej tony? To te zakonnice tyle rozkradły?

Data: 2012-05-20 23:10:24
Autor: pluton
> [...]
> i to jest wlasnie ta aparatura.

Ty, jak to półtorej tony? To te zakonnice tyle rozkradły?

Zakonnice rozkradly pisuary, czyli kible pokladowe.
Aparature do bimbru rozszabrowali miejscowi.

Nullification

Wiem jak moga wybuchac bomby, ktorych nie bylo [Czego znowu "Tusk" nie sprawdziƂ :-)]