,,Wiem kto zabił i mam NIEZBITE DOWODY!" On już się nie boi. Zapowiada UJAWNIENIE dokumentów!

Data: 2017-07-31 07:29:44
Autor: Lord Donate
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ollh3m$415$1gioia.aioe.org...
,,Wiem kto zabił i mam NIEZBITE DOWODY!" On już się nie boi. Zapowiada UJAWNIENIE dokumentów!

Mam niezbite dowody na to, że Andrzej Lepper został zamordowany i był to mord polityczny - twierdzi były senator Samoobrony, Sławomir Izdebski, który był gościem Witolda Gadowskiego w Radiu Wnet. Zdradza, kto stał za jego śmiercią.

No to własciel kota ma sraczkę!

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/sensacyjny-list-andrzeja-leppera-przejrzal-kaczynskiego/1336twt

http://thepolishreview.co.uk/index.php/home/kategoria-3/1316-leppera-prawda-o-kaczynskim-i-jego-pomagierach.html

https://www.tvn24.pl/wideo/lepper-mam-dowody-na-przestepstwa-kaczynskiego,172821.html

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tomasz-lepper-to-jaroslaw-kaczynski-zniszczyl-mojego-ojca/725p0

CL

,,Wiem kto zabił i mam NIEZBITE DOWODY!" On już się nie boi. Zapowiada UJAWNIENIE dokumentów!