Wiem wiem

Data: 2013-01-08 23:38:20
Autor: Sir |Piernik
Wiem wiem
Wiem ze to nie ta grupa :) Ale na samochody nie zagladam...
Tak tylko zastanawiam sie czy Holek mial zapiete pasy????

Pozdrawiam
Sir Piernik

Data: 2013-01-09 14:11:07
Autor: Monster
Wiem wiem
W dniu 2013-01-08 23:38, Sir |Piernik pisze:
Wiem ze to nie ta grupa :) Ale na samochody nie zagladam...
Tak tylko zastanawiam sie czy Holek mial zapiete pasy????

Pozdrawiam
Sir Piernik
Pewnikiem nawet szelkowe,na takiej trasie bez pasĂłw chyba siÄ™ nie da?

Tomek

Data: 2013-01-09 20:48:13
Autor: zbigi
Wiem wiem
Sir |Piernik napisał(a):
Wiem ze to nie ta grupa :) Ale na samochody nie zagladam...
Tak tylko zastanawiam sie czy Holek mial zapiete pasy????

Ano pewnikiem mial. Ino (pewnikiem) niedopasowane (w sensie, ze za luzne). O podobnym przypadku Sobek pisal juz 40 lat temu. :)
--
zbigi

Wiem wiem