Wiem, że NTG, ale

Data: 2010-09-08 18:57:36
Autor: Jarek od kżyża
Wiem, że NTG, ale

czy zna ktoś jakiegoś psychiatrę, który podjąłby się leczenia kurdupla zanim zacznie szczekac na samoloty?

Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Data: 2010-09-08 19:01:24
Autor: =heÂŽsk=
Wiem, że NTG, ale
On Wed, 8 Sep 2010 18:57:36 +0200, Jarek od kżyża <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

czy zna ktoś jakiegoś psychiatrę, który podjąłby się leczenia kurdupla zanim zacznie szczekac na samoloty?

znawca awioniki, symbol sexu, obalacz komuny - facio zwariowal!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-08 19:05:44
Autor: wekon
Wiem, że NTG, ale
"Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i68fa4$qua$1inews.gazeta.pl...

czy zna ktoś jakiegoś psychiatrę, który podjąłby się leczenia kurdupla zanim zacznie szczekac na samoloty?

Przemysław Warzywny

Nie ta grupa i nie te realia, ciebie już nikt nie wyleczy kurduplu umysłowy.

wekon

Data: 2010-09-08 19:18:47
Autor: =heÂŽsk=
Wiem, że NTG, ale
On Wed, 8 Sep 2010 19:05:44 +0200, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

> [...]
>

> Przemysław Warzywny

Nie ta grupa i nie te realia, ciebie już nikt nie wyleczy kurduplu umysłowy.

 strzal byl celny ;o))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-08 19:10:44
Autor: bolek
Wiem, że NTG, ale

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i68fa4$qua$1inews.gazeta.pl...

czy zna ktoś jakiegoś psychiatrę, który podjąłby się leczenia kurdupla zanim zacznie szczekac na samoloty?

Przemysław Warzywny

--

Mam znajomego weterynarza.
Ma szczepionki na wściekliznę.

bolek

Data: 2010-09-08 21:12:20
Autor: rAzor
Wiem, że NTG, ale
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek od kżyża raczył napisać:

czy zna ktoś .............

A czy ty wiesz co znaczy NTG, pełoski matole?

--
'...*because this time is all you have*..."

Data: 2010-09-09 11:15:49
Autor: Miglanc
Wiem, że NTG, ale

Użytkownik "rAzor" <trufla@se.wykop.z.humusu.com> napisał w wiadomości news:i68n6l$c52$2news.onet.pl...
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek od kżyża raczył napisać:

czy zna ktoś .............

A czy ty wiesz co znaczy NTG, pełoski matole?

-- '...*because this time is all you have*..."

BUŁA, nie marudź! Nazwyasz się Rafał Buła tak? Kto ci kurwa dał takie nazwisko? Hiiiihhhhiiihahhahaaaa!

--

Zahir

Wiem, że NTG, ale