Wiem już dlaczego trzeba potwierdzać NATO.

Data: 2017-07-08 00:21:10
Autor: Michał Szatański
Wiem już dlaczego trzeba potwierdzać NATO.
  Bo w Czechach expertka ma obawy:

 http://forsal.pl/artykuly/1045986,czy-sojusznicy-pomoga-nam-w-razie-wojny-ekspert-trzeba-potwierdzic-gwarancje-art-5-traktatu-nato.html   .

  Trump powiedział, że można potwierdzać, bo przecież również czynem świadczą o trwałości NATO. Dobrze, że wojska NATO są w Polsce rotacyjnie, gorzej, że zabierają nam w związku z tym samoloty, też na rotacyjną służbę. Ale do sensu potwierdzania to nic nie ma, no chyba, że w Czechach myślą inaczej, ale też przydałby się konkretny argument dlaczego.

Wiem już dlaczego trzeba potwierdzać NATO.